AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Når sluttet Braathen SAFE Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet. Anonymkode: 0ed4e...a25
Kjetil E Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Når sluttet Braathen SAFE Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet. Anonymkode: 0ed4e...a25 Det har jeg både til Kreta, Kristiansand og Svalbard.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde konsesjon på stamfly-rutnettet langs norskekysten Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer på Vestlandet idag legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til Trondheim eller en nordnorsk by. Anonymkode: 0ed4e...a25 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #4 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde konsesjon på stamfly-rutnettet langs norskekysten Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer på Vestlandet idag legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til Trondheim eller en nordnorsk by. Anonymkode: 0ed4e...a25 Skjønner ikke hva du mener med at de fleste flypassasjerer må legge turen om Gardermoen for å komme seg nordover? Etter et søk på Bergen/Flesland finner jeg at det er direkteruter derfra til både Trondheim,Bodø og Tromsø, flere ganger for dag. Mulig det var sånn før,da.. Anonymkode: 4f436...575
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde konsesjon på stamfly-rutnettet langs norskekysten Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer på Vestlandet idag legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til Trondheim eller en nordnorsk by. Anonymkode: 0ed4e...a25 😁 Hvorfor er det ikke noe flyselskap som heter det...Tiden flyr... Anonymkode: 26d82...0f9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 Kan du ikke bare skrive hvilket flyselskap det er i overskriften i stedet for å drive med sånn idiotisk, tabloid gjettekonkurranse på hva «dette» er? Anonymkode: 8f09e...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #7 Skrevet 19. februar 2023 On 2/17/2023 at 8:50 PM, AnonymBruker said: Når sluttet Braathen SAFE Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet. Anonymkode: 0ed4e...a25 Ja det har jeg Anonymkode: d1492...1aa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #8 Skrevet 19. februar 2023 Da jeg studerte i Tromsø og skulle hjem til Oslo på ferie på 90-tallet var det å sjekke priser hos SAS og Braathen så fort vi fikk skoleruta. Husker pappa kjørte meg til Fornebu og ordnet den første billetten i august 1995. 😊 Anonymkode: b46a2...4c7
Brunhilde Skrevet 19. februar 2023 #9 Skrevet 19. februar 2023 Ja, jeg har flydd med Braathens S.A.F.E, mange ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå