Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 Skal lage sånne ristopper (puffet ris rørt sammen med sjokolade) for første gang, og det slo meg at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal oppbevare dem når de er ferdige. Kan de stå i vanlig kakeboks på matboden (som ikke er spesielt kald) eller må de stå i kjøleskapet? :klø:
Scheherazade Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 Har de alltid i kjøleskapet! Med matpapir mellom lagene, hvis ikke synes jeg at de klisser sånn.
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2005 #3 Skrevet 23. desember 2005 Å, svarte. Kjøleskapet er jo fullt allerede, og jeg har begynt på ristoppene. Dette skulle jeg tenkt på før gitt.
Scheherazade Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 Synes jo også at de er best kalde da... Men de overlever nok et par dager i matboden skal du se, før eller siden må det jo bli plass i kjøleskapet?
NullHull Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Sett de i en boks ute da vel, dersom du har en væranda/balkong/hage? Legg noe tungt oppå lokket sånn at ingen uvedkommende (dyr) lar seg friste, bare
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Takk for svar! Jo, kan jo sette de på verandaen.. De blir akkompagnert av brus i morgen formiddag. Nå står de rundt omkring i kjøleskapet Og jeg håper jammen meg at det blir litt bedre plass der etterhvert ja!
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har også laget sånne, og de står i kjøleskapet. Du kan helt sikkert sette dem ute også.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Tar Groruddalen OK røntgenbilder, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå