AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg har fått hvisket i øre at min manns eks vil komme i begravelse. Hun har spredd løgner om både min mann og meg. Desverre har min mann barn med denne damen og nei de er ikke så små at hun trenger og følge. Hun skal komme bare for å vise at hennes løgner er sannheten. Veit min mann hadde snudd seg i kisten om hun kommer. Og jeg kjenner jeg har lyst å si noen vel valgte ord diskré for å hinte om sannheten om hun skulle komme. Redd også at jeg kan finne på og si noe stygt etter kirken. Trenger råd. Usikker på om jeg klarer å svelge flere kameler, har gjort det litt mye i de siste dagene Anonymkode: 75fda...eb8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Del Skrevet 17. februar 2023 Hvilken begravelse? Anonymkode: 0b092...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celina77 Skrevet 17. februar 2023 #3 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken begravelse? Anonymkode: 0b092...513 Hennes mann Endret 17. februar 2023 av celina77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Del Skrevet 17. februar 2023 Kondolerer❤️ Anonymkode: 70bd3...6f4 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. februar 2023 #5 Del Skrevet 17. februar 2023 Enten du liker det eller ei så har disse to hatt en relasjon, så det er ikke unaturlig at hun ønsker å ta farvel med sine barns far. Her må du arbeide med rausheten din. 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Del Skrevet 17. februar 2023 2 minutter siden, celina77 said: Hennes mann Var litt usikker, men da er det jo en selvfølge at hun kommer. Det er en dag man legger fra seg vondt blod. Anonymkode: 0b092...513 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Del Skrevet 17. februar 2023 En viktig del av en begravelse er å støtte opp om de etterlatte/pårørende. Hun støtter barnet sitt som har mistet sin pappa. Slik må man bare akseptere. Anonymkode: 4785d...c88 12 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Del Skrevet 17. februar 2023 Capazitet skrev (1 minutt siden): Enten du liker det eller ei så har disse to hatt en relasjon, så det er ikke unaturlig at hun ønsker å ta farvel med sine barns far. Her må du arbeide med rausheten din. Jeg har vell vært raus når det gjelder den damen. Det er en veldig lang og ikke god historie. Denne kvinnen kommer ikke for at hun bryr seg men spill for galleriet Anonymkode: 75fda...eb8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg ville latt henne kommet i kirken, men ignorert henne og alliert meg med flere så de kan holde henne langt unna deg. Hun er moren til hans barn, det ville være urimelig å kreve at hun ikke fikk komme. Det er du som vil komme dårligst ut av dette om du prøver å nekte henne, uansett hvor fæl hun måtte være. Anonymkode: 70bd3...6f4 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 17. februar 2023 #10 Del Skrevet 17. februar 2023 Hva tenker barna til mannen din om dette da? Har du såpass kontakt med de at du kan snakke med de om dette? Jeg har vært i begravelse hvor avdøde nektet eksen å møte opp til tross for at de hadde barn sammen. Han sa ifra til flere av vennene sine og barna sine om dette. Hvis eksen møtte opp i kirken så ville hun bli forvist. En venn av avdøde sto utenfor kirken helt til døren skulle lukkes og da ble døren låst så hun ikke fikk sneket seg inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Del Skrevet 17. februar 2023 Eva-Lena skrev (5 minutter siden): Hva tenker barna til mannen din om dette da? Har du såpass kontakt med de at du kan snakke med de om dette? Jeg har vært i begravelse hvor avdøde nektet eksen å møte opp til tross for at de hadde barn sammen. Han sa ifra til flere av vennene sine og barna sine om dette. Hvis eksen møtte opp i kirken så ville hun bli forvist. En venn av avdøde sto utenfor kirken helt til døren skulle lukkes og da ble døren låst så hun ikke fikk sneket seg inn. Min mann var syk en stund og har sagt til meg flere ganger at han ikke ønsker henne der. Hans eks har fortalt en stor løgn når det gjelder hvorfor de skilte seg, for å sverte han og heve seg selv. Pluss en skilsmisse som var så stygg at jeg ikke fatter det var mulig. Men hun serverte en annen sannhet. Barna får sannheten nå som de får skilsmisse papirene. Dama er ikke bra. Hun har også stopper minnestund for han. Anonymkode: 75fda...eb8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #12 Del Skrevet 17. februar 2023 Hadde betalt med de som står å deler ut den brosjyren i døra om å be henne forlate området hvis hun dukker opp. Kondolerer❤️ Anonymkode: b268e...3b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #13 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hadde betalt med de som står å deler ut den brosjyren i døra om å be henne forlate området hvis hun dukker opp. Kondolerer❤️ Anonymkode: b268e...3b0 Ja jeg har vurdert dette. Takk❤️ Anonymkode: 75fda...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #14 Del Skrevet 17. februar 2023 Selvfølgelig skal hun komme. Det er ho faren til barna hennes samme hvor mye du vrir og vender på det. Anonymkode: 6e395...361 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 17. februar 2023 #15 Del Skrevet 17. februar 2023 Det er rimelig begrenset hvor mye galt hun får sagt eller gjort i løpet av en begravelse. Det er jo ikke all verdens tid for smalltalk. Husk at hun er den som gjør seg ut hvis hun begynner å snakke om slikt i eksens begravelse. Er det noe folk vil snakke om i ettertid er det at hun brukte begravelsen til å rakke ned på den avdøde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #16 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig skal hun komme. Det er ho faren til barna hennes samme hvor mye du vrir og vender på det. Anonymkode: 6e395...361 Så fort en har felles barn skal det være en selvfølge i en begravelse? Samme hva? Beklager det blir for meg merkelig argument. Hva med de familier der en partner har eks besøksforbud? Det kan være mange grunner også ikke er omfattet vold, som gjør at forhold er anspent Anonymkode: 75fda...eb8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 17. februar 2023 #17 Del Skrevet 17. februar 2023 Ryddet for krenkende innlegg og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #18 Del Skrevet 19. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 20.25): Selvfølgelig skal hun komme. Det er ho faren til barna hennes samme hvor mye du vrir og vender på det. Anonymkode: 6e395...361 Nå er det slik at den avdøde sa ifra flere ganger før han døde at han ikke ønsket å ha eksen der. Sier seg selv at avdødes ønske må respekteres. Eksen har ingenting der å gjøre. Anonymkode: 7bb52...d56 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #19 Del Skrevet 19. februar 2023 Om mannen din har sagt at han ikke vil han henne der, virkelig gjort det, så avviser du henne. Kanskje forklar til barna siden de ikke er små så de ikke får helt sjokk når dagen kommer og kanskje kan få henne til å ombestemme seg. Anonymkode: 05429...d2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #20 Del Skrevet 19. februar 2023 Om det er barnas far som er død, skjønner jeg jo at de ønsker moren sin som støtte i begravelsen. AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nå er det slik at den avdøde sa ifra flere ganger før han døde at han ikke ønsket å ha eksen der. Sier seg selv at avdødes ønske må respekteres. Eksen har ingenting der å gjøre. Anonymkode: 7bb52...d56 Nei, begravelse er for de gjenlevende. Den døde er jo uansett ikke tilstede. Så det er klart barna skal kunne få ha moren sin i begravelsen om de ønsker det. Kondolerer ts. Anonymkode: 532e3...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå