MarianneE Skrevet 17. februar 2023 #81 Del Skrevet 17. februar 2023 Herregud, dette må være tidenes ikke-sak. Jeg gav HusetsHerre en pose sjokolade og fikk ingenting tilbake annet enn en bit og en klem. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Den beste valentingaven jeg har fått var den gangen vi hadde en time sammen til en kaffekopp på kafé, bare oss to. Det var en befriende hverdagspause vi trengte. I hverdagen varmer han opp dyna mi før jeg legger meg. Det betyr så utrolig mye mer enn allverdens blomster/ gave/ oppmerksomhet på valentinsdagen 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. februar 2023 #82 Del Skrevet 17. februar 2023 Man skal ikke ta lett på at andre har et annet kjærlighetsspråk enn deg selv, og det er lov til å bli skuffet, men for meg er det aldri gaven som er viktig, men fjeset til den som gir gaven. Du kan se på vedkommende om personen er spent og fornøyd med sin egen gave, eller ikke har en tanke bak.Det er viktig for meg, jeg elsker fine ting og gaver, men jeg ser alltid på fjeset til den som gir meg en gave. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 17. februar 2023 #83 Del Skrevet 17. februar 2023 Altså... en sånn dag, hva med og sette pris på hverandre hver eneste dag, synlig i de små tingene. Jeg blir helt oppgitt over denne amerikaniseringen som handelstanden pusher frem. Hilsen lykkelig gift i 25 år, uten en eneste valetines day gift. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #84 Del Skrevet 17. februar 2023 Her høres det ut som denne greia med Valentine egentlig handler om ting som ikke fungerer i forholdet fra før. Bare fordi du fikk noe annet enn det du ønsket deg til Valentine er dere ikke ordentlige kjærester? Ta heller tak i det som ligget bak her. Anonymkode: fcdff...6b9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #85 Del Skrevet 17. februar 2023 … Og jeg fikk buttplugg. hilsen «hu som ikke har noen interesse for den type aktivitet grunnet kraftige hemoroider etter siste fødsel» Anonymkode: 104bf...086 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. februar 2023 #86 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, potteplante? Det er jo romantisk å gi en blomsterbukett, det vet vel de fleste. For meg ble kvelden ødelagt av å få cheeze doodles og lakris og ikke blomster. Anonymkode: 0926e...354 Ødelagt kveld av å få lakris og cheeze doodles i stedet for blomster, faktisk. Du kan ikke ha opplevd mye motgang i livet ditt om det skal så lite til for å ødelegge kvelden. Jeg fikk ingenting, ikke en gang en happy valentine-melding, men det lever jeg helt fint med. Helt ærlig glemte jeg hele dagen. Er mye viktigere å vise at man setter pris på hverandre ellers i hverdagen enn akkurat den ene dagen. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pondus72 Skrevet 18. februar 2023 #87 Del Skrevet 18. februar 2023 Vet ihvertfall at jeg ikke hadde kjøpt noe som helst neste år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #88 Del Skrevet 18. februar 2023 Poenget er vel at han tenkte på deg. Det handler om kjærlighet, ikke gaver. Anonymkode: 0ffa0...93e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #89 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Poenget er vel at han tenkte på deg. Det handler om kjærlighet, ikke gaver. Anonymkode: 0ffa0...93e Og når det skal være en romantisk anledning, så er det jo blomster som er den riktige gaven. Null interessert i å få godteri på en sånn dag. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #90 Del Skrevet 18. februar 2023 Du er veldig opphengt i at han kjøpte noe han like godt kunne kjøpt til en kompis, dette nevner du flere ganger. Rekk opp ei hånd de som har fått cheese Doodles hos en kompis? 🤷♀️ Her synes jeg du er utakknemlig og kravstor. Han tok seg tid til å kjøpe noe han trodde du kom til å sette pris på. Han gjorde det fordi han er glad i deg. Han kunne latt være. Du fikk noe hos en som er glad i deg, og du velger å heller være sur og lage tråd på kvinneguiden? Fordi du heller skulle ønske at han fulgte strømmen og rasket med seg en tilfeldig bukett som sto ved døra? Vet du hva, holdningen din er temmelig råtten altså. Jeg forstår godt menn som blir forvirra og fortvila, og som føler at de taper uansett hva de gjør. Anonymkode: 472bb...922 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #91 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og når det skal være en romantisk anledning, så er det jo blomster som er den riktige gaven. Null interessert i å få godteri på en sånn dag. Anonymkode: 0926e...354 Hvordan kan du slå fast at blomster er den riktige gaven? Er det sånn at det finnes en fasit, og den sitter du på? Finnes det ingen andre romantiske ting å gi enn blomster? Jeg liker ikke blomster, og ønsker ikke å få det. Når jeg en sjelden gang får en bukett, går jeg da ikke inn på kg og lager en tråd om det. Jeg sier takk, putter de i en vase, lar de dø sakte og kaster dem. Blomster er for meg ekstremt uromantisk. Om jeg var din kjæreste, hadde jeg hoppet over hele Valentines neste år, og gitt beskjed om det på forhånd. Du er så urimelig at du ikke fortjener gave i det hele tatt. Anonymkode: 472bb...922 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #92 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er veldig opphengt i at han kjøpte noe han like godt kunne kjøpt til en kompis, dette nevner du flere ganger. Rekk opp ei hånd de som har fått cheese Doodles hos en kompis? 🤷♀️ Her synes jeg du er utakknemlig og kravstor. Han tok seg tid til å kjøpe noe han trodde du kom til å sette pris på. Han gjorde det fordi han er glad i deg. Han kunne latt være. Du fikk noe hos en som er glad i deg, og du velger å heller være sur og lage tråd på kvinneguiden? Fordi du heller skulle ønske at han fulgte strømmen og rasket med seg en tilfeldig bukett som sto ved døra? Vet du hva, holdningen din er temmelig råtten altså. Jeg forstår godt menn som blir forvirra og fortvila, og som føler at de taper uansett hva de gjør. Anonymkode: 472bb...922 Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er kravstor fordi jeg ønsket meg blomster til en romantisk anledning? Har vært sammen i tre år, ennå ikke fått en eneste blomsterbukett. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #93 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du slå fast at blomster er den riktige gaven? Er det sånn at det finnes en fasit, og den sitter du på? Finnes det ingen andre romantiske ting å gi enn blomster? Jeg liker ikke blomster, og ønsker ikke å få det. Når jeg en sjelden gang får en bukett, går jeg da ikke inn på kg og lager en tråd om det. Jeg sier takk, putter de i en vase, lar de dø sakte og kaster dem. Blomster er for meg ekstremt uromantisk. Om jeg var din kjæreste, hadde jeg hoppet over hele Valentines neste år, og gitt beskjed om det på forhånd. Du er så urimelig at du ikke fortjener gave i det hele tatt. Anonymkode: 472bb...922 Vi er forskjellige. Du liker ikke blomster, fint, men for meg ville det vært romantisk og koselig å få blomster for første gang av kjæresten. Ville vist at han brydde seg om meg. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #94 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor du mener jeg er kravstor fordi jeg ønsket meg blomster til en romantisk anledning? Har vært sammen i tre år, ennå ikke fått en eneste blomsterbukett. Anonymkode: 0926e...354 Fordi det finnes ufattelig mange måter å vise kjærlighet på, og å være romantisk på. Hva er greia med blomsterbuketten? Om det er så viktig for deg, må du kommunisere til han hvor viktig det er. Du måler visst romantikk og hans kjærlighet i antall blomsterbuketter. Tipper han er som meg, og ikke tenker at blomster har noe med kjærlighet å gjøre. Stakkars mann, som går rundt og intetanende taper - fordi han ikke har samme syn på blomster som deg. Anonymkode: 472bb...922 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #95 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er forskjellige. Du liker ikke blomster, fint, men for meg ville det vært romantisk og koselig å få blomster for første gang av kjæresten. Ville vist at han brydde seg om meg. Anonymkode: 0926e...354 Og han vet hvor viktig dette er for deg? Anonymkode: 472bb...922 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NORAH.C.IV Skrevet 18. februar 2023 #96 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen er bare så utakknemlig og kravstor Anonymkode: b3f63...c4b Typisk enkelte kvinner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #97 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og han vet hvor viktig dette er for deg? Anonymkode: 472bb...922 Jeg har nevnt det noen ganger ja. Men aldri fått blomster, ikke til noen av bursdagene mine heller. Anonymkode: 0926e...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 18. februar 2023 #98 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Haha, jeg vil gjerne ha ostepop på valentinsdagen 😁 Og blomster er penere i hagen enn plastinnpakket i en vase. Anonymkode: c8d85...624 what the f** ? 😅 Pakker du ikke blomstene ut og ordner dem pene ? du putter bare hele buketten nedi med plast og alt ? 😂 i så fall er det skikkelig morsomt hvis du virkelig gjør det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #99 Del Skrevet 18. februar 2023 Han tenkte nok på ordtaket: « Den som andre gir ostepop og lakris, tilbake forventer kos & klitoris» Anonymkode: b82a4...9ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #100 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han tenkte nok på ordtaket: « Den som andre gir ostepop og lakris, tilbake forventer kos & klitoris» Anonymkode: b82a4...9ba Et klassisk ordtak for dem som sliter litt med tonèfállet Anonymkode: e519c...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå