GÃ¥ til innhold

Naboen tok fooddora bestillingen min 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestemte meg for å droppe middagslaging til fordel for foodora da jeg kom sent hjem. Først var maten forsinket med god margin, så når fristelsene var såå nære står det plutselig levert. En uheldig kombo av et bud som surret litt og en sulten, opportunistisk nabokjerring, fant kundesupport ut av. Så da blir det kokte nuddler med posjert egg til middag (kveldsmat). Ikke helt den høydaren jeg hadde håpet på. Noen som spiser bedre enn meg ikveld? 😂

• Hjerte 2
Skrevet

Gjør ditt fornødne på dørmatta hennes 💩

Anonymkode: 1cb8a...c0a

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjipern! HÃ¥per hun betaler iallefall! Ingen kveldsmat her, taco i ettermiddag da.

Anonymkode: 71edc...0a7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør ditt fornødne på dørmatta hennes 💩

Anonymkode: 1cb8a...c0a

Har mange naboer, vet ikke hvem hun er. Viss ikke skulle jeg jaggu gjort det!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjipern! HÃ¥per hun betaler iallefall! Ingen kveldsmat her, taco i ettermiddag da.

Anonymkode: 71edc...0a7

Taco er digg! Nope, det ble på foodoras regning. Men fikk ialf refundering. 

• Liker 1
Skrevet

Hvem måtte betale for maten?

Anonymkode: 6e5fc...c7f

• Liker 1
Skrevet

Hen som leverte maten vet kanskje hvilken dør/leilighet det var? Ellers prøver jeg å tro det beste om folk, og tenker at dette kanskje var en desperat dame med 0 penger til mat :( 

Anonymkode: 84718...5ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem måtte betale for maten?

Anonymkode: 6e5fc...c7f

Foodora

Anonymkode: a826c...0fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hen som leverte maten vet kanskje hvilken dør/leilighet det var? Ellers prøver jeg å tro det beste om folk, og tenker at dette kanskje var en desperat dame med 0 penger til mat :( 

Det kan godt være budet vet. Jeg fikk refundering, så saken er ferdig for min del. Forutenom skriblerier på kg fordi jeg synes det er en liiiitt (bittelitt) artig historie. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg hadde anmeldt 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Superfrekt av naboen din! Man tar ikke imot mat man vet at man ikke har bestilt! Så kjipt 

Anonymkode: 61892...67e

• Liker 8
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Og så? 

• Liker 1
Skrevet

Folk er så frekke!

Bra du fikk refundering.

• Liker 6
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Superfrekt av naboen din! Man tar ikke imot mat man vet at man ikke har bestilt! Så kjipt 

Anonymkode: 61892...67e

Hvor tydelig var budet på at "her kommer jeg med det DU, "Anne Olsen", har bestilt?"

Dama kunne ha hatt en mann som har for vane å bestille ting og glemme å informere henne, for alt vi vet... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Elendig nabo

Skrevet

Wow. Sånt gjør man bare ikke brodkavelarg.gif.1bbfee5bd32ad27d968562d304356511.gif

Skrevet

Budet pleier alltid å ringe når de kommer her, men det er vel mulig å lure de om man tilfeldigvis er ute da og sier at man har bestilt maten.

Det er utrolig kjipt da og veldig frekt å gjøre.

Anonymkode: dbbdd...32e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Budet pleier alltid å ringe når de kommer her, men det er vel mulig å lure de om man tilfeldigvis er ute da og sier at man har bestilt maten.

Det er utrolig kjipt da og veldig frekt å gjøre.

Jeg synes det er spesielt at et bud gir fra seg en bestilling uten å faktisk være 100% sikker på at det er til rett kunde.. 

Skrevet
Vixella skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er spesielt at et bud gir fra seg en bestilling uten å faktisk være 100% sikker på at det er til rett kunde.. 

Ja, egentlig, men alle er sikkert ikke like påpasselige med det. De burde i det minste ringe på forhånd og si at de kommer. Det kan være lettere å lure de om man bor i et bygg med flere leiligheter og her jeg bor går bud alltid feil om de ringer på. Stort sett gjør de ikke det da, men ringer og venter utenfor.

Skrevet

Aldri bestill med levering på foodora, risikoen for at den blir levert feil, kommer 3 timer for seint eller at budet har tatt deler av bestillingen din er stoooooor.

Anonymkode: ed055...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...