Gå til innhold

Har du reist med dette flyselskapet ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når sluttet Braathen SAFE
Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet.
Braathens – Store norske leksikon

Anonymkode: 0ed4e...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):
Braathens ble tatt over av SAS i 2002 etter flere år med økonomiske problemer som følge av feilslåtte investeringer i de svenske flyselskapene Transwede og Malmö Aviation samt stor overkapasitet i det norske innenriksmarkedet.

Det har jeg både til Kreta, Kristiansand og Svalbard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde  konsesjon på stamfly-rutnettet  langs norskekysten  

Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer  på Vestlandet idag  legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til  Trondheim eller en  nordnorsk by.   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tiden flyr, og flybransjen har endret seg sidan den tiden Braathens safe hadde  konsesjon på stamfly-rutnettet  langs norskekysten  

Av en eller annen grunn må de fleste flypassajerer  på Vestlandet idag  legge turen om Oslo lufthavn Gardermoen for å kome seg til  Trondheim eller en  nordnorsk by.   

Skjønner ikke hva du mener med at de fleste flypassasjerer må legge turen om Gardermoen for å komme seg nordover? Etter et søk på Bergen/Flesland finner jeg at det er direkteruter derfra til både Trondheim,Bodø og Tromsø, flere ganger for dag.  Mulig det var sånn før,da..

Anonymkode: 4f436...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

😁

Hvorfor er det ikke noe flyselskap som heter det...Tiden flyr...

Anonymkode: 26d82...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skrive hvilket flyselskap det er i overskriften i stedet for å drive med sånn idiotisk, tabloid gjettekonkurranse på hva «dette» er? 

Anonymkode: 8f09e...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/17/2023 at 8:50 PM, AnonymBruker said:

Ja det har jeg

Anonymkode: d1492...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg studerte i Tromsø og skulle hjem til Oslo på ferie på 90-tallet var det å sjekke priser hos SAS og Braathen så fort vi fikk skoleruta. Husker pappa kjørte meg til Fornebu og ordnet den første billetten i august 1995. 😊

Anonymkode: b46a2...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...