Gå til innhold

Hva trenger DU hjelp med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gjør et skoleprosjekt og har et spørsmål:

Ville dere vært villige til å betale for å få svar på noen typer spørsmål fra utdannede eksperter på området? Eller er svar fra andre flinke personer på Kvinneguiden og andre steder bedre siden det er gratis?

Hvis dere hadde vært villige til å betale, hva slags type spørsmål ville dere vært villige til å betale for?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forundreren skrev (1 minutt siden):

Hei!

Jeg gjør et skoleprosjekt og har et spørsmål:

Ville dere vært villige til å betale for å få svar på noen typer spørsmål fra utdannede eksperter på området? Eller er svar fra andre flinke personer på Kvinneguiden og andre steder bedre siden det er gratis?

Hvis dere hadde vært villige til å betale, hva slags type spørsmål ville dere vært villige til å betale for?

Takk for svar!!

Jeg ville vært villig til å betale for juridiske svar, og svar ift pensjon. Også medisinske spørsmål jeg selv ikke klarte å forstå, for da er ikke KG til noe hjelp uansett

Skrevet
On 2/17/2023 at 3:01 PM, Topsi said:

Jeg ville vært villig til å betale for juridiske svar, og svar ift pensjon. Også medisinske spørsmål jeg selv ikke klarte å forstå, for da er ikke KG til noe hjelp uansett

Tusen takk Topsi!

Hvis jeg kan spørre; Hva slags spørsmål ift. pensjon hadde vært nyttig som ikke du kan få fra banken din i dag?

Og samme med medisinske spørsmål; Når ville du betalt for svar over nettet i stedet for å gå til fastlegen?

Tusen takk! Om andre også har noen tanker hadde jeg satt veldig pris på det!! I oppgaven burde jeg ha svar fra minst 10 personer hehe :) 

Skrevet

Ville betalt for å få hjelp til å fylle ut skattekortet mitt. 

Anonymkode: d9c49...616

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville betalt for å få hjelp til å fylle ut skattekortet mitt. 

Anonymkode: d9c49...616

Takk! Du tenker på skattekortet som sier hvor mye du vil bli trukket i skatt av arbeidsgiveren? Eller selvangivelsen som kommer i april/mai?

Hva er typisk det du ville hatt hjelp til å fylle ut som en ekspert kunne hjulpet med?

Skrevet
Forundreren skrev (2 timer siden):

Hvis jeg kan spørre; Hva slags spørsmål ift. pensjon hadde vært nyttig som ikke du kan få fra banken din i dag?

Og samme med medisinske spørsmål; Når ville du betalt for svar over nettet i stedet for å gå til fastlegen?

Jeg ville ønsket råd om det perfekte tidspunkt å gå av på for å få mest mulig i pensjon,  og om det evt ville lønnet seg å jobbe litt. Jeg jobber 85% nå, men var ufør tidligere. Så for meg er det avgjørende å gjøre ting riktig for ikke å bli minstepensjonist, men få en pensjon jeg kan leve av.  Hadde gladelig betalt for råd fra en pensjonsekspert med peil på det juridiske. 

Medisinsk sett søker en gjerne fastlegen. Men hvis jeg skulle søkt råd på nettet måtte det være et sted med noe mer kunnskap enn KG. Er sykepleier selv, så kan en del. Jeg ville kanskje ikke hatt lyst å snakke med fastlegen min om seksuell legning eller irritabel tarm og luftproblemer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...