Gå til innhold

fjernet en som venn😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var drittlei oppførselen hans. Han har vært en jævlig person, truet meg, brukt mye psykisk vold og litt av fysisk vold. Tilsutt sa han ikke en gang unnskyld, han bare fortsatte med de jævla hersketeknikkene hans, jeg var med han i 2 mnd. Men jeg orket ikke mere! Han sa: du skal sette meg på plass og du skal bruke nå vold mot meg og masse tvang, kan hende jeg blir sint men du må fortsette videre". Idag fikk jrg nok, og blokkerte han fra snapchat.  Han har overreagert på alt bare jeg spøkte om noe så ble han sinna og brukte vold, jeg fikk ikke lov til å dra ute på byen uten hans tillatelse. 

Han kalte meg snill og pysete fordi jeg ikke var med på de lekene hans. Om det å bruke vold mot han. Jeg kommer aldri til å endre meg for noen. Han fjernet meg også flere ganger fra snapchat helt ute av det blå bare jeg konfronterte oppførselen hans, etter noe uker la han meg til igjen og kom med trusler om at han skulle straffe meg  osv, og jeg gikk tilbake fordi jeg var redd for han. Men nå innser jeg at jeg ble blind på han

Det er noen av det beste jeg har gjort, føler meg mere lykkeligere uten han. Han har brukt meg som et objekt, en incel er han. Jeg har prøvd å kommunisere med han, men alt han tenker er vold vold.  Først var han truende mot meg, deretter  var han stille i noen dager( han bestemte seg for at jeg skal straffe han. Noe jeg ikke var med på, jeg vil ikke bruke vold mot han, jeg har til og med selv begynt å tvile på meg selv etter denne relasjonen, jeg har blitt så dårlig behandlet, og verst er det med de ettervirkningene etter sånt. Jeg begynte å få tvangstanker pga han, han kom med masse trusler mot meg om jeg skulle gå ifra han.🥵 virkelig dette var noe av det tøffeste jeg har opplevd, jeg må nok dra hos psykologen for å bearbeide❤️  jeg innser nå hvor traumatisert jeg er, jeg holdt nesten på å bli voldelig selv også....

Anonymkode: ad3e1...103

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, nå må du stoppe. Stopp med disse psyko innleggene. Du trenger profesjonell hjelp og bør beskyttes mot å poste på internett.

Anonymkode: a7562...e03

Skrevet

Bra du er kvitt han. Gå i traumebehandling

• Nyttig 1
Skrevet

Godt å høre at du har kommet deg bort fra han og blokkert han. 

Slipp han ikke inn igjen. Aldri 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du, nå må du stoppe. Stopp med disse psyko innleggene. Du trenger profesjonell hjelp og bør beskyttes mot å poste på internett.

Beklager denne kommentaren var til en annen

Skrevet

Bra du stod opp for deg selv og fikk satt en grense!

Skrevet

Bra du skal til psykolog, du har nok veldig godt av å gå i behandling og få hjelp til å sette grenser.

Anonymkode: 84328...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...