Gå til innhold

Gymsko til ungdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet, er det helt umulig å finne noen rimelig gymsko til en gutt på 13 år?? Føler jeg har søkt og søkt på nettet, men finner ingenting annet enn små barnestørrelser. Han trenger str. 39... og vil heller ikke betale mer enn 3-400 kr for et par sko som han kun skal bruke i gymtimene på skolen.

Noen som har barn i denne størrelsen som har tips til hvor jeg kan se etter sko?

Anonymkode: 0e723...c64

Skrevet

Kanskje spotsoutlet har kanskje noe som kan passe?

Skrevet

Ikke så lett å finne joggesko i voksen str til så lav pris.

Skrevet
Grüner skrev (9 minutter siden):

Ikke så lett å finne joggesko i voksen str til så lav pris.

Neida, jeg får greit tak i joggesko til under 400. Ikke så gode som de jeg bruker som innesko men jeg har rimelige joggesko for å kunne variere litt hva jeg bruker ute.

https://sportoutlet.no/search/joggesko

Noen av de er for små men noen er i voksenstørrelse også

Skrevet

Etter min mening så må sko prøves på foten, alle har ulik bredde på fotbladet og høyde på vrista. Nå som det er så kort tid igjen av skoleåret så ville jeg kjøpt ett par sko som kan brukes ute utover sommeren etter at han er ferdig med å bruke de til gymtimene. 

Men en kan alltids ta med gutten på sportoutlet el for å kjøpe sko.

Skrevet

Ville sjekket utgående modeller på Zalando eller Boozt etc. Har kjøpt ,ange joggesko der fra gode merker og i alle fall vært nær prisene du nevner. 

Anonymkode: f4456...4b9

Skrevet

Du får Puma joggesko med litt flat såle nå for 370,- på Zalando i riktig størrelse. Nå er det ikke noe typisk salgs tidspunkt. Og ett tips til, har skoene dårlig/ flat såle, så hjelper det mye med to par sokker om de er tennissokker og ikke syltynne dressokker. 

Anonymkode: f4456...4b9

Skrevet

Jeg har brukt Obs og Sport Outlet mye i den perioden de trengte enkle ting fordi de vokste så raskt ut av alt.

Anonymkode: 692d8...96d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...