AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Lurer på om noen har erfart dette:at det som var mellom dere tok slutt, du ble avvist, men så går det måneder, kanskje år og skjebnen vil ha det til det dere møtes igjen.... og dere blir sammen? Har du opplevd å tenke at"dette kan aldri bli noe", men likevel mot alle odds...... Vil gjerne høre slike historier hvis vil dele. Anonymkode: 5b589...a43
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Ja, men da var det ikke så stas lengre likevel. Jeg var hodestups forelsket da jeg var 18, han fem år eldre. Jeg var nok for ung eller han var ikke helt klar eller noe. Kanskje fem år senere så var han angrende og vi ga det et forsøk, men jeg hadde vokst fra han, eller i en annen retning enn han. Selv om alle mine gamle drømmer ble oppfylt da han bare ville ha meg, så fungerte det ikke helt og jeg trakk meg. Jeg er fremdeles "the one that got away" for han. Anonymkode: a972f...eae 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Ja. Han ville ikke ha meg når jeg var 19 og han 23. Så møttes vi noen år senere, og endte som vedkommende over skriver. Alt som var spennende med han forsvant for meg, men han ønsket det veldig å forsøke på nytt Anonymkode: 2e1ef...404 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Det skjedde ei venninne av meg. De ble samboere og fikk et barn senere. tror det gikk rundt ett år. Anonymkode: 7c4ba...12b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Er sammen med han nå. Han gjorde slutt i både fjor vår og sommer for småtterier. Angret seg etter et par uker. Jeg er glad i han men stoler ikke på han. Han påførte meg mye sorg og han er ikke interessert i å snakke om de ukene der, så mulig jeg er en slags nødløsning for han enn så lenge. Vi er voksne og jeg planlegger ikke å etablere meg på nytt eller flytte sammen med en mann igjen, så jeg har tid til å se hvordan dette går. Anonymkode: fa9f2...da3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sammen med han nå. Han gjorde slutt i både fjor vår og sommer for småtterier. Angret seg etter et par uker. Jeg er glad i han men stoler ikke på han. Han påførte meg mye sorg og han er ikke interessert i å snakke om de ukene der, så mulig jeg er en slags nødløsning for han enn så lenge. Vi er voksne og jeg planlegger ikke å etablere meg på nytt eller flytte sammen med en mann igjen, så jeg har tid til å se hvordan dette går. Anonymkode: fa9f2...da3 Veldig synd at du kaster bort livet på dette her. Et forhold skal gjøre en trygg og lykkelig, ikke utrygg og trist. Du har all anledning til å etablere deg på nytt eller til og med å være singel vil være bedre enn dette. Finn ditt selvverd og innse at vi lever bare en gang, ikke kast det bort på å leve i en hage du ikke blir vannet! Anonymkode: 915b4...b13 1
svartkatt Skrevet 17. februar 2023 #7 Skrevet 17. februar 2023 Har ofte tenkt på dette.. man kan treffes og være på en mer lik plass noen år seinere. Men jeg tenker at det er sikkert større fare for at man sklir fra hverandre igjen når starten som ikke ble noe av var så skjeiv..
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #8 Skrevet 17. februar 2023 Ja, jeg ble dumpet av min nåværende samboer, over telefon. Da hadde vi holdt på i ett års 1 års tid, men ble liksom aldri kjent med hverandre fordi ingen av oss var klare for de dype samtalene. Begge hadde nettop kommer ut av lange forhold når vi traff hverandre. Jeg svarte ok, la på, men ringte opp igjen og sa at jeg ville at han skulle vite at jeg var veldig glad i han og hadde hatt det skikkelig fint sammen med han. Så gikk det kanskje tre måneder før han tok kon takt igjen. Nå har vi vært sammen i 12 år, og har det skikkelig bra sammen. Og to barn. Anonymkode: 6ffed...bab 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #9 Skrevet 17. februar 2023 Ja, jeg. Han avviste meg rått og brutalt. Noen måneder senere ble jeg gravid og nå bor vi sammen på 15. året. Det går ikke så bra da må jeg innrømme, alle mine følelser for han er bortevekk. Anonymkode: 15794...4a9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Skrevet 17. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på om noen har erfart dette:at det som var mellom dere tok slutt, du ble avvist, men så går det måneder, kanskje år og skjebnen vil ha det til det dere møtes igjen.... og dere blir sammen? Har du opplevd å tenke at"dette kan aldri bli noe", men likevel mot alle odds...... Vil gjerne høre slike historier hvis vil dele. Anonymkode: 5b589...a43 Jeg har vært naiv og gitt folk en sjanse fordi de har «ombestemt» seg. Vel, er de ikke interessert så er de ikke interessert og det blir ikke bedre 🙂 Anonymkode: dd19f...605
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Skrevet 17. februar 2023 Jeg brukte noen år på å bli sammen med eksen. Jeg tok initiativ sikkert 15 ganger fordelt over et par år. Ble avvist gang på gang. Før det til slutt plutselig endret seg. Endte jo dårlig, men vi rakk å kjøpe hus, være samboere i 15 år og få to barn Anonymkode: 49ba5...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå