Queeny Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Hei, ville egentlig bare høre om det er flere som har vært borti det samme eller kanskje vet mer enn meg på hvorfor jeg føler meg dårlig. Kjente det smått i halsen i går, men har ikke fått noe andre symptomer annet enn hodepine som er av og på med litt trykk i hode og frysninger her og der, men så kan man plutselig bli varm også i tillegg til slapphet. Målte meg ista og hadde temperatur på 37.3 Eneste perioden jeg kan kjenne på noe feberlignende er under menstrusjon og den er jeg ferdig med idag. Noen som vet hva det kan være? Starten på sykdom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg har hatt feber flere ganger de siste månedene, og det har vært rett når jeg har følt at jeg har feber, og har målt. Men nå sist hadde jeg følt meg uggen og uvel hele dagen, og hadde den ubehagelige, frosne følelsen samt en slags øm følelse i hudoverflaten som jeg gjerne får ved feber, målte og hadde 37,6. Altså ikke feber på kveldstid. Da jeg våknet av at jeg begynte å spy påfølgende natt, og målte igjen, hadde jeg feber. Er du sikker på at termometeret er nøyaktig, og at ikke temperaturen reelt sett er høyere? Ellers tenker jeg det både kan være starten på sykdom og feber, eller at du har fått en infeksjon i kroppen og følelsen skyldes det selv om du ikke får feber. Anonymkode: d1d09...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queeny Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt feber flere ganger de siste månedene, og det har vært rett når jeg har følt at jeg har feber, og har målt. Men nå sist hadde jeg følt meg uggen og uvel hele dagen, og hadde den ubehagelige, frosne følelsen samt en slags øm følelse i hudoverflaten som jeg gjerne får ved feber, målte og hadde 37,6. Altså ikke feber på kveldstid. Da jeg våknet av at jeg begynte å spy påfølgende natt, og målte igjen, hadde jeg feber. Er du sikker på at termometeret er nøyaktig, og at ikke temperaturen reelt sett er høyere? Ellers tenker jeg det både kan være starten på sykdom og feber, eller at du har fått en infeksjon i kroppen og følelsen skyldes det selv om du ikke får feber. Anonymkode: d1d09...eb2 Jaokei, kanskje det kommer opp noe mer i morgen da🤔 Ja, tok i endetarmen og målte på sønnen min tidligere der han hadde 39 og jeg 37.3 så da må det være noe annet eller at det er starten på noe eller virus som du sier🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Del Skrevet 17. februar 2023 Ma ge har normalt kroppstemperatur under 37,selv har jeg en kroppstemperatur på 36,5. Hvis jeg måler temperaturen og den er ca 37,8 ca,så føler jeg meg uggen. Så lurt å måle hva temperatur du ligger på når du er frisk.. Anonymkode: 2c0c2...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queeny Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ma ge har normalt kroppstemperatur under 37,selv har jeg en kroppstemperatur på 36,5. Hvis jeg måler temperaturen og den er ca 37,8 ca,så føler jeg meg uggen. Så lurt å måle hva temperatur du ligger på når du er frisk.. Anonymkode: 2c0c2...1d1 Tror min normale temperatur er på 36 og noe. Bruker ikke å ha rundt 37 iallefall vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg kan føle meg dårlig uten å ha feber. Kan få litt snue, verker i ledd, varm når jeg kjenner i pannen, redusert allmenntilstand - men fortstatt ingen feber. Noen timer senere, evt over natten, så er det borte. Veldig snodig. Anonymkode: ae010...141 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 17. februar 2023 #7 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg tror ikle du har det, men Borreliose kan gi en voldsom feberfølelse selv om man (nesten) ikke har feber. Jeg var forferdelig dårlig, lå i senga og kokte i feber,klarte såvidt å subbe inn på badet, helt i feberørska. Lurte på hvor mye over 40 jeg hadde, gjettet på 40,4. Neida. 38,2. Skjønte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg har ofte feberfølelse, det skyldes fibromyalgi. Anonymkode: 2d438...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg har normalt en temperatur på 36,6. Når jeg da har 37,6, så føler jeg meg febervarm og uvel, har gjerne vært frossen i forkant osv. Selv om det pr. def. ikke er feber, så er det jo et tegn på at ikke alt er som det skal. Om jeg hadde hatt en normaltemp på 37 og det gikk opp en grad...hey, presto: feber! Man burde jo heller regnet feber i en økning av temperatur fra normaltemp. Anonymkode: 2e427...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. februar 2023 #10 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ofte feberfølelse, det skyldes fibromyalgi. Anonymkode: 2d438...005 Med meg er det motsatt. Sliter konstant med indre frost. Har også fibromyalgi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #11 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har normalt en temperatur på 36,6. Når jeg da har 37,6, så føler jeg meg febervarm og uvel, har gjerne vært frossen i forkant osv. Selv om det pr. def. ikke er feber, så er det jo et tegn på at ikke alt er som det skal. Om jeg hadde hatt en normaltemp på 37 og det gikk opp en grad...hey, presto: feber! Man burde jo heller regnet feber i en økning av temperatur fra normaltemp. Anonymkode: 2e427...643 Jeg er også slik. Har frysninger og vondt i alle ledd når min temp viser 37,5. Er svært sjeldent min temp går over 38, da er jeg ekstremt syk. Anonymkode: 25e71...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The mentalist Skrevet 18. februar 2023 #12 Del Skrevet 18. februar 2023 Kan være starten på gonore. Tidlig sykdomsfase. Leste i avisen i dag at det er veldig på opptur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queeny Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ofte feberfølelse, det skyldes fibromyalgi. Anonymkode: 2d438...005 Har fibromyalgi, men er nok ikke det. Våknet idag med rennende nese så er nok sykdom, men syns likevel det var merkelig å føle på sånt uten feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queeny Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) Ser ut som det kan være virus Endret 18. februar 2023 av Queeny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queeny Skrevet 18. februar 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 18. februar 2023 The mentalist skrev (26 minutter siden): Kan være starten på gonore. Tidlig sykdomsfase. Leste i avisen i dag at det er veldig på opptur. Våknet i dag med rennende nese og enda vond hals så er nok vanlig virus. Er ikke gonore noe som smitter oftest via tilfeldig ubeskyttet sex anyways? Er gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå