Gå til innhold

Fikk lakris og cheeze doodles til Valentines av kjæresten, ikke blomster

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke det litt trist, lite romantisk? Han vet jeg liker lakris og cheeze doodles, men det er jo ikke noe romanatisk å gi det til kjæresten sin på Valentinesdagen. Han sa at da han hadde betalt og var på vei ut av butikken, så han at det var blomsterbuketter der også....Da sa jeg: oi, ville vært så romantisk med blomster! Så sa han noe om at han mente jeg liker best blomster man plukker selv, fordi jeg vokste opp på gård.

Altså?! wtf? Sa at nei, å få blomster er jo romantisk, ville gjort meg så glad.

Så sa han at neste gang blir det blomster. Det er jo et år til.

Hva får dere andre av kjæresten på Valenstinesdagen?

Anonymkode: 0926e...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting. Hadde elsket å få cheeze doodles! 

Jeg tok han med ut på kino, da.

Anonymkode: a4581...9e6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke det litt trist, lite romantisk? Han vet jeg liker lakris og cheeze doodles, men det er jo ikke noe romanatisk å gi det til kjæresten sin på Valentinesdagen. Han sa at da han hadde betalt og var på vei ut av butikken, så han at det var blomsterbuketter der også....Da sa jeg: oi, ville vært så romantisk med blomster! Så sa han noe om at han mente jeg liker best blomster man plukker selv, fordi jeg vokste opp på gård.

Det kan jo virke som at han trodde dette var noe du ville bli glad for, siden det er noe du liker. Noen har vanskelig for å kjøpe gaver til folk fordi de ikke vil kjøpe feil, så kanskje han følte det var safe? Litt rart å ikke kjøpe blomster når han så de på vei ut, men kanskje han var sliten. Hva bruker han ellers å gi deg?

Fikk selv en pen skjorte og lommebok fra samboeren min, men hadde blitt like glad for godteri han vet jeg liker. Det er tanken som teller, men hvis det er i begynnelsen av forholdet kan man kanskje forvente at de legger litt ekstra i gavene?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva ga du til ham? 

Anonymkode: 38c5e...464

Sikkert ikke noe..😛

Anonymkode: dd92f...6a5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pepsidronning skrev (Akkurat nå):

Det kan jo virke som at han trodde dette var noe du ville bli glad for, siden det er noe du liker. Noen har vanskelig for å kjøpe gaver til folk fordi de ikke vil kjøpe feil, så kanskje han følte det var safe? Litt rart å ikke kjøpe blomster når han så de på vei ut, men kanskje han var sliten. Hva bruker han ellers å gi deg?

Fikk selv en pen skjorte og lommebok fra samboeren min, men hadde blitt like glad for godteri han vet jeg liker. Det er tanken som teller, men hvis det er i begynnelsen av forholdet kan man kanskje forvente at de legger litt ekstra i gavene?

Ja, det var rart at han ikke kjøpte blomster når han til og med så dert var blomster der. Og, hvorfor nevne det til meg engang, når han ikke ville kjøpe blomster?

Tenker at godteri er mer en vennegave, blomster er noe man får fra kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert ikke noe..😛

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe..😛

Standard det 

Anonymkode: c32b4...4b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så heldig du er! Jeg fikk hjerte formede melkesjokolader og en pose salt potetgull. Han hadde også laget kort selv. Ble veldig glad jeg! DU burde være takknemlig for det han gjorde for deg..hva gjorde du for han?

• Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vil gjerne ha ostepop på valentinsdagen 😁 Og blomster er penere i hagen enn plastinnpakket i en vase. 

Anonymkode: c8d85...624

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fikk han av deg da?

Jeg syns det var en omtenksom gave. Han kjøpte noe han visste du likte. 

Anonymkode: 795c8...1ba

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lakris av min kjære. Jeg ble veldig glad fordi hvis han hadde kjøpt blomster, så hadde han ikke fulgt med i timen. Jeg pleier ikke å ha blomster hjemme, så hvorfor skulle han plutselig kjøpe det til meg da? Kjæresten din viser jo iallfall at han vet hva du liker, og det kan være romantisk det óg.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det var rart at han ikke kjøpte blomster når han til og med så dert var blomster der. Og, hvorfor nevne det til meg engang, når han ikke ville kjøpe blomster?

Tenker at godteri er mer en vennegave, blomster er noe man får fra kjæresten.

Enig i at det er litt merkelig. Hadde han planlagt noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva fikk han av deg da?

Jeg syns det var en omtenksom gave. Han kjøpte noe han visste du likte. 

Jeg hadde laget en kake. Det han kom med var jo overhodet ikke noen romantisk gave, det var jo noe du gir en venn eller kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv en som nær sagt aldri kjøper blomster til damer, det er faktisk noe av det siste jeg ville gitt en dame, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på noen for det kan jeg jo gjøre.

Skal jeg vise ei dame kjærlighet med gaver, og det skjer jo, så er det som sagt alt annet enn blomster. Hva gjelder lakris og cheeze doodles så synes jeg noe slik er litt stusselig, men han og dere om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk også lakris av min kjære. Jeg ble veldig glad fordi hvis han hadde kjøpt blomster, så hadde han ikke fulgt med i timen. Jeg pleier ikke å ha blomster hjemme, så hvorfor skulle han plutselig kjøpe det til meg da? Kjæresten din viser jo iallfall at han vet hva du liker, og det kan være romantisk det óg.

Om du ikke ønsker blomster, er det jo greit.

Men jeg ville blitt superglad for blomster, følt at han satte pris på meg, at han ville gjøre noe romantisk. Jeg synes ikke godteri og snacks er romantisk å få.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde laget en kake. Det han kom med var jo overhodet ikke noen romantisk gave, det var jo noe du gir en venn eller kollega.

Var kake mer romantisk?

Anonymkode: a0c88...86d

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (Akkurat nå):

Er selv en som nær sagt aldri kjøper blomster til damer, det er faktisk noe av det siste jeg ville gitt en dame, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på noen for det kan jeg jo gjøre.

Skal jeg vise ei dame kjærlighet med gaver, og det skjer jo, så er det som sagt alt annet enn blomster. Hva gjelder lakris og cheeze doodles så synes jeg noe slik er litt stusselig, men han og dere om det...

Enig. Ville blitt mye mer glad for blomster, eller evt. et romantisk kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage en kake er heller ikke særlig romantisk. Det kan være omtenksomt hvis det var en kake han er spesielt glad i, men romantisk vil jeg ikke si det er.

Hans gave var heller ikke romantisk, men den var omtenksom! Han har gått for noe han vet at du liker. Det ligger det omtanke bak.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kake mer romantisk?

Anonymkode: a0c88...86d

Settingen var romantisk. Hadde laget kake, og tent lys og satt på fin musikk, tent på i peisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...