Gjest indisk mann Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hei :D Jeg er litt trist og lei dag fordi jeg er sykmeldt fordi jeg har mel alergi og kan dessvere ikke klare jobben jeg er glad i på bakeriet. :x Jeg har jobbet der i 5 år og ikke vært sykemeldt og det endte med at jeg fikk alergianfall i dag og ble sendt til lege. Her sitter jeg da og er temmlig deppa grunnet dette,at jeg må på skole benken og omskolere meg på statens bekostning.Her sitter jeg og føler meg som en snylter fordi jeg er syk og ikke kan jobbe. Legen sa at jeg ikke skulle føle det slik og at det er mange som har yrkesrettet attføring.Han sa at nå du er ferdig attført er du et nytt yrke,og alt vil gå greit. Jeg får jo stole på legen men jeg føler at jeg ikke har det godt nå,det er lissom ikke meg å gå hjemme å drive dank. Håper at dere kommer med komentarer over dette. hilsen en indisk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 28. oktober 2002 #2 Del Skrevet 28. oktober 2002 Du skal jo ikkje drive dank, du skal jo studere, og det er hardt arbeid det! Eg er sikker på at du kjem til å trivast i ditt nye yrke også, det blir så bra, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det er jo det som er så bra nå - at de er mye raskere til å sende folk på omskolering. Hva hjelper det hvis du bare er sykemeldt og så uføretrygdet? Mye bedre for deg hvis du får gjøre noe du kan trives med og ikke bli syk av. Og mye bedre for samfunnet fordi du raskt kan gjøre nytte for deg igjen og betale skatt. Lykke til - håper du finner noe du virkelig kan trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå