AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Den har fortsatt ikke kommet. Fikk negativ graviditetstest på tirsdag, så jeg skjønner ikke hva det kan være. Til informasjon ønsker jeg ikke å bli gravid nå, fikk barn ifjor høst. Anonymkode: 1b9cc...402
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Da skjønner jeg ikke helt innlegget ditt heller? Hva vil du vi ska gjøre? Anonymkode: 67716...0bd
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Jeg bare lurer på om noen har opplevd det samme. Om jeg burde ta en ny test på mandag for eksempel. Anonymkode: 1b9cc...402
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Ta en ny test på morgenurin mandag. Om den fortsatt er negativ og ingen mens kan du ringe legen og forhøre deg. Anonymkode: 5ceac...a73
Dianah Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta en ny test på morgenurin mandag. Om den fortsatt er negativ og ingen mens kan du ringe legen og forhøre deg. Anonymkode: 5ceac...a73 Det er vel ikke noe annet enn befruktning som kan ha hendt da, nei?🙂
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Vel, en gynekolog sa at hun så jeg hadde eggløsning samtidig som hun så blod som ville bety at jeg fikk mensen om kort tid sa hun (ganske rart at det skulke skje samtidig, men), men jeg fikk ikke mensen og det kom ikke en dråpe blod ut. Så jeg vet ikke hvor eksakt det der er. Anonymkode: 477f2...60a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, en gynekolog sa at hun så jeg hadde eggløsning samtidig som hun så blod som ville bety at jeg fikk mensen om kort tid sa hun (ganske rart at det skulke skje samtidig, men), men jeg fikk ikke mensen og det kom ikke en dråpe blod ut. Så jeg vet ikke hvor eksakt det der er. Anonymkode: 477f2...60a Og du var ikke gravid heller? Anonymkode: 1b9cc...402
Sofakona Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Ok...jeg liker ikke når gynekolog sier dette...så mange sier at...jeg ser du har hat eggløsning...så har de ikke det. Jeg har vært ofte hos gynekolog og ofte forlate de meg at jeg villig få mensen snart...det kunne gå 1-3 uker før jeg faktisk fikk mens. Og man kan ikke få mens og eggløsning samtidig. Har du normalt syklus?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Sofakona skrev (6 minutter siden): Ok...jeg liker ikke når gynekolog sier dette...så mange sier at...jeg ser du har hat eggløsning...så har de ikke det. Jeg har vært ofte hos gynekolog og ofte forlate de meg at jeg villig få mensen snart...det kunne gå 1-3 uker før jeg faktisk fikk mens. Og man kan ikke få mens og eggløsning samtidig. Har du normalt syklus? Først; han sa at jeg har HATT eggløsning, med andre ord så har det skjedd. Mensen har ikke kommet ennå. Så ingen har sagt det skjer samtidig. Jeg hadde regelmessig syklus før graviditeten. Kun hatt en mens etterpå. Anonymkode: 1b9cc...402
Sofakona Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Først; han sa at jeg har HATT eggløsning, med andre ord så har det skjedd. Mensen har ikke kommet ennå. Så ingen har sagt det skjer samtidig. Jeg hadde regelmessig syklus før graviditeten. Kun hatt en mens etterpå. Anonymkode: 1b9cc...402 Hvem dato var du der og han sa du hadde hat eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og du var ikke gravid heller? Anonymkode: 1b9cc...402 Nei Anonymkode: 477f2...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå