Gå til innhold

Dere som skal ut i kveld....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei klysete såkalte alfahanner som i kveld skal ut å få seg på byn.

Damer, hva ser dere i disse selvtilfredse fyrene utover sleiken og fliret? På denne tid i morgen er de med 90% sjanse ute av livene deres uansett. 

Anonymkode: 28748...983

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er mer underholdende å prate med og ha en one night stand med enn en sur type som deg?

Anonymkode: 7d9a4...82e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er mer underholdende å prate med og ha en one night stand med enn en sur type som deg?

Mot min vilje så ser jeg kanskje litt sur ut. Antakelig fordi jeg er litt lei meg som ikke kommer til orde eller klarer å si noe på et tidels sekund uten å tenke meg om.  Sannheten er at det ute på byen er nesten helt umulig for oss litt mer tenkende personer å være så rask med å ta ordet OG si noe som er morsomt/underholdende/vekker positiv respons som disse typene som er så underholdende å prate med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du et tips til hvordan bli mer attraktiv i jungelen av pratsomme kjekkaser der inne på utestedene hvor lydnivået er langt over grensen for at det går an å høre hva andre sier? 

Skrevet

Det spurte du om forrige helg også. Er du sjalu eller hva?

Anonymkode: fd95f...e64

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er så lei klysete såkalte alfahanner som i kveld skal ut å få seg på byn.

Har du et tips til hvordan bli mer attraktiv i jungelen av pratsomme kjekkaser der inne på utestedene? Anonymkode: 28748...983

Akuratt ja, du vil bli som dem, så pick a side.

• Nyttig 1
Skrevet

Mot min vilje så ser jeg kanskje litt sur ut. Antakelig fordi jeg er litt lei meg som ikke kommer til orde eller klarer å si noe på et tidels sekund uten å tenke meg om.  Sannheten er at det ute på byen er nesten helt umulig for oss litt mer tenkende personer å være så rask med å ta ordet OG si noe som er morsomt/underholdende/vekker positiv respons som disse typene som er så underholdende å prate med.

Men hva med å se rundt i rommet etter kvinner som sliter med det samme som deg? 

• Nyttig 1
Skrevet

Har du et tips til hvordan bli mer attraktiv i jungelen av pratsomme kjekkaser der inne på utestedene hvor lydnivået er langt over grensen for at det går an å høre hva andre sier? 

Legge igjen bitterheten og misunnelsen hjemme før du går ut.

Anonymkode: 311ec...3f1

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det spurte du om forrige helg også. Er du sjalu eller hva?

Det å være sjalu er vel en like lovlig følelse som alle andre følelser? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kunne fått meg, men jeg har ikke utseende med meg så du hadde ikke gått etter meg på byen du heller.  Kanskje starte med seg selv? Og ikke skylde på alle andre. 

Anonymkode: 8f525...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kunne fått meg, men jeg har ikke utseende med meg så du hadde ikke gått etter meg på byen du heller.  Kanskje starte med seg selv? Og ikke skylde på alle andre. 

Kanskje alle oss i kategorien "vi som ikke får oss byen" skulle bli litt flinkere til å opplyse hverandre hvor vi befinner oss🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje alle oss i kategorien "vi som ikke får oss byen" skulle bli litt flinkere til å opplyse hverandre hvor vi befinner oss🤔

Vil du ha noe night stands? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du ha noe night stands? 

Ikke bare for det ene formålets skyld. 

Skrevet

Det å være sjalu er vel en like lovlig følelse som alle andre følelser? 

Sjalusi er ikke en primærfølelse. Det er en sekundærfølelse som kommer av å legge lokk på en primærfølelse, for eksempel usikkerhet og dårlig selvfølelse. I stedet for å kalle de du er sjalu på for "klysete såkalte alfahanner", "selvtilfredse" som ikke har mer å by på enn sleiken og fliret så bør du heller jobbe mer for å bli glad og tilfreds med deg selv. Du bør slutte å se så ned på andre menn du er sjalu på, det er en umoden og lite hjelpsom forsvarsmekanisme på samme måte som mobbere som mobber for å føle seg selv bedre.

Selvom disse mennene har sleik og flir så kan de også ha dybde, være interessante, snille og ha gode holdninger. Et godt utseende og draget på damer utelukker ikke en god personlighet, og ved å anta at de ikke har mer å by på enn sleik og flir så undervurderer du både dem og kvinner.

Det siste kvinner er interessert i er bitre menn som hater på andre som er bedre enn seg så for å ha en sjans til å bli ner likt som dem så kan du starte med å slutte å snakke som en råtten incel

• Liker 1
Skrevet

Ikke glem at det var slike som deg, som oppfant nettdating, nettopp av de grunnene du nevner. Det er stille og rolig, og hjernen har tid til å reflektere over kommunikasjonen, i edru tilstand.  Legg vekk hele sjekketanken når du er på byen, og prøv å kos deg med noe. 

Anonymkode: 5dddc...72a

Skrevet

Om jeg vil ha en ONS, så er det helt greit ta en med selstilfreds alfahann. Noen ganger så er hele poenget at de skal være borte når man våkner.

Men jeg dømmer heller ikke basert på utseende slik du gjør. Det kan finnes mer bak den sleiken enn hva du ser. Og den dømmende og bitre tankegangen er veldig lite attraktivt, både for ONS og noe mer...

Anonymkode: 4d5f5...acd

Skrevet

Jeg synes det er helt ok med de selverklærte "alfahannene" (not) som tiltrekker seg lettvinte damer med den klysete nattklubb-sjarmen sin. 

De filtrerer vekk de damene jeg ikke ville tatt i med vernehansker engang. 

Keep up the good work! 👍😊

Anonymkode: 906a9...b05

• Nyttig 1
Skrevet

Går ikke ut full nå som det er så glatt ute.

Anonymkode: cd2d3...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...