Gå til innhold

Har jeg mellomgulvsbrokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste ukene måtte spytte ut mat, kaste opp mat og det er masse slim der også. Ikke kvalm, det kommer bare i mengder? Og jeg kan ikke styre det. Det er spesielt masse slim som kommer, så det er ikke noe omgangssyke eller noe i den gaten. 

Skjønner dere ikke kan  gi diagnoser, men googling har ført til at jeg tror det er mellomgulvsbrokk. Skal til lege om to uker

Vil høre om noen har tips og erfaringer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mellomgulvsbrokk i fjor, med betennelse i spiserøret.

Var vondt og ubehagelig, og mye kvalme og halsbrann.

Svelgte slangen (🤢) og fikk noen piller. Ble raskt bedre av medisinene. 

Anonymkode: 94682...736

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg hadde mellomgulvsbrokk i fjor, med betennelse i spiserøret.

Var vondt og ubehagelig, og mye kvalme og halsbrann.

Svelgte slangen (🤢) og fikk noen piller. Ble raskt bedre av medisinene. 

Takk for svar! Opplevde du de samme symptomene som meg, med slim og problemer med å svelge mat? 

Gastroskopi har jeg fått gjort før. Jeg ba de gi meg alt de hadde lov til å gi av beroligende og da gikk det greit. Lurt for deg be om, om du skal undersøkelsen en annen gang. De var svært liberale på hva jeg fikk 😘

Ønsker gjerne flere erfaringer fra noen av dere som har vært gjennom noe av det samme.

Skrevet
Sonit skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Opplevde du de samme symptomene som meg, med slim og problemer med å svelge mat? 

Gastroskopi har jeg fått gjort før. Jeg ba de gi meg alt de hadde lov til å gi av beroligende og da gikk det greit. Lurt for deg be om, om du skal undersøkelsen en annen gang. De var svært liberale på hva jeg fikk 😘

Ønsker gjerne flere erfaringer fra noen av dere som har vært gjennom noe av det samme.

Jeg ble dårlig etter å ha spist, det kan være at jeg hadde kvalme og slim også. Det var ihvertfall såpass ille at jeg sjekket med legen😊

Lykke til med utredning, og at du får behandlet det så fort som mulig!

• Liker 1
Skrevet

Innsnevring i åpningen mellom mage/tarm.

Anonymkode: 815b8...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...