Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags fordommer/tanker får dere dersom rundt en jente/dame som aldri har hatt et forhold og er 30 år? 

I akkurat dette tilfelle er hun utseendemessig veldig pen, har en god jobb osv. Hun har uttrykt gjennom flere år at hun VIL finne noen, ønsker også barn men det er aldri noen som er bra nok, eller er hennes type, osv alltid noe feil med alle. Vet ikke lenger hva jeg skal si til henne når hun klager, blir litt lei. Og har mine tanker om at dette nok går mer på henne enn at noe er feil med absolutt alle andre..

Anonymkode: 0bddf...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. evig og 30.. Javel.. Hvorfor sier du ikke det du mener til henne? Og gir konstruktive råd?

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Det som er rart er å tro at fast forhold er et mål i livet.

Anonymkode: ccf5c...4f3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ingen tanker om det. Jeg har egentlig mer tanker om folk som har tanker om single mennesker.

• Nyttig 1
Skrevet

Hun er fortsatt en ung dame. Kanskje har hun en legning hun ikke har vedkjent seg, eller hun har ikke møtt "den rette". Klandrer henne ikke. Jeg faller ikke lett for noen jeg heller. Det går tiår mellom hver gang jeg møter noen som jeg: "Tjah, det kunne vært no'?"

Skrevet

Er vanlig det å ikke hatt kjæreste da, er enda ung. Hva du kan si når hun klager? Du kan jo lytte og være støttende "ja jeg skjønner det er vanskelig. Hva med å prøve en ny sosial hobby? Jeg håper du møter noen du passer med snart ❤️"

Anonymkode: ab5c8...bdb

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes synd på henne.  

Jeg har ei kollega som jeg vet inderlig ønsker seg kjæreste og barn. Og jeg synes det er fryktelig dumt at noen ikke har oppdaget hvor flott hun er enda. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg har fått meg partner, men ikke henne. 

Jeg tror ikke hun er urimelig kresen og sær heller. Men det kan jo godt være. 

Jeg håper inderlig at hun enten finner seg noen snart, eller avgjør barnespørsmålet på egenhånd. For tida tikker jo unektelig. 

Jeg tenker absolutt ikke noe negativt om henne. 

(Så nå at du skrev 30åring. Min kollega er i trettiåra, men i øvre kvartil )

Anonymkode: 9e1c6...034

Skrevet

Jeg syns det er synd men nikker litt gjenkjennende ettersom jeg og flere av mine venninner er i samme båt. Det er ikke alle som ønsker (eller orker) å bruke seg selv på å ta til takke, og noen av oss har vanskelig for å finne noen. Det hjelper heller ikke at menn ikke akkurat samarbeider bare fordi vi har en biologisk klokke.. 

Jeg tenker ikke mindre eller mer om din venninne, bare at hun sliter med det som mange av oss andre også sliter med. Dessuten tror jeg det er greit å innse at om man er i forhold eller ikke, ikke sier noe om kvaliteten på personen. Man er ikke nødvendigvis en dårligere person fordi man er singel. 

Anonymkode: 743f4...b92

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva slags fordommer/tanker får dere dersom rundt en jente/dame som aldri har hatt et forhold og er 30 år? 

I akkurat dette tilfelle er hun utseendemessig veldig pen, har en god jobb osv. Hun har uttrykt gjennom flere år at hun VIL finne noen, ønsker også barn men det er aldri noen som er bra nok, eller er hennes type, osv alltid noe feil med alle. Vet ikke lenger hva jeg skal si til henne når hun klager, blir litt lei. Og har mine tanker om at dette nok går mer på henne enn at noe er feil med absolutt alle andre..

Anonymkode: 0bddf...0f8

Hvis hun bare leter etter feil hos andre, henger seg opp i bagateller og har laget seg en glansbildeforestilling av idealmannen, er hun dømt til å mislykkes. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...