AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Vi som er single har jo opplevd opp og nedturer ift det motsatte kjønn. Finnes det en spesiell som du ikke kunne få men som du ikke klarer glemme? En som har gjort så sterkt inntrykk på deg at vedkommende har festet seg i hjertet ditt? Hva gjør du i såfall med det, hvordan håndterer du det? Anonymkode: 317e3...097 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 En politimann på 46 år som er skallet, 190 høy og ser superdeilig ut. Det at han var skallet, gjorde han enda kjekkere og penere. Nydelige blå øyne også. Vi var bare på en café-date, og det ble dessverre med den. Men han var så utrolig fin, kjekk og snill og god personlighet også. Anonymkode: e334f...73e 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 ja ...en jeg har litt sporadisk kontakt med i flere år. Ble avvist da jeg var som mest forelsket. Men ja hvordan kroppen reagerte på å møte han og har vedvart ever siden. Det klarer jeg ikke glemme..har aldri skjedd meg før. Men ja nei han får jeg aldri. Har innimellom ikke klart å stå imot sjarmen hans for litt hanky panky... dumt ja jeg vet. Men begge er litt impusliv. Anonymkode: 9cf29...d83
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Ja, men jeg lever videre og har akseptert at det aldri kan bli oss. Tenåringskjæresten min. Jeg spurte for noen år siden om han ville møtes igjen og han sa nei.. Anonymkode: 4216d...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Nei, har ingen sånne. Er snart 40 og selv om jeg har noen forhold og dater bak meg, har jeg aldri blitt "opphengt" i en spesifikk person om jeg ikke ble sammen med dem. Eneste unntak er da jeg var ca 18 og min første seksuelle partner ikke ville ha et forhold, det var sårt i ca 3 mnd. Anonymkode: 478a8...5bf
Andro Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 Jeg hadde en ungdomskjæreste som jeg ikke klarte å beholde kontakt med. Har alltid lurt på hvordan det har gått med ham.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, har ingen sånne. Er snart 40 og selv om jeg har noen forhold og dater bak meg, har jeg aldri blitt "opphengt" i en spesifikk person om jeg ikke ble sammen med dem. Eneste unntak er da jeg var ca 18 og min første seksuelle partner ikke ville ha et forhold, det var sårt i ca 3 mnd. Anonymkode: 478a8...5bf I dag husker jeg ikke engang hva vedkommende het, tror ikke jeg ville gjenkjent på gata. Noe på V eller M tror jeg. Anonymkode: 478a8...5bf 1
Sheik Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 En person ja. Har aldri hatt det så gøy med noen før vedkommende. Aldri følt meg så komfortabel med noen. Vedkommende pushet meg på en god måte med å bli med ut og delta sosialt. Det har gått over 3 og et halvt år og jeg er enda ikke over det. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 En ungdomskjæreste. Vi var ikke rett for hverandre, og begge to giftet oss med hver vår drømmeperson like etter vi slo opp. Tenker likevel på han jevnlig. Anonymkode: d8b2c...165
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 2 stk faktisk! Han ene var eksen min, kjempe bra fyr, aldri blitt behandlet så bra av noen, kommer aldri til å glemme han, var sykt forelsket. Sitter her med tårer i øynene bare av å skrive dette❤️🥹 nr 2 er vel Politi, møttes for over 1 år siden. Kjempe kjekk og snill. Har fortsatt kontakt, og fortsatt betatt av han. Han tar kontakt. Men en liten pause har vi hatt en stund. Han virket utilgjengelig. Anonymkode: f42ae...10c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 Har to. Ene er eksen jeg var samboer med i 8 år. Det ble slutt for 4 år siden men sliter fremdeles der jeg får opp hans ansikt når en ny mann holder rundt meg og jeg blir bare lei meg. Føler meg fremdeles bundet til han og har ikke klart å være emosjonelt tilgjengelig med andre menn bortsett fra med nummer to på lista: Ble stormende forelsket på første date. Dette var da etter bruddet. Er flaut å tenke på for oppførte meg som en tenåring. Men følte jeg var ruset omtrent. Hjalp ikke på saken at sexen var noe av det beste i mitt liv, tror det er første og siste gang jeg har grått (stille) etter sex bare fordi det var så intenst og bra. Så nå sitter jeg her da, har fremdeles både mareritt og drømmer om de to om nettene, datet en haug etterpå men nei. Så ender nok opp alene. Håndterte det fordi jeg var nødt, har bearbeidet med å gråte ut og fokuserer på karriere. Anonymkode: 30316...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #12 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har to. Ene er eksen jeg var samboer med i 8 år. Det ble slutt for 4 år siden men sliter fremdeles der jeg får opp hans ansikt når en ny mann holder rundt meg og jeg blir bare lei meg. Føler meg fremdeles bundet til han og har ikke klart å være emosjonelt tilgjengelig med andre menn bortsett fra med nummer to på lista: Ble stormende forelsket på første date. Dette var da etter bruddet. Er flaut å tenke på for oppførte meg som en tenåring. Men følte jeg var ruset omtrent. Hjalp ikke på saken at sexen var noe av det beste i mitt liv, tror det er første og siste gang jeg har grått (stille) etter sex bare fordi det var så intenst og bra. Så nå sitter jeg her da, har fremdeles både mareritt og drømmer om de to om nettene, datet en haug etterpå men nei. Så ender nok opp alene. Håndterte det fordi jeg var nødt, har bearbeidet med å gråte ut og fokuserer på karriere. Anonymkode: 30316...5e4 Hvilken karrierer kan få bort dette fokuset? Sliter med det samme selv🥲 Anonymkode: 7dc62...ef0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #13 Skrevet 17. februar 2023 Ja, det finnes en litt fjernt i omgangskretsen min som jeg sliter med å komme over at han ikke er interessert i meg. Det er ille at jeg føler en veldig tiltrekning når jeg møter på han. Kjører derfor taktikken «ute av øye, ute av sinn» ellers blir jeg deppa i en uke etterpå. Det er ikke normalt. Anonymkode: 1fbc1...eed 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #14 Skrevet 17. februar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken karrierer kan få bort dette fokuset? Sliter med det samme selv🥲 Anonymkode: 7dc62...ef0 Det er bare når jeg er på jobb (hektisk på sykehus) det hjelper 😅 Prøver bare å holde meg opptatt så ofte jeg kan. Men så kommer jo drømmene/marerittene regelmessig så underbevisstheten spiller ikke helt på lag. Håper jeg en dag kan møte en ny mann som gjør at de glemmes men så langt tenker jeg på dem og spesielt eksen når de sier de har følelser og føler meg bare trist. Skulle ønske jeg var en mer følelseskald person Anonymkode: 30316...5e4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #15 Skrevet 18. februar 2023 Har det sånn med flere jeg har vært sammen med, enda det var jeg som slo opp. Kanskje 1 som er litt mer spesiell enn de andre. Virker nesten gjensidig også. Hun har tatt kontakt et par ganger gjennom årene og de få gangene vi møtes er det som ingen om tid har passert. Men det kommer aldri til å bli oss igjen. Må bare leve med det. Anonymkode: 6a8e2...3ec
exictence Skrevet 18. februar 2023 #16 Skrevet 18. februar 2023 Ja, tenker på han siste jeg var sammen med. Hver dag når jeg våkner og når jeg legger meg og ofte ellers. Sukk. Får han ikke ut av hode, enda det er mange ting som sier at vi ikke kunne vært et godt par sammen i lengden. Håper og tror jeg kommer over han når jeg treffer en annen jeg virkelig vil ha. Til nå har jeg truffet noen, men ingen jeg vil ha.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #17 Skrevet 18. februar 2023 Ja. En jeg tok med hjem en gang, som bare skulle være en ONS. Han ville møtes igjen og ballen rullet videre. Han sa så mye til meg og snakket om store ting. Han sa nesten indirekte at jeg var «the one». Også ble det slutt, fra hans side. Er en stund siden nå men fortsatt så er jeg skuffet og lei meg.. forstår ikke hvorfor man kjører så hardt på i begynnelsen av et forhold også bare skuffer man den andre totalt.. vær så snill og ikke snakk om store ting om man ikke mener det 100%. Vær moden i begynnelsen selv om man liker den andre veldig godt. Anonymkode: 49b1c...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #18 Skrevet 18. februar 2023 Vokste på et tidspunkt fra idealisering av menn, så nei. Anonymkode: 1e5c4...995 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #19 Skrevet 18. februar 2023 Jeg er nysgjerrig på hvordan det har gått med flere av eks'ene mine ja, har googlet dem flere ganger. Jeg har det virkelig helt greit i ekteskapet mitt, men lurer av og til på hvordan det hadde blitt dersom jeg hadde endt opp med en annen. Anonymkode: 79707...642
exictence Skrevet 18. februar 2023 #20 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja. En jeg tok med hjem en gang, som bare skulle være en ONS. Han ville møtes igjen og ballen rullet videre. Han sa så mye til meg og snakket om store ting. Han sa nesten indirekte at jeg var «the one». Også ble det slutt, fra hans side. Er en stund siden nå men fortsatt så er jeg skuffet og lei meg.. forstår ikke hvorfor man kjører så hardt på i begynnelsen av et forhold også bare skuffer man den andre totalt.. vær så snill og ikke snakk om store ting om man ikke mener det 100%. Vær moden i begynnelsen selv om man liker den andre veldig godt. Anonymkode: 49b1c...4d5 Men man kan føle store ting i begynnelsen og tro oppriktig at det vil vare. Skal man ikke si det da, mener du? Er det ikke tross alt deilig å vite at en gang var du så høyt elsket og beundret av en? Det kan være mange årsaker til at man ikke elsker mer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå