AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #41 Skrevet 23. februar 2023 Jeg handler aldri hos Oda selv, men bestiller ofte for en bolig jeg jobber i. Oda er dyrt og det er lite tilbud. Skulle jeg ha handlet der selv hadde jeg gått konkurs. Anonymkode: 8abde...22c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #42 Skrevet 23. februar 2023 Eneste jeg ikke er så fornøyd med er frukt og grønt. Det er ikke noe galt med de, de er ikke dårlige, men når jeg går i butikken selv så velger jeg ut de jeg liker. Jeg kan jo ikke klage på at de velger andre varer enn det jeg ville valgt, men det er likevel et irritasjonsmoment. Anonymkode: 14617...64a 2
gotthard Skrevet 23. februar 2023 #43 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eneste jeg ikke er så fornøyd med er frukt og grønt. Det er ikke noe galt med de, de er ikke dårlige, men når jeg går i butikken selv så velger jeg ut de jeg liker. Jeg kan jo ikke klage på at de velger andre varer enn det jeg ville valgt, men det er likevel et irritasjonsmoment. Anonymkode: 14617...64a bestiller aldri frukt/grønnt der mer, prøvd mange ganger og blir like skuffet hver gang.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #44 Skrevet 23. februar 2023 Jeg bruker Oda ofte, ganske fornøyd alt i alt. Jeg har opplevd ett par ganger at leveringen ble forsinket, og derav mistet jeg alkoholvarene jeg hadde bestilt (Oda har som andre butikker, ikke lov til å levere ut alkohol utenom åpningstider for kjøp av dette). Det eneste jeg irriterer meg bittelitt over, er at eskene kunne vært fylt opp litt mer, når det ligger 4-5 varer i en eske, synes jeg det kan bli litt sløs, men det er flisespikkeri. Sånn ellers ser jeg ingen problemer med at Oda må øke prisene sine, da alle andre gjør det også. Liker utvalget og gøy at de samarbeider med enkelte restauranter, clas ohlson osv. Anonymkode: fa85b...276
Arkana Skrevet 23. februar 2023 #45 Skrevet 23. februar 2023 De nye eskene kan brettes på samme måte som de gamle, man må bare løfte opp de nye langsgående klaffene først. Jeg bretter eskene og samler dem i en hel eske og når den er full setter jeg den ut så de tar den med tilbake. Frukt og grønt har aldri vært noe problem her for oss, vi har alltid vært fornøyd med det, eneste unntak er avocado hvor de naturlig nok ikke kan vite akkurat når avocadoene skal brukes og trenger å være modne så det må jeg kjøpe selv i fysisk butikk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå