AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Hvis det finnes noe sånt som sjelevenner har jeg funnet min. Vi snakker om alt, over mange timer, vi henger sammen når vi er på jobbtur, vi kjører bilturer bare for å være sammen. Vi avslutter hverandres setninger og vi vet hva den andre tenker. Jeg har aldri hatt sånn kjemi med noen. Problemet er at jeg er i et forhold og vi har et barn. Hvordan kan jeg kombinere et vennskap som dette samtidig som jeg er i et forhold? Han jeg er sammen med er kjempe sjalu så jeg har ikke fortalt om vennen min. Jeg burde sikkert gjort det for lenge siden, men nå har det gått så lang tid at jeg tør ikke. Hva gjør jeg? K40 Anonymkode: 7af8c...5a7
Andro Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Du tar et veldig dypt pust og kjøler ned hodet. Vennskap er fint, gode kolleger er fint, ikke ødelegg det med å forelske deg. Utsvevelser med kolleger er ikke noen vinner hverken for arbeidsmiljøet eller for å etablere nye forhold. Ikke fortell hva du føler hjemme. Dette må du slite med sjøl, til det kjølner, og du får vettet tilbake. Du river ikke opp hjemmet til ungene dine for en jobbflørt - som dette mest sannsynligvis er. Det varer sjelden, husk det. Men vennskap; de kan vare evig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Hvis du ikke vet hvordan du skal kombinere dette vennskapet med et forhold, så er det mer enn et vennskap. Grunnen til at det er vanskelig for deg å fortelle mannen din om dette vennskapet er frodi det ligger noe seksuelt i luften. Du må bestemme deg for hva dette er før du finner ut hva du skal gjøre med det. Anonymkode: dc76f...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Andro skrev (48 minutter siden): Du tar et veldig dypt pust og kjøler ned hodet. Vennskap er fint, gode kolleger er fint, ikke ødelegg det med å forelske deg. Utsvevelser med kolleger er ikke noen vinner hverken for arbeidsmiljøet eller for å etablere nye forhold. Ikke fortell hva du føler hjemme. Dette må du slite med sjøl, til det kjølner, og du får vettet tilbake. Du river ikke opp hjemmet til ungene dine for en jobbflørt - som dette mest sannsynligvis er. Det varer sjelden, husk det. Men vennskap; de kan vare evig. Men… det er et vennskap, vi er ikke noe mer. Eller tror du det kan være noe mer?? Anonymkode: 7af8c...5a7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis du ikke vet hvordan du skal kombinere dette vennskapet med et forhold, så er det mer enn et vennskap. Grunnen til at det er vanskelig for deg å fortelle mannen din om dette vennskapet er frodi det ligger noe seksuelt i luften. Du må bestemme deg for hva dette er før du finner ut hva du skal gjøre med det. Anonymkode: dc76f...0d5 Oisann, tror du det? Anonymkode: 7af8c...5a7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Ville du godtatt at mannen din har sånne venner? Anonymkode: dd986...2d9 1 1
Morten1 Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 Jeg hadde reagert om jeg hadde vært mannen din. Jeg har liten tro på at dette kun er vennskap, kanskje fra din side, men fra den andre siden kan det fort være mer på lur 1
Andro Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men… det er et vennskap, vi er ikke noe mer. Eller tror du det kan være noe mer?? Ja, ellers hadde du ikke lurt.
Wednesday Addams Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det finnes noe sånt som sjelevenner har jeg funnet min. Vi snakker om alt, over mange timer, vi henger sammen når vi er på jobbtur, vi kjører bilturer bare for å være sammen. Vi avslutter hverandres setninger og vi vet hva den andre tenker. Jeg har aldri hatt sånn kjemi med noen. Problemet er at jeg er i et forhold og vi har et barn. Hvordan kan jeg kombinere et vennskap som dette samtidig som jeg er i et forhold? Han jeg er sammen med er kjempe sjalu så jeg har ikke fortalt om vennen min. Jeg burde sikkert gjort det for lenge siden, men nå har det gått så lang tid at jeg tør ikke. Hva gjør jeg? K40 Anonymkode: 7af8c...5a7 Som en annen her skriver, hadde du godtatt at din mann hadde hatt et slikt vennskap med en kvinnelig kollega? Hvis nei, da gjør du vel strengt tatt noe du egentlig vet er feil. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 Morten1 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde reagert om jeg hadde vært mannen din. Jeg har liten tro på at dette kun er vennskap, kanskje fra din side, men fra den andre siden kan det fort være mer på lur Han vet jeg har barn og samboer og har sagt at han kun er ute etter vennskap. Hvorfor skal jeg ikke tro han på det? Anonymkode: 7af8c...5a7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 Bare en måle å avgjøre dette på. Få han til å dra fram kuken slik at den kan måles. Kommer mannen din til kort så vet du hvor du skal gå. Anonymkode: 3a647...7fe
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #12 Skrevet 18. februar 2023 Det her kommer til å ende opp med forelskelse. Det tilhører til sjeldenheten at en slik relasjon ikke medfører sterkere følelser. Ihvertfall for minst den ene av dere. Hvis du er villig til å gi opp forholdet til mannen din, så er det ikke noe problem at du fortsetter å treffe kollegaen din. Hvis du er i et forhold som du trives i, så må du gi slipp på "vennskapet" til kollegaen. Anonymkode: 869cf...288 1
Eva-Lena Skrevet 18. februar 2023 #13 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ville du godtatt at mannen din har sånne venner? Anonymkode: dd986...2d9 Vixella skrev (15 timer siden): Som en annen her skriver, hadde du godtatt at din mann hadde hatt et slikt vennskap med en kvinnelig kollega? Hvis nei, da gjør du vel strengt tatt noe du egentlig vet er feil. Hvorfor svarer du ikke på spørsmål fra disse? Jeg spør om det samme. Ville du likt at mannen din hadde en såpass god venninne?
Sofie Maria Skrevet 18. februar 2023 #14 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det her kommer til å ende opp med forelskelse. Det tilhører til sjeldenheten at en slik relasjon ikke medfører sterkere følelser. Ihvertfall for minst den ene av dere. Hvis du er villig til å gi opp forholdet til mannen din, så er det ikke noe problem at du fortsetter å treffe kollegaen din. Hvis du er i et forhold som du trives i, så må du gi slipp på "vennskapet" til kollegaen. Anonymkode: 869cf...288 Veldig drastisk løsning syns jg, men ville vært forsiktig ja! jg ville Kuttet ned på kontakten og avgrenset, men ville ikke fjernet han fra livet mitt. ps ts - åssen får du egentlig tid til dette vennskapet her i tilegg til mann og barn og arbeid ? syns det er «rart» at du prioriterer denne relasjonen så mye når du har familie. Reagerer ikke mannen din? eller kjører dere biltur mens mannen din er på jobb eller lignende? 🤷♀️uansett litt rart opplegg da du har familie.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #15 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bare en måle å avgjøre dette på. Få han til å dra fram kuken slik at den kan måles. Kommer mannen din til kort så vet du hvor du skal gå. Anonymkode: 3a647...7fe Ja, kuken avgjør dette. Anonymkode: 24173...1cb
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #16 Skrevet 18. februar 2023 "Vi snakker om alt, over mange timer, vi henger sammen når vi er på jobbtur, vi kjører bilturer bare for å være sammen." Og du lurer på hvorfor mannen din er sjalu? Hvis du oppfører deg slik så har du ikke respekt for ham. Gresset blir grønt der du vanner det. Anonymkode: 6a75a...aa5 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #17 Skrevet 18. februar 2023 Eva-Lena skrev (1 time siden): Hvorfor svarer du ikke på spørsmål fra disse? Jeg spør om det samme. Ville du likt at mannen din hadde en såpass god venninne? Helt ærlig. Det hadde ikke gjort meg noe. Major red flag, I assume? Anonymkode: 7af8c...5a7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #18 Skrevet 18. februar 2023 Sofie Maria skrev (1 time siden): Veldig drastisk løsning syns jg, men ville vært forsiktig ja! jg ville Kuttet ned på kontakten og avgrenset, men ville ikke fjernet han fra livet mitt. ps ts - åssen får du egentlig tid til dette vennskapet her i tilegg til mann og barn og arbeid ? syns det er «rart» at du prioriterer denne relasjonen så mye når du har familie. Reagerer ikke mannen din? eller kjører dere biltur mens mannen din er på jobb eller lignende? 🤷♀️uansett litt rart opplegg da du har familie. Jobbreiser. Mye jobbreiser over hele Nord-Europa. Anonymkode: 7af8c...5a7
Sofie Maria Skrevet 18. februar 2023 #19 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jobbreiser. Mye jobbreiser over hele Nord-Europa. Anonymkode: 7af8c...5a7 okai da gir det litt mer mening .. Men ja.. du er på et minefelt leser jeg utifra teksten din, du føler åpenbart noe mer enn bare venn og det er helt greit så lenge du ikke gjør noen konkrete handlinger utav det.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #20 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men… det er et vennskap, vi er ikke noe mer. Eller tror du det kan være noe mer?? Anonymkode: 7af8c...5a7 Hva hadde du følt om din kollega plutselig fant seg en dame? Og prioriterte henne før deg? Anonymkode: 77ebf...611 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå