Gå til innhold

FWB - å få han til å falle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi startet med dating for et år siden, men livet skjedde, kontakten dabbet av, jeg møtte noen og han datet videre. Single igjen i høst, møttes på byen og endte opp sammen den natten. Så har vi møttes et par ganger etter det, så og si kun for sex, men også casual prating. Jeg liker han, og han liker jo å henge med meg, men vi er jo da på friends with benefits-stadiet.

For min del er livet slik at jeg ikke kan ha noe forhold nå, men jeg vil ikke slippe han heller! Han snakker om at han ønsker å stifte familie med noen som ikke har barn fra før (jeg har det), med en dame som har en god jobb (jeg har ikke det 😛) og diverse andre litt faste kriterier. Min mening er jo at faller man for noen så betyr sånne ting mindre, men noe usikker på om han er enig i det 😅 

Jeg skulle uansett gjerne fått han til å falle for meg. Bare bittelitt 😍 Eller bare gitt han følelsen av at det er noe han går glipp av her. Jeg vil ikke si nei til sexen, fordi han knytter seg veldig ifm sex, og det er "veien min" til han 😛 Han er mye mer romantisk enn meg, mye mer vurderende, mye mer alvorlig og seriøs. Får jeg han ikke til å falle så har jeg uansett hatt det fint i mellomtiden :) Jeg vet jeg risikerer å få følelser selv, men det skal jeg alltids takle. 

Tips? Hvis ikke fortsettes denne tråden som en liten dagbok ☺️ 

Anonymkode: 8a906...d97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...