Sofie Maria Skrevet 18. februar 2023 #101 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du er veldig opphengt i at han kjøpte noe han like godt kunne kjøpt til en kompis, dette nevner du flere ganger. Rekk opp ei hånd de som har fått cheese Doodles hos en kompis? 🤷♀️ Her synes jeg du er utakknemlig og kravstor. Han tok seg tid til å kjøpe noe han trodde du kom til å sette pris på. Han gjorde det fordi han er glad i deg. Han kunne latt være. Du fikk noe hos en som er glad i deg, og du velger å heller være sur og lage tråd på kvinneguiden? Fordi du heller skulle ønske at han fulgte strømmen og rasket med seg en tilfeldig bukett som sto ved døra? Vet du hva, holdningen din er temmelig råtten altså. Jeg forstår godt menn som blir forvirra og fortvila, og som føler at de taper uansett hva de gjør. Anonymkode: 472bb...922 støtter denne. For meg personlig ville godteri vært bedre valg enn blomster ☺️ ts - hva jg fikk på valentine? Jg måtte kjøpe middag siden han var blakk OG han endte opp sovende på sofaen 😅🥺 Bare sånn for å sette det litt i perspektiv for deg 🙄.. Er tanken som teller og dette gjelder for alle merkedager - jul , bursdag , morsdag osv osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #102 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er kravstor fordi jeg ønsket meg blomster til en romantisk anledning? Har vært sammen i tre år, ennå ikke fått en eneste blomsterbukett. Anonymkode: 0926e...354 Har du sagt at du ønsker blomster i gave? Anonymkode: fcdff...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #103 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du sagt at du ønsker blomster i gave? Anonymkode: fcdff...6b9 Har nevnt det flere ganger at jeg synes det ville vært romantisk og at jeg ville blitt kjempeglad om han gav meg blomster. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #104 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og når det skal være en romantisk anledning, så er det jo blomster som er den riktige gaven. Null interessert i å få godteri på en sånn dag. Anonymkode: 0926e...354 Du er veldig upresis i kommunikasjonen din. Mener du at alt godteri er feil på valentines eller kun det du fikk? For meg bekjent er blomster og godteri det som er aller mest vanlig å få/gi på valentines. Jeg fikk godteri. I form av konfekt i en hjerteboks, men det er fortsatt godteri. Det regner jeg med er en gave som hadde vært uaktuelt å få? "Godteri på en sånn dag! Pffft!" Anonymkode: 795c8...1ba 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #105 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har nevnt det flere ganger at jeg synes det ville vært romantisk og at jeg ville blitt kjempeglad om han gav meg blomster. Anonymkode: 0926e...354 Vet han hvilke blomster du liker? Pleier du å kjøpe blomster til deg selv? Anonymkode: fcdff...6b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #106 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har nevnt det flere ganger at jeg synes det ville vært romantisk og at jeg ville blitt kjempeglad om han gav meg blomster. Anonymkode: 0926e...354 Det er tydeligvis ikke nok. Her må du uttrykke din skuffelse over Valentines tydelig, og si rett ut at om han er glad i deg, så kjøper han blomster. Legg til at hvis han ikke kjøper blomster, så kan han drite i å kjøpe noe som helst. Så mye betyr det for deg. Blomster er ikke noe som «hadde vært hyggelig å få», det er det eneste riktige å gi til deg. Hvis han fortsatt da ikke kjøper blomster, er jeg tilbøyelig til å være enig i at du kan bi sur og skuffet. Anonymkode: 472bb...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #107 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er veldig upresis i kommunikasjonen din. Mener du at alt godteri er feil på valentines eller kun det du fikk? For meg bekjent er blomster og godteri det som er aller mest vanlig å få/gi på valentines. Jeg fikk godteri. I form av konfekt i en hjerteboks, men det er fortsatt godteri. Det regner jeg med er en gave som hadde vært uaktuelt å få? "Godteri på en sånn dag! Pffft!" Anonymkode: 795c8...1ba Du skriver: blomster og godteri. Så altså ikke kun godteri alene, det er for trist. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #108 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet han hvilke blomster du liker? Pleier du å kjøpe blomster til deg selv? Anonymkode: fcdff...6b9 Vi har ikke snakket om hvilke blomster jeg liker. Men ville blitt glad for en vanlig blomsterbukett, var det jeg håpet på. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #109 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg tror for øvrig at han ikke har oppfattet hva du egentlig har kommunisert. Du har sagt; «Jeg ville blitt kjempeglad hvis du hadde kjøpt blomster til meg» Du mente egentlig: «Jeg blir kjempelei meg hvis du ikke kjøper blomster til meg» Han tenkte: «Det er Valentines, jeg kjøper noe til henne» …og så kjøpte han godteri. Anonymkode: 472bb...922 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #110 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skriver: blomster og godteri. Så altså ikke kun godteri alene, det er for trist. Anonymkode: 0926e...354 Jeg fikk ikke blomster! Jeg fikk "bare" godteri. Mulig jeg var upresis i min kommunikasjon her og. Jeg mente ikke at det er vanligst å få både godteri og blomster. Jeg mente at godteri og blomster er de to tingene som er vanligst å gi/få på valentines. Ikke nødvendigvis begge deler samtidig, men gjerne enten eller. Jeg fikk altså "bare"godteri og har faktisk ikke spist det opp enda heller. Anonymkode: 795c8...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #111 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror for øvrig at han ikke har oppfattet hva du egentlig har kommunisert. Du har sagt; «Jeg ville blitt kjempeglad hvis du hadde kjøpt blomster til meg» Du mente egentlig: «Jeg blir kjempelei meg hvis du ikke kjøper blomster til meg» Han tenkte: «Det er Valentines, jeg kjøper noe til henne» …og så kjøpte han godteri. Anonymkode: 472bb...922 Kanskje det. Men de fleste oppegående menn som vet at kjæresten vil bli glad for blomster, kjøper vel det på valentinesdagen av alle dager. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #112 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje det. Men de fleste oppegående menn som vet at kjæresten vil bli glad for blomster, kjøper vel det på valentinesdagen av alle dager. Anonymkode: 0926e...354 Kommer helt an på. Jeg mener at det er mye viktigere med oppmerksomhet og kjærtegn i hverdagen. Valentinsdagen er etter mitt syn konstruert for handelsstanden. Min oppegående mann er heldigvis flink til å gi meg oppmerksomhet ellers, så at vi hopper over valentinsdagen er helt greit! Anonymkode: 472bb...922 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mEditari Skrevet 18. februar 2023 #113 Del Skrevet 18. februar 2023 Lakris kan være giftig men det vet han sikkert ikke. Altså, når skal vi normalisere å elske partneren vår slik de ønsker å bli elsket? Om du har sagt før at du ønsker blomster på Valentines så burde han kjøpt blomster på Valentines. Å nekte å kjøpe blomster fordi man har en eller annen «personlig overbevisning» om at man ikke vil - er jo bare egoistisk. Om du aldri har fortalt han at du ønsker deg blomster til Valentines så kan du ikke forvente annet. Om det er en gjenganger at dere nekter å elske hverandre slik dere trenger det så burde dere bli enige om å begynne med det fra nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 18. februar 2023 #114 Del Skrevet 18. februar 2023 Herregud så mye folk klager på 😂 Jeg fikk ingenting! Men jeg kjøpte en Japp og delte den i 2 til meg og han 😅 Hvis sambo hadde kjøpt noe til meg som han visste jeg likte, så ville det vært mer romantisk enn å finne en random blomsterbukett i butikken. At han kjøpte cheese doodles og lakris viser at han kjenner deg og smaken din. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 18. februar 2023 #115 Del Skrevet 18. februar 2023 Fikk deilige kjeks og favorittsnacksen min:) var godt fornøyd med gavene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #116 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er ikke det litt trist, lite romantisk? Han vet jeg liker lakris og cheeze doodles, men det er jo ikke noe romanatisk å gi det til kjæresten sin på Valentinesdagen. Han sa at da han hadde betalt og var på vei ut av butikken, så han at det var blomsterbuketter der også....Da sa jeg: oi, ville vært så romantisk med blomster! Så sa han noe om at han mente jeg liker best blomster man plukker selv, fordi jeg vokste opp på gård. Altså?! wtf? Sa at nei, å få blomster er jo romantisk, ville gjort meg så glad. Så sa han at neste gang blir det blomster. Det er jo et år til. Hva får dere andre av kjæresten på Valenstinesdagen? Anonymkode: 0926e...354 Da jeg hadde kjæreste som ung, fikk jeg ingenting som helst og glemmer det aldri fordi han sa: skal man gi gave på valentines eller? Jeg: ja, hvis du vil? jeg gav han et glass med teksten love you på…. Og fikk ikke et kort engang. Dette er 20 år siden, glemmer aldri den følelsen, skuffelsen. Litt godteri, er kanskje bedre enn ingenting, eller? Tror menn er generelt dårlig oppdratt her, så de skjønner ikke hvordan sette pris på kvinner…. Anonymkode: d8583...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #117 Del Skrevet 18. februar 2023 Herregud.. at folk gidder dette Valentines- greierne ! Det er jo syt og klag over hele linja over hvem som fikk og ikke, og hvor lite og usselt det var det de fikk. Drit i den dagen og finn noe annet i hverdagen for å glede hverandre Anonymkode: d9cda...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #118 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er ikke det litt trist, lite romantisk? Han vet jeg liker lakris og cheeze doodles, men det er jo ikke noe romanatisk å gi det til kjæresten sin på Valentinesdagen. Han sa at da han hadde betalt og var på vei ut av butikken, så han at det var blomsterbuketter der også....Da sa jeg: oi, ville vært så romantisk med blomster! Så sa han noe om at han mente jeg liker best blomster man plukker selv, fordi jeg vokste opp på gård. Altså?! wtf? Sa at nei, å få blomster er jo romantisk, ville gjort meg så glad. Så sa han at neste gang blir det blomster. Det er jo et år til. Hva får dere andre av kjæresten på Valenstinesdagen? Anonymkode: 0926e...354 Jeg fikk nye vindusviskere til bilen. 😅 Han syns ikke noe om valentinsdagen, han syns vi kan vise kjærlighet hver dag, ikke bare denne dagen. Men han pleier å gi meg blomster jevnlig ellers da , fikk f.eks roser ca en uke før valentinsdagen 🥰 Anonymkode: 2a585...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #119 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer helt an på. Jeg mener at det er mye viktigere med oppmerksomhet og kjærtegn i hverdagen. Valentinsdagen er etter mitt syn konstruert for handelsstanden. Min oppegående mann er heldigvis flink til å gi meg oppmerksomhet ellers, så at vi hopper over valentinsdagen er helt greit! Anonymkode: 472bb...922 Hva er det med disse innleggene hvor Valentinesdagen blir satt opp mot "hverdagen"? Hvorfor skal det være en motsetning? Kan gi oppmerksomhet til hverandre både på Valentinesdagen og i hverdagen vel. Anonymkode: 0926e...354 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #120 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg fikk nye vindusviskere til bilen. 😅 Han syns ikke noe om valentinsdagen, han syns vi kan vise kjærlighet hver dag, ikke bare denne dagen. Men han pleier å gi meg blomster jevnlig ellers da , fikk f.eks roser ca en uke før valentinsdagen 🥰 Anonymkode: 2a585...d28 Det sier seg jo selv at man ikke kun viser kjærlighet på den ene dagen. Har ikke sett noen hevde det noe sted egentlig. Problemet her er at jo at han aldri har gitt meg blomster, selv om han vet jeg ville blitt veldig glad for det. Og mange får jo blomster på Valentinesdagen, så da hadde jo jeg også håpet på det. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå