Gå til innhold

Noen som har prøvd vintervottene fra Reflex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp hestra med ullfor eller lillelam sine med ullfor ungene elsker derm og blir aldri kalde sitter godt på så lenge en iikke kjøper som skal vare til konfirmasjon:)

Anonymkode: 807d8...766

Skrevet

Ja. De sitter bra både inni og utenpå dress. De er vanntette og varme. Greie å få på. Har ikke til egne barn, men sett utallige i barnehagen jeg jobber i. Tommel opp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kjøp hestra med ullfor eller lillelam sine med ullfor ungene elsker derm og blir aldri kalde sitter godt på så lenge en iikke kjøper som skal vare til konfirmasjon:)

Anonymkode: 807d8...766

Har Lillelam også noen votter som er vannavstøtende/vanntette?

Anonymkode: d78e2...368

Skrevet

Fornøyd med disse vottene. Brukes av både 2, 4 og 6-åring.

Anonymkode: db0e3...324

• Nyttig 1
Skrevet

Treåringen min har disse. De er lette å få på, og var også det da hun var yngre, og tommelen gjerne ikke ville dit tommelen skulle. De holder henne varm og tørr. Hun syns de er litt klumpete og vanskelige å gripe med, og liker det andre votteparet sitt, som er "barnehagevotten" til Nøstebarn bedre selv. 

Anonymkode: cdbd2...e43

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Treåringen min har disse. De er lette å få på, og var også det da hun var yngre, og tommelen gjerne ikke ville dit tommelen skulle. De holder henne varm og tørr. Hun syns de er litt klumpete og vanskelige å gripe med, og liker det andre votteparet sitt, som er "barnehagevotten" til Nøstebarn bedre selv. 

Men holder nøstebarn sitt på vinteren da? Det er jo bare en skallvott med tynt ullfor inni.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men holder nøstebarn sitt på vinteren da? Det er jo bare en skallvott med tynt ullfor inni.

De holder overraskende godt, begge barna mine har hatt dem og holdt seg varme. Men de er også omtrent alltid varme på hendene, det er ikke sikkert den holder like godt for alle (f.eks. syns jeg, som alltid er kald på hender og føtter, at de virker tynne). Særlig min eldste pleide å ta av seg votter igjen og igjen da hun var i småbarnsavdelingsalder, unntatt disse fra nøstebarn. Dermed var det naturlig nok de som holdt henne varmest gjennom utetiden i barnehagen da. 

• Liker 1
Skrevet

Nøstebarn sine er mykere, men blir veldig våte på de dagene det ikke er så kaldt. Siden de har ullfor så går det veldig greit, men for større barn som kanskje spiser ute og derfor tar av vottene kan de være litt ekle å ha på igjen når de har blitt våte. Så ha i alle fall et par til i skiftetøyet. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...