Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har to bekjente/ikke nære veninner, som stadig hinter til at vi må treffes. Både muntlig og på meldinger. Når jeg moter meg opp og prøver å avtale skjer en av desse:

Ingen svar. Kanskje dagen etter. 
De har ikke sett mld, men jeg ser at de er aktive(jeg stalker ikke hehe). Det passer ikke.

Det som forvirrer meg er at de stadig tar kontakt, men det blir aldri til at vi treffes. Selv er jeg introvert og sliter med helsen, så har ikke et ekstremt sosialt behov. Og jeg maser aldri om å treffes. Men kjenner seriøst på forvirring, selv oppfordrer jeg aldri til å treffe folk jeg ikke ønsker å omgås😕Vi er i alderen 29-36 år; ikke fjortiser😄Spørsmålet mitt er: WHY???

Anonymkode: 09637...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har vennskapet vart? 

Anonymkode: 27bf5...690

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lenge har vennskapet vart? 

Ca fem år☺️Jeg bare synes det er så merkelig. Og veldig lite respektfullt…😌Er det ikke bedre å la vær å ta kontakt? Å ta kontakt for så å ignorere gir bare ingen mening🤨

Skrevet

Det vennskapet er nok ikke så nært som det du føler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det vennskapet er nok ikke så nært som det du føler. 

Derfor jeg skrev bekjente/ikke nære veninner. Jeg har aldri regnet de for nære…Men er likevel nyskjerrig på hva som får godt voksne til å oppføre seg slik😏Har ved et par tilfeller også sagt nei til andre, fordi jeg trodde jeg hadde planer med en av desse🤷‍♀️Nuvel jeg blir aldri klog på mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...