Gå til innhold

Dere som har jobbet med deres "indre barn"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk dere frem? Har dere tips om bøker, hjemmesider eller slikt ? Setter stor pris på tips. Det er snakk om barndoms tramumaer som er nesten helt glemt. Men kroppen har ikke glemt 

Anonymkode: cbd61...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort så mangt, både kroppsterapi (rosenmetoden o.l), meditasjon, hypnoterapi/EFT, og diverse bøker. Eckhard Tolle, Abraham Hicks, Louise Hay, Eric Pearl. Kort fortalt selvhjelpsbøker som fokuserer på tilstedeværelse, takknemlighet, og i bunn og grunn hvor vi retter fokuset vårt. Tilgivelse fremfor bitterhet. 

Anonymkode: 14750...1af

• Hjerte 1
Skrevet

Begynte å ta bedre valg og passe bedre på meg selv da jeg så for meg at jeg hadde en mini versjon av meg som barn å passe på. Det var god hjelp. 

Anonymkode: 64f7d...0f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Slår et slag for seriøs terapi som du finner hos psylolog/psykiater

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan gikk dere frem? Har dere tips om bøker, hjemmesider eller slikt ? Setter stor pris på tips. Det er snakk om barndoms tramumaer som er nesten helt glemt. Men kroppen har ikke glemt 

Anonymkode: cbd61...995

Nicole Lepera på Instagram sier mye fint om traumer. Ellers er det boka The body keeps the score, eller EQ-Institutt som holder til i Oslo og Bergen.

Anonymkode: fdc09...96b

Skrevet
Capazitet skrev (49 minutter siden):

Ja i teorien er det flott. I praksis not so much. Er en grunn til at jeg valgte noe annet, noe som faktisk hjalp. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja i teorien er det flott. I praksis not so much. Er en grunn til at jeg valgte noe annet, noe som faktisk hjalp. 

Hva hjalp det for?

Skrevet
Capazitet skrev (1 time siden):

Psykologen min snakker også om det indre barnet, så det ene ekskluderer åpenbart ikke det andre. 

Anonymkode: 8f59e...a03

Skrevet
Capazitet skrev (1 time siden):

Hva hjalp det for?

Traumer, komme i kontakt med dypet av seg selv (indre barnet). Få balanse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...