Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva vet du om hva din samboer drev med på julebordet?

sikker på at det ikke var han som lå under spisebordet og høvla over kollegaen sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nøyaktig hva min samboer drev med på julebordet veit jeg ikke....men jeg veit at han spiste god mat, drakk god drikke og hadde det hyggelige med kollegene sine.

Jeg stoler på han, så nei han har ikke hatt seg under bordet.

Skrevet
sikker på at det ikke var han som lå under spisebordet og høvla over kollegaen sin?

Siden ha var nordover og ikke sørover så er jeg ganske sikker.

Dessuten så har alle kollegaene hans guttenavn...... Og på den turen var det ikke med "følge".

Skrevet
Siden ha var nordover og ikke sørover så er jeg ganske sikker.

Dessuten så har alle kollegaene hans guttenavn...... Og på den turen var det ikke med "følge".

haha. den var god... det typen din har sagt. Ikke noe følge. OK!! :grine2:

Gjest helt sikker
Skrevet

Ja, jeg er i alle fall helt sikker!

Skrevet
Ja, jeg er i alle fall helt sikker!

kan aldri vite det så lenge du ikke har alt på tape da. :) eller hvis du var der selv.

Gjest Helt sikker
Skrevet

Alt å tape? Nei. Og jeg var ikke der. Jeg er singel.

:ironi:

Skrevet

Det er faktisk akkurat hva han har gjort: min ektemann høvlet over flere damer på julebordet i år... :tristbla:

Skrevet

Hvorfor tenke over ting man ikke vet noe om! Ta temaet opp hvis du finner ut av at typen har vært utro! Ikke gå å uro dere for noe dere hører skjer på julebord! Ikke lag et problem ut av ingenting!

Gjest VillVakkerUng&Yndig
Skrevet
Alt å tape? Nei. Og jeg var ikke der. Jeg er singel.

:ironi:

PÅ tape sto det.

Gjest VillVakkerUng&Yndig
Skrevet
Hvorfor tenke over ting man ikke vet noe om! Ta temaet opp hvis du finner ut av at typen har vært utro! Ikke gå å uro dere for noe dere hører skjer på julebord! Ikke lag et problem ut av ingenting!

Men...hvorfor ikke lage et problem av noe som er reelt?

Mulig det ikke har skjedd, mulig det HAR skjedd...hvem vet? Man kan da vel diskutere ting for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...