Gå til innhold

Jeg og samboer har vært sammen i mange år. Forrige helg kysset jeg en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og samboer vet ikke. Bør jeg fortelle han det? Isåfall tror jeg alt ryker, unger og hus og alt.

Anonymkode: f19f0...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og samboer vet ikke. Bør jeg fortelle han det? Isåfall tror jeg alt ryker, unger og hus og alt.

Dersom du ønsker at unger, hus og alt skal ryke så forteller du ham det.

Alternativt kan du holde det for deg selv. Og jobbe med deg selv slik at sånne tåpeligheter ikke skjer på nytt.

Skrevet
svartkatt skrev (21 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi jeg selv ikke hadde villet at samboer holdt noe sånt skjult for meg. 
Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg selv ikke hadde villet at samboer holdt noe sånt skjult for meg. 
Ts

Da forteller du det vel... Hvorfor kyssa du en annen? 

• Nyttig 3
Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Da forteller du det vel... Hvorfor kyssa du en annen? 

Fordi jeg har følelser for han, og jeg tror han har følelser for meg tilbake. Skulle tro jeg var 17 år, men neida. Det er så håpløst.

Ts

Skrevet

Samboeren din fortjener å vite om det. At du har prioritert dine egne følelser framfor samboer, unger og hus er ditt eget valg, men du gjør bare situasjonen verre om du lyver og skjuler ting.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg har følelser for han, og jeg tror han har følelser for meg tilbake. Skulle tro jeg var 17 år, men neida. Det er så håpløst.

Ts

Har du følelser for begge? Kanskje du er polyamorøs..? Du kan jo foreslå åpent forhold i så fall... 

• Liker 1
Skrevet

Hva skal man egentlig si til slike innlegg som dette? 

Voksen kvinne oppfører seg som om hun er 17 år, ingen evne til å regulere egne følelser, lav impulskontroll, gir alltid partneren "skylden" for egne valg. 

Anonymkode: d3221...111

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har du følelser for begge? Kanskje du er polyamorøs..? Du kan jo foreslå åpent forhold i så fall... 

følelsene for samboer er nærmest borte og har vært borte lenge. Vi er nok antageligvis sammen kun pga hus og barn og sånt. Åpent forhold foreslo jeg for et år siden. Han ville kun hvis han fikk ligge med andre og ikke jeg.
Ts

Skrevet

Om du kan vite med deg selv at dette ikke vil skje igjen, og du bryter kontakten med den andre personen, så bille jeg ikke sagt noe. 

Samlivsbrudd med unger involvert er helt forferdelig for alle parter. Been there. 
Ja, det var et valg du tok, og det var et dumt et. Det skjønner du også. 

Personlig, om jeg hadde vært i din manns situasjon hadde jeg ikke ville vite om et kyss så lenge det stoppet med denne ene gangen og du brøt kontakten. 

Anonymkode: ef271...089

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

følelsene for samboer er nærmest borte og har vært borte lenge. Vi er nok antageligvis sammen kun pga hus og barn og sånt. Åpent forhold foreslo jeg for et år siden. Han ville kun hvis han fikk ligge med andre og ikke jeg.
Ts

Huff da.. da er det bedre bare å gå fra hverandre, tenker jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva skal man egentlig si til slike innlegg som dette? 

Voksen kvinne oppfører seg som om hun er 17 år, ingen evne til å regulere egne følelser, lav impulskontroll, gir alltid partneren "skylden" for egne valg. 

Jeg har da på ingen som helst måte gitt partneren min skylden? 
Ts

Gjest Warrior
Skrevet

Er det snakk om ett engangstilfelle? At dere kysset en gang? I så fall er det ikke noe å fortelle synes jeg. 
Kyssing er bare kyssing. Hadde vært noe annet hvis dere hadde sex. 

Hvis du tenker på å kysse han igjen, kanskje sex også og du er forelsket i han du kysset så bør du si det ja. Ikke minst slå opp. Hvorfor være sammen med noen når du er forelsket i en annen? 

Ellers trenger du ikke si noe når det bare var kyssing, det var engangstilfelle og du fortsatt elsker mannen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om du kan vite med deg selv at dette ikke vil skje igjen, og du bryter kontakten med den andre personen, så bille jeg ikke sagt noe. 

Samlivsbrudd med unger involvert er helt forferdelig for alle parter. Been there. 
Ja, det var et valg du tok, og det var et dumt et. Det skjønner du også. 

Personlig, om jeg hadde vært i din manns situasjon hadde jeg ikke ville vite om et kyss så lenge det stoppet med denne ene gangen og du brøt kontakten. 

Anonymkode: ef271...089

Problemet er at jeg lengter tilbake og vil så gjerne gjøre det igjen.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

ok? hvorfor legger du frem problemstillingen? du har da selvfølelse til det meste.

Anonymkode: a9139...9b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har da på ingen som helst måte gitt partneren min skylden? 
Ts

Det er en generell betraktning av slike tråder. Ikke direkte myntet på deg. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Fortell samboeren din det, du..

Skrevet

Var det helt spontant og uten følelser og med en du aldri kommer til å se eller røre igjen? Da kan du holde det for deg selv. Å fortelle kan fremstille det som en mye større greie enn det var.

Om det derimot er en du har hatt en godt øye til og det er følelser involvert fra en av dere eller begge så bør du si det før han hører det fra andre kilder eller merker det på adferden din

Anonymkode: 3e753...46f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Det er alvorlig. Da er det best å slå opp eller fortelle når du føler det sånn

Anonymkode: 3e753...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...