Gå til innhold

Har du en sugar daddy som tar regningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en sugar daddy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg greier svært godt å forsørge meg selv.

Anonymkode: db199...49b

• Liker 3
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å basere meg på andre privatpersoners inntekt, og gitt dem definisjonsmakt i en relasjon.

Skrevet

Ja, og han er gift med en fødemaskin. Det er sånn vi betrakter hverandre.

Anonymkode: 4b759...30b

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har en mann som betaler alt alltid, men kaller han ikke sugar daddy av den grunn. Han liker å ta vare på meg økonomisk og jeg sier ikke nei. Han forventer heller ikke noe i retur. 

Anonymkode: 96fa2...33b

• Liker 2
Skrevet

Tja, jeg er prostituert... teller det? Det er jo samme greia egentlig.

Anonymkode: 869df...03a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Forsørger meg selv og har sex uten økonomiske forbehold, er ikke noens dyre leketøy. 

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en mann som betaler alt alltid, men kaller han ikke sugar daddy av den grunn. Han liker å ta vare på meg økonomisk og jeg sier ikke nei. Han forventer heller ikke noe i retur. 

Anonymkode: 96fa2...33b

Det vet du vel ikke før du slutter å gi han noe og ser om han da fortsetter å betale. 

Anonymkode: 45be9...8c9

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har fått mange tilbud om det, men avstår, har en mann hjemme som betaler nesten  alt ;) I  tillegg er han yngre enn meg, vellykket, og tjener det dobbelte av det jeg gjør. Litt av et catch ;) 

Skrevet
Mysticgirl skrev (13 timer siden):

Har fått mange tilbud om det, men avstår, har en mann hjemme som betaler nesten  alt ;) I  tillegg er han yngre enn meg, vellykket, og tjener det dobbelte av det jeg gjør. Litt av et catch ;) 

Sentrumsblink, nå i skiskytterVM

Skrevet (endret)
Mysticgirl skrev (16 timer siden):

Det man på biathlon språket gjerne kaller «liggtreff» (no pun intended😇)?

Endret av Gorgonzola
Skrevet
Mysticgirl skrev (16 timer siden):

Dette er ikke akkurat "reinventing the wheel". Standard hypergami babe, med andre ord.

Anonymkode: 49ea8...066

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...