Gå til innhold

Fikk lakris og cheeze doodles til Valentines av kjæresten, ikke blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har nok bommet litt der i forhold til hvem du er.

Jeg personlig hadde blitt mer glad for en slik gave enn blomster; for det viser at en person kjenner meg. 

Anonymkode: 65035...c67

Ja, vi er nok ulike der. Jeg hadde overhodet ikke tenkt at han kom til å gi meg cheeze doodles på Valentinesdagen! Hadde ikke tenkt tanken engang. Trodde det skulle være en romantisk anledning, men tok veldig feil.

Anonymkode: 0926e...354

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ah okei. Uansett så synes jeg at du er utakknemlig, og skjønner ikke i det hele tatt hvorfor akkurat blomster er så viktig. Det er da mye bedre med en personlig gave slik som han hav deg, det hadde jeg blitt gladere for i alle fall.

Anonymkode: e519c...710

Ok, ja, det er deg. Jeg ønsket meg en romantisk gave fordi det var Valentinsdagen.

Skrevet

Jeg synes det var søtt at han kjøpte noe han vet du liker! Hadde han kjøpt sjokohjerter til en allergiker hadde det vært grunn til å være skuffet. Eller vin til en alkoholiker. Han tenkte på deg og du synes ikke det er bra nok?

Anonymkode: d52eb...ffc

Nettopp, det lå faktisk en tanke bak det, ikke bare dra med seg noe blomster uten med mer tanke bak det enn att det forventes på valentine

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Arild37 skrev (Akkurat nå):

Nettopp, det lå faktisk en tanke bak det, ikke bare dra med seg noe blomster uten med mer tanke bak det enn att det forventes på valentine

Ser at flere synes det.  Men, det er jo massevis av andre dager i året å spise cheeze doodles på, men kun en Valentinesdag.

Skrevet
Arild37 skrev (6 minutter siden):

Du som velger å tolke dette negativt, sannheten er nok at han trodde du ville sette pris på det, og at tanken var god. Men siden du er så god på dette med romantikk og gaver, så er jeg fortsatt litt nysgjerrig på hva din overlegne gave til han var?

Hun har skrevet det. Hun bakte kake.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, ja, det er deg. Jeg ønsket meg en romantisk gave fordi det var Valentinsdagen.

Du fikk jo det! Du bare velger å tolke gaven som ikke-romantisk. Han valgte noe til deg som han vet at du liker. Det betyr at han følger med på hva du liker og ikke, han gjorde et aktivt valg ved å kjøpe det og det var på valentines. Jeg vil si du er utakknemlig. Han valgte å ikke kjøpe blomster antagelig fordi du ikke har nevnt spesifikt hva slags type blomster du liker. Hadde han kommet med en potteplante hadde sikkert det vært feil og, selv om det er blomster.

Anonymkode: 795c8...1ba

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser at flere synes det.  Men, det er jo massevis av andre dager i året å spise cheeze doodles på, men kun en Valentinesdag.

Du trengte ikke spise det på tirsdag. Du kan spise det når du vil, men du fikk gaven på tirsdag! For å snu på det da. Kake kan man spise alle andre dager i året. Valentinsdagen skal liksom være noe spesielt.

Jeg har ikke spist min gave enda.

• Liker 4
Skrevet
pepsidronning skrev (15 minutter siden):

Skjønner det er sårende, men tror det er viktig å skjønne at folk ikke alltid er like god på gaver, og at dette kanskje var et forsøk på å gi deg noe som han visste å like, istedenfor å gi blomster som du potensielt ikke likte. 

Sårende? Altså, seriøst? Dette er det minst sårende noen kan gjøre, å kjøpe favorittgodteriet til kjæresten er snilt, hvordan kan det være sårenden? Trådstarter er litt snowflake. 

Anonymkode: 618ce...65e

• Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har skrevet det. Hun bakte kake.

Du fikk jo det! Du bare velger å tolke gaven som ikke-romantisk. Han valgte noe til deg som han vet at du liker. Det betyr at han følger med på hva du liker og ikke, han gjorde et aktivt valg ved å kjøpe det og det var på valentines. Jeg vil si du er utakknemlig. Han valgte å ikke kjøpe blomster antagelig fordi du ikke har nevnt spesifikt hva slags type blomster du liker. Hadde han kommet med en potteplante hadde sikkert det vært feil og, selv om det er blomster.

Altså, potteplante? Det er jo romantisk å gi en blomsterbukett, det vet vel de fleste. For meg ble kvelden ødelagt av å få cheeze doodles og lakris og ikke blomster.

Skrevet

Jeg mener at en gave som er tilpasset nettopp deg er mer romantisk enn en blomsterbukett. Uansett heter det takk.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forresten, var det lakrissnører? I såfall - bu til deg for at du ikke åpnet posen og inviterte til lady og landstrykeren… 😂

Anonymkode: d52eb...ffc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde laget en kake. Det han kom med var jo overhodet ikke noen romantisk gave, det var jo noe du gir en venn eller kollega.

Kake finnes jo ikke romantisk. Hvis du mener det han kom med er noe man gir en venn eller kollega, så er kake noe man lager til svigermor kommer på besøk. Absolutt ikke romantisk.

Det romantiske i dette er at han husker hva du liker, og gir deg det. (Lakris og cheezedoodles). Kaken fordi du har tatt deg bryet med å bake kun til ham. Kake er ellers nitrist. 

Anonymkode: 0b913...094

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Sårende? Altså, seriøst? Dette er det minst sårende noen kan gjøre, å kjøpe favorittgodteriet til kjæresten er snilt, hvordan kan det være sårenden? Trådstarter er litt snowflake. 

Vel, det er jo sårende når man føler at noen du elsker ikke vet hva du liker og forventer. Høres dog ut som at dette var noe han trodde ville være en fin gave, siden det er noe TS liker

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt sykt glad for en svineknoke med godt tilbehør😅. Romantisk? Sexy? Nope, men han hadde i hvert fall skjønt hva jeg virkelig liker. Og det synes jeg teller mye. Mye mer enn en « Hollywood moment».

Anonymkode: 29d72...f01

• Liker 4
Skrevet

Kan man ikke være fornøyd når man først har fått noe i det hele tatt? Nå fikk jeg blomster av typen altså, enda han vet jeg er elendig på å holde de i live, men jeg kjenner mange andre som aldri hverken får eller gir. Det må jo være enda mer ikke-romantisk...

Skrevet
pepsidronning skrev (1 minutt siden):

Vel, det er jo sårende når man føler at noen du elsker ikke vet hva du liker og forventer. Høres dog ut som at dette var noe han trodde ville være en fin gave, siden det er noe TS liker

Det stemmer. Følte meg ikke som kjæresten hans når han bare kom med noe godteri, ikke blomster som man normalt vil gi til en kjæreste på en sånn dag.

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, potteplante? Det er jo romantisk å gi en blomsterbukett, det vet vel de fleste. For meg ble kvelden ødelagt av å få cheeze doodles og lakris og ikke blomster.

Potteplanter er i mange tilfeller blomster! Der ser du, bra han ikke gikk for blomster, han hadde helt sikkert kjøpt feil. "Tulipaner rasket med seg på vei ut fra Rema! Herregud, kunne han ikke gått på Mester Grønn for å få en bukett satt sammen da?"

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Åh, herregud! Kake? Det er sånn man lager når man får tanter og bestemødre på besøk 😱 Nå tror han sikkert at du ser på han som en gammel gubbe! 😨

Anonymkode: 5a9e3...57f

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymousBruker skrev (1 minutt siden):

Kan man ikke være fornøyd når man først har fått noe i det hele tatt? Nå fikk jeg blomster av typen altså, enda han vet jeg er elendig på å holde de i live, men jeg kjenner mange andre som aldri hverken får eller gir. Det må jo være enda mer ikke-romantisk...

Du er jo superheldig! Kjæresten mener du er verdt å gi blomster til, selv om du er dårlig til å holde de i live. Romantisk! Noe sånt ønsker jeg meg også.

• Hjerte 1
Skrevet

Potteplanter er i mange tilfeller blomster! Der ser du, bra han ikke gikk for blomster, han hadde helt sikkert kjøpt feil. "Tulipaner rasket med seg på vei ut fra Rema! Herregud, kunne han ikke gått på Mester Grønn for å få en bukett satt sammen da?"

Du tar feil, sånne ville jeg aldri tenkt. Ville bare blitt kjempeglad for en bukett blomster, følt meg som en ekte kjærste.

Skrevet
pepsidronning skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde aldri orket å være i forhold med en slik snowflake som TS virker å være. Såret på grunn av dette? Syns TS burde være singel, stakkars menneske som må være i forhold med noen som blir såret over å ha fått favorittpotetgullet sitt på valentinesdagen... 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...