Gå til innhold

Fikk lakris og cheeze doodles til Valentines av kjæresten, ikke blomster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du ikke ønsker blomster, er det jo greit.

Men jeg ville blitt superglad for blomster, følt at han satte pris på meg, at han ville gjøre noe romantisk. Jeg synes ikke godteri og snacks er romantisk å få.

Anonymkode: 0926e...354

Har du gitt uttrykk for at dette er noe du blir glad for tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pepsidronning skrev (1 minutt siden):

Har du gitt uttrykk for at dette er noe du blir glad for tidligere?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med din gave var mye mer romantisk?

Er det mulig å være så kravstor. Han tenkte på deg, og kjøpte noe han visste du liker, selv om det er snacks, så ligger der faktisk kjærlighet bak det

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (Akkurat nå):

Da regner jeg med din gave var mye mer romantisk?

Er det mulig å være så kravstor. Han tenkte på deg, og kjøpte noe han visste du liker, selv om det er snacks, så ligger der faktisk kjærlighet bak det

Mulig det ligger kjærlighet bak, men det føles jo ikke sånn når han sa at han så blomsterbuketter i butikken på vei ut (men gadd tydeligvis ikke å kjøpe en sånn til meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme smak hva gjelder godteri, liker også lakris og cheeze doodles! 😄 Prøver å passe på vekten, så hadde ikke villet ha det i gave, men hadde vært glad, for han hadde tenkt på meg og kjøpt noe jeg liker.

Anonymkode: 618ce...65e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig det ligger kjærlighet bak, men det føles jo ikke sånn når han sa at han så blomsterbuketter i butikken på vei ut (men gadd tydeligvis ikke å kjøpe en sånn til meg).

Skjønner det er sårende, men tror det er viktig å skjønne at folk ikke alltid er like god på gaver, og at dette kanskje var et forsøk på å gi deg noe som han visste å like, istedenfor å gi blomster som du potensielt ikke likte. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pepsidronning skrev (Akkurat nå):

Skjønner det er sårende, men tror det er viktig å skjønne at folk ikke alltid er like god på gaver, og at dette kanskje var et forsøk på å gi deg noe som han visste å like, istedenfor å gi blomster som du potensielt ikke likte. 

Men han vet jo at jeg ville blitt glad for blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det slutt med en gang! Løp! Dette skal du ikke finne deg i! 

*ironi*

Anonymkode: dd6fc...9d8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en super gave! Personlig tiø deg, i tillegg hadde han laget romantisk stemning og greier. Hva er så spesielt med blomster at du mååååå få dem for å få en god følelse? Veldig rar reaksjon fra deg.

Anonymkode: e519c...710

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er ikke det litt trist, lite romantisk? Han vet jeg liker lakris og cheeze doodles, men det er jo ikke noe romanatisk å gi det til kjæresten sin på Valentinesdagen. Han sa at da han hadde betalt og var på vei ut av butikken, så han at det var blomsterbuketter der også....Da sa jeg: oi, ville vært så romantisk med blomster! Så sa han noe om at han mente jeg liker best blomster man plukker selv, fordi jeg vokste opp på gård.

Altså?! wtf? Sa at nei, å få blomster er jo romantisk, ville gjort meg så glad.

Så sa han at neste gang blir det blomster. Det er jo et år til.

Hva får dere andre av kjæresten på Valenstinesdagen?

hadde blitt glad for det og jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde laget en kake. Det han kom med var jo overhodet ikke noen romantisk gave, det var jo noe du gir en venn eller kollega.

Åja, kake - det er liksom romantisk? 🚩🙄. Ikke vær så usikker på deg selv, hvis du ønsket blomster så kan du virkelig ikke forvente at typen din kan lese tankene dine. Du må kommunisere, og nå som du først og fremst har gjort det - i all misnøye, så får du nok blomster neste gang. 

Han ga deg noe han vet du liker, det er selvfølgelig romantisk. Livet er ikke som på film. 

Anonymkode: 6e956...bd1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo en super gave! Personlig tiø deg, i tillegg hadde han laget romantisk stemning og greier. Hva er så spesielt med blomster at du mååååå få dem for å få en god følelse? Veldig rar reaksjon fra deg.

Det var jeg som laget romantisk stemning....

Han kom bare med godteri, som om jeg var en kamerat liksom.

Blomster ville gjort meg glad, og vist at han ser på meg som en ordentlig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du som velger å tolke dette negativt, sannheten er nok at han trodde du ville sette pris på det, og at tanken var god. Men siden du er så god på dette med romantikk og gaver, så er jeg fortsatt litt nysgjerrig på hva din overlegne gave til han var?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker lakris. Jeg hadde blitt glad. Det viktigste er vel at det er noe du liker og setter pris på?

Jeg fikk for øvrig ingen verdens ting.

Anonymkode: 6476e...89b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var søtt at han kjøpte noe han vet du liker! Hadde han kjøpt sjokohjerter til en allergiker hadde det vært grunn til å være skuffet. Eller vin til en alkoholiker. Han tenkte på deg og du synes ikke det er bra nok?

Anonymkode: d52eb...ffc

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kanskje han var usikker på hvilke blomster du vil ha? Hvis du ble veldig såret av det kan det være greit å ta det opp med ham. Ble selv veldig såret en gang fordi jeg fikk en gave som ikke passet noe med mine preferanser, og da hjalp det å ta det opp og kommunisere hva jeg virkelig ønsker. Er uansett glad for alle gaver - er tross alt mange som ikke får noe på valentinsdagen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet han det? Ifølge samtalen deres, så var ikke det noe han visste fra før 😉. Man er nemlig nødt til å kommunisere sammen i et forhold, man kan ikke gå rundt å forvente og tolke ting, da er man faktisk ikke klar for et langvarig forhold - for det er drepen. 

Anonymkode: 6e956...bd1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var jeg som laget romantisk stemning....

Han kom bare med godteri, som om jeg var en kamerat liksom.

Blomster ville gjort meg glad, og vist at han ser på meg som en ordentlig kjæreste.

Ah okei. Uansett så synes jeg at du er utakknemlig, og skjønner ikke i det hele tatt hvorfor akkurat blomster er så viktig. Det er da mye bedre med en personlig gave slik som han hav deg, det hadde jeg blitt gladere for i alle fall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok bommet litt der i forhold til hvem du er.

Jeg personlig hadde blitt mer glad for en slik gave enn blomster; for det viser at en person kjenner meg. 

Anonymkode: 65035...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...