AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Har ikke møtt en mann før som er så intens. Han sier han er ute etter noe seriøst, men ikke mast om sex heller.👌noe som er en bra ting. På 1 date så lå vi i skje sammen og han kysset meg på nakken hele tiden da vi så film sammen. Og når han dro kysset han meg igjen, og sa at jeg var baben hans, og han ga meg masse komplimenter. Hva hadde dere tenkt om en var så intens så tidlig? Han sier jeg har ikke sex på de første datene.. men jeg ble så betatt så fort, føltes ut som at vi var kjærester, og han åpnet seg opp med meg skikkelig mye. Og jeg sliter skikkelig med å glemme han. 🥶aldri møtt en så søt mann før. Vi har ikke møttespå 2 mnd, siden jeg reiste bort så dabbet kontakten litt av. Og han sier at han ikke er sånn som sender masse meldinger. Men han har sagt at han vil gjerne møtes igjen. Men hver gang jeg har trekt meg litt unna så har han tatt kontakt og gjort innsats. Men nå har det helt faded ut. Og jeg vil så møte han, men tør ikke å spørre om å møtes. Burde jeg si at jeg liker han svært godt og? Anonymkode: 19d7b...bbd
apekatten123 Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Han har spilt spillet før 🤣😉 19 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Han er ute etter 1 ting og sier de rette tingene som tydeligvis funker på deg. Anonymkode: e4331...a34 6 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Det er bare red flags over hele den 1.daten!... Nei,nei,nei.... Det er ikke et sunnhetstegn at dere leker kjærester på første date. Anonymkode: c3633...3be 10 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Love bombing mens han veksler mellom to-tre andre. Kjenner igjen stilen, eksen var sånn. Sa «jeg har ikke sex på de første datene for jeg vil være seriøs» største bullshit som finnes, han sa på andre date at han var glad i meg, elska meg…. Jeg unnskyldte han med at han kanskje var litt klossete sosialt, men det viste seg å være mye mye verre… Anonymkode: e915d...943 9 1 3
Andro Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 Når ting blir fort intens så blir jeg engstelig. Narcissistalarmen går. Det at du trekker deg litt tilbake gjør kanskje at han mister interesse? Det kan være bra om han er en manipulerende slask, som vil ha for kjapp framdrift. Kan være synd dersom det er fordi du ikke gir den responsen han trenger for å være på. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Løøøøøp! Har vært borti liknende selv. Han dropper deg etterhvert Anonymkode: 7e8a0...615 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Love bombing, og han holder på med flere, som er grunnen til at kontakten dabber av og på. Jeg hadde brutt kontakten etter første date. Den intensiteten ved første møte hadde vært et stort rødt flagg for at et potensielt forhold ville vært full av oppturer og nedturer. Det er et mønster mange forbinder med lidenskap, men er faktisk et mønster mishandler tar i bruk for å holde på kjærester/barn. Jeg har ingen intensjoner med å havne i et giftig, turbulent forhold, så da hadde jeg sagt takk og farvel. Du sier dere spoonet og så på film, så jeg regner med at dere møttes hjemme hos deg eller han på første date? Det må du slutte med. Første date skal ALLTID skje på en offentlig plass Anonymkode: 65d88...084 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 Ligge i skje på første date??? Wow. Mulig jeg er gammeldags, men jeg gir kun en klem for å være høflig. Anonymkode: 81ea5...a0f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 7e8a0...615
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #12 Skrevet 17. februar 2023 Jeg også lurer på hvor gamle dere egentlig er? Du er vell ikke så naiv at du går på det der? Anonymkode: 317a8...87e 1
Blåttvann Skrevet 18. februar 2023 #14 Skrevet 18. februar 2023 Å være så "på" første date er ikke et godt tegn.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #15 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har ikke møtt en mann før som er så intens. Han sier han er ute etter noe seriøst, men ikke mast om sex heller.👌noe som er en bra ting. På 1 date så lå vi i skje sammen og han kysset meg på nakken hele tiden da vi så film sammen. Og når han dro kysset han meg igjen, og sa at jeg var baben hans, og han ga meg masse komplimenter. Hva hadde dere tenkt om en var så intens så tidlig? Han sier jeg har ikke sex på de første datene.. men jeg ble så betatt så fort, føltes ut som at vi var kjærester, og han åpnet seg opp med meg skikkelig mye. Og jeg sliter skikkelig med å glemme han. 🥶aldri møtt en så søt mann før. Vi har ikke møttespå 2 mnd, siden jeg reiste bort så dabbet kontakten litt av. Og han sier at han ikke er sånn som sender masse meldinger. Men han har sagt at han vil gjerne møtes igjen. Men hver gang jeg har trekt meg litt unna så har han tatt kontakt og gjort innsats. Men nå har det helt faded ut. Og jeg vil så møte han, men tør ikke å spørre om å møtes. Burde jeg si at jeg liker han svært godt og? Anonymkode: 19d7b...bbd Høres creepy ut. En veldig irrasjonell måte å oppføre seg ovenfor noen man ikke kjenner. Anonymkode: 05a32...949 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #16 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 17.37): Love bombing mens han veksler mellom to-tre andre. Kjenner igjen stilen, eksen var sånn. Sa «jeg har ikke sex på de første datene for jeg vil være seriøs» største bullshit som finnes, han sa på andre date at han var glad i meg, elska meg…. Jeg unnskyldte han med at han kanskje var litt klossete sosialt, men det viste seg å være mye mye verre… Anonymkode: e915d...943 Ble han voldelig? Anonymkode: 19d7b...bbd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #17 Skrevet 10. april 2023 Ts han har nok ikke bare deg. Ikke la deg lure. Anonymkode: 2fd88...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 Tja, jeg hadde spydd av slik oppførsel. For intenst for min smak og for falskt. Anonymkode: 5f9d4...887 2 1
Arild37 Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 Ser de fleste reagerer negativt her, og mulig det ofte er ett dårlig tegn, ikke godt for meg å si som ikke møter menn, men jeg var veldig på med første daten med min kjæreste, viste veldig tydelig at jeg ville ha henne, og det var verken fake, eller noe spill, jeg ble bare veldig betatt, og heldigvis er hun en dame som ble sjarmert av det, istedetfor en som tolket meg på verst mulig måte
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 Det verste her ekke den intense intime kontakten og det at han var eiesyk på 1.date og sa sånn: babe jeg vil ikke at du skal date andre menn. Jeg syns dette ble for tidlig. Jeg avviste han høflig på melding og sa jeg føler vi går for fort frem, men best om vi tar det rolig og kanskje møtes igjen en annen gang, jeg var jo interessert i han, men følte vi gikk for fort frem, så jeg sa ifra, og da ble han dritsint. men her 2-3 mnd senere sitter jeg og har vær i kontakt med Politiet. Nå er det pågående trusler og tydelig veldig besatt av meg er han. Og han er nå blokkert på alt av sosiale medier.... men finne andre måte å ta kontakt på...... en av mange stygge meldinger: Anonymkode: 19d7b...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå