AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Hvor lang tid tok det før du eller den personen fikk resultatet av utredningen? Var på utredning 2-3 mnd siden. Etter det har det vært helt stille. De ville ikke nevne noe om resultatene mine. Verken om de tenkte at jeg potensielt kunne ha adhd, om det kan være noe annet eller om de ikke fant noe i det hele tatt. De sa bare at de kontakter fastlege og at jeg vil få høre resultert av han. Kan jeg vente at det tar enda flere mnd?? Tok det via offentlig hjelpeapparat Anonymkode: 10364...c10
Påfugl Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Er det snakk om dps eller ble du henvist til nevropsykolog?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Når ville de ikke si noe om resultatene? Samme dag som testing eller i etterkant? Anonymkode: f9c11...35f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Påfugl skrev (3 minutter siden): Er det snakk om dps eller ble du henvist til nevropsykolog? Nevropsykolog Anonymkode: 10364...c10
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når ville de ikke si noe om resultatene? Samme dag som testing eller i etterkant? Anonymkode: f9c11...35f Siste dagen av utredningen.☺️Da jeg var ferdig hos de Anonymkode: 10364...c10
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Da hadde de vel ikke konkludert siste dag. Jeg har selv vært involvert i utredning og da konkluderte vi ikke samme dag, vi var studenter under veiledning da. Jeg ville tatt en telefon til legekontoret ditt og be legen ringe deg, kanskje hen har fått brev men ikke satt opp time til deg. Anonymkode: f9c11...35f
Påfugl Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nevropsykolog Anonymkode: 10364...c10 Har hørt at folk har ventet opp mot 6 mnd på svar fra nevropsykolog. Du kan jo evt. Ringe og høre?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Nevropsykolog tok en gjennomgang av testen av meg, og sa jeg virket utålmodig og ville bli fort ferdig, men mestret oppgavene bra. Han sa han trodde jeg hadde adhd, men at han bare skriver en rapport som han sender til psykolog som setter konklusjonen. Hvem utreder deg? Om du bare har blitt henvist til nevropsykolog for å ta tester som fastlegen får så tror de nok ikke at det er adhd. I så fall skulle nevropsykolog henvist deg videre om han var første instans du kom til. Fastlege er sjeldent involvert i å sette diagnose. Anonymkode: 0d57b...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå