AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Hva er deres erfaring? Med disse https://www.barnashus.no/reflex/bitihorn-vintervotter-mullfor-bluedark Anonymkode: d78e2...368
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 kjøp hestra med ullfor eller lillelam sine med ullfor ungene elsker derm og blir aldri kalde sitter godt på så lenge en iikke kjøper som skal vare til konfirmasjon:) Anonymkode: 807d8...766
smurfebuss Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Ja. De sitter bra både inni og utenpå dress. De er vanntette og varme. Greie å få på. Har ikke til egne barn, men sett utallige i barnehagen jeg jobber i. Tommel opp. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): kjøp hestra med ullfor eller lillelam sine med ullfor ungene elsker derm og blir aldri kalde sitter godt på så lenge en iikke kjøper som skal vare til konfirmasjon:) Anonymkode: 807d8...766 Har Lillelam også noen votter som er vannavstøtende/vanntette? Anonymkode: d78e2...368
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Fornøyd med disse vottene. Brukes av både 2, 4 og 6-åring. Anonymkode: db0e3...324 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Treåringen min har disse. De er lette å få på, og var også det da hun var yngre, og tommelen gjerne ikke ville dit tommelen skulle. De holder henne varm og tørr. Hun syns de er litt klumpete og vanskelige å gripe med, og liker det andre votteparet sitt, som er "barnehagevotten" til Nøstebarn bedre selv. Anonymkode: cdbd2...e43
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Treåringen min har disse. De er lette å få på, og var også det da hun var yngre, og tommelen gjerne ikke ville dit tommelen skulle. De holder henne varm og tørr. Hun syns de er litt klumpete og vanskelige å gripe med, og liker det andre votteparet sitt, som er "barnehagevotten" til Nøstebarn bedre selv. Anonymkode: cdbd2...e43 Men holder nøstebarn sitt på vinteren da? Det er jo bare en skallvott med tynt ullfor inni. Anonymkode: d78e2...368
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men holder nøstebarn sitt på vinteren da? Det er jo bare en skallvott med tynt ullfor inni. Anonymkode: d78e2...368 De holder overraskende godt, begge barna mine har hatt dem og holdt seg varme. Men de er også omtrent alltid varme på hendene, det er ikke sikkert den holder like godt for alle (f.eks. syns jeg, som alltid er kald på hender og føtter, at de virker tynne). Særlig min eldste pleide å ta av seg votter igjen og igjen da hun var i småbarnsavdelingsalder, unntatt disse fra nøstebarn. Dermed var det naturlig nok de som holdt henne varmest gjennom utetiden i barnehagen da. Anonymkode: cdbd2...e43 1
smurfebuss Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Nøstebarn sine er mykere, men blir veldig våte på de dagene det ikke er så kaldt. Siden de har ullfor så går det veldig greit, men for større barn som kanskje spiser ute og derfor tar av vottene kan de være litt ekle å ha på igjen når de har blitt våte. Så ha i alle fall et par til i skiftetøyet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå