Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nidar fjerner påske fordi flere føler seg krenket av jul og påske. Er det islamisering av norge?
Tenker dere å boikotte Nidar for å fjerne påske? …men marsipanen er den samme.
Jeg syns det gamle designet var finere. Men det blir å kjøpe påskemiks til påske i år. 

🐣🐥🐇🐇

Anonymkode: 231fa...e60

• Liker 8
  • Nyttig 1

Fortsetter under...

Jeg tror det bare er fordi de gjør det til et religionsnøytralt godteri ved å fjerne ordet "påske". Det er ikke islamisering av Norge. 

Endret av Vixella
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Vixella skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det bare er fordi de gjør det til et religionsnøytralt godteri ved å fjerne ordet "påske". Det er ikke islamisering av Norge. 

Norge er et kristent land og vi feire påske , så jeg syns det blir feil å ta bort «påske» 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nidar fjerner påske fordi flere føler seg krenket av jul og påske. Er det islamisering av norge?
Tenker dere å boikotte Nidar for å fjerne påske? …men marsipanen er den samme.
Jeg syns det gamle designet var finere. Men det blir å kjøpe påskemiks til påske i år. 

🐣🐥🐇🐇

Helt enig! Kan man ikke kalle det påske tenker jeg dette ikke er påskegodteri. Det er påskegodteri jeg ønsker å kjøpe! 

• Liker 5
  • Nyttig 4

Syns det blir for dumt at alt skal være så forbanna nøytralt. Har woke så langt opp i halsen at jeg har ikke ord for det! I Norge feirer vi påske og vi spiser påskegodt.

Håper Freia tjener rått på at Nidar driter seg ut!

• Liker 19
  • Nyttig 11
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da kan alle vi som ikke er kristne kjøpe Nidar’s og så kan de fem kristne på Sørlandet kjøpe av de andre produsentene.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Snok1 skrev (6 minutter siden):

Da kan alle vi som ikke er kristne kjøpe Nidar’s og så kan de fem kristne på Sørlandet kjøpe av de andre produsentene.

Jeg er ikke kristen men påske er jo påske og har vært det hele mitt liv... jeg har hatt påskeferie og gode minner selv om Jesus aldri har vært en del av det.

Utrolig teit "argument", at så få er kristne. Det viser jo bare at "Påske" er noe nordmenn flest har et forhold til, kristne eller ikke. For de fleste er det null religion i det.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Snok1 skrev (10 minutter siden):

Må ikke være Kristen for å feire påske og jul. Men det er en tradisjon vi feirer fra gammelt av!

• Liker 7
  • Nyttig 1
likestilling skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke kristen men påske er jo påske og har vært det hele mitt liv... jeg har hatt påskeferie og gode minner selv om Jesus aldri har vært en del av det.

Utrolig teit "argument", at så få er kristne. Det viser jo bare at "Påske" er noe nordmenn flest har et forhold til, kristne eller ikke. For de fleste er det null religion i det.

Du og jeg skrivel nesten det samme.

Du kjøper vel ikke TSs narrativ om at Norge islamiseres?

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må ikke være Kristen for å feire påske og jul. Men det er en tradisjon vi feirer fra gammelt av!

En KRISTEN tradisjon. For oss andre er det noen deilige dager fri.

• Liker 3
Snok1 skrev (2 minutter siden):

En KRISTEN tradisjon. For oss andre er det noen deilige dager fri.

Jul og påske ble feiret lenge før den fiksjonelle bibelen ble skrevet.

Anonymkode: 27c1f...a21

• Liker 9
  • Nyttig 4

Nidar er sleipe nok til å fortsette å bruke påskefarger som gult og lille  og påskedyr som hare og kylling. Falskt å fjerne ordet påske, men beholde alt det andre. Det er å snylte på påsketradisjonene samtidig som man tar avstand fra dem. 

Anonymkode: 67142...5f6

• Liker 15
  • Nyttig 2
Annonse
Anononyma skrev (26 minutter siden):

Syns det blir for dumt at alt skal være så forbanna nøytralt. Har woke så langt opp i halsen at jeg har ikke ord for det! I Norge feirer vi påske og vi spiser påskegodt.

Håper Freia tjener rått på at Nidar driter seg ut!

Kjøpe Freia sitt påskegodt i år da❣️

248FC48F-4059-43FE-A30D-68ED5DCEFF2A.jpeg

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5

Hva er poenget liksom??? 

Ingen klager fordi muslimer lager halal- godteri. 

Hilsen stolt kristen!

Ps! Påsken forsvinner aldri, Nidar har driti på draget nå. 

Anonymkode: 58c56...403

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...