Gå til innhold

Har du reist med dette flyselskapet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når sluttet Braathen SAFE
Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet.
Braathens – Store norske leksikon

Anonymkode: 0ed4e...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):
Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet.

Det har jeg både til Kreta, Kristiansand og Svalbard.

Skrevet

Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde  konsesjon på stamfly-rutnettet  langs norskekysten  

Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer  på Vestlandet idag  legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til  Trondheim eller en  nordnorsk by.   

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde  konsesjon på stamfly-rutnettet  langs norskekysten  

Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer  på Vestlandet idag  legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til  Trondheim eller en  nordnorsk by.   

Skjønner ikke hva du mener med at de fleste flypassasjerer må legge turen om Gardermoen for å komme seg nordover? Etter et søk på Bergen/Flesland finner jeg at det er direkteruter derfra til både Trondheim,Bodø og Tromsø, flere ganger for dag.  Mulig det var sånn før,da..

Anonymkode: 4f436...575

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

😁

Hvorfor er det ikke noe flyselskap som heter det...Tiden flyr...

Anonymkode: 26d82...0f9

Skrevet

Kan du ikke bare skrive hvilket flyselskap det er i overskriften i stedet for å drive med sånn idiotisk, tabloid gjettekonkurranse på hva «dette» er? 

Anonymkode: 8f09e...4dc

• Liker 1
Skrevet
On 2/17/2023 at 8:50 PM, AnonymBruker said:

Ja det har jeg

Anonymkode: d1492...1aa

Skrevet

Da jeg studerte i Tromsø og skulle hjem til Oslo på ferie på 90-tallet var det å sjekke priser hos SAS og Braathen så fort vi fikk skoleruta. Husker pappa kjørte meg til Fornebu og ordnet den første billetten i august 1995. 😊

Anonymkode: b46a2...4c7

Skrevet

Ja, jeg har flydd med Braathens S.A.F.E, mange ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...