agbre Skrevet 5. januar 2006 #21 Del Skrevet 5. januar 2006 Fy fillern, nå føler jeg meg truffet esse Mitt andre navn er Gro. Kom ikke her å kall meg for harry! Jeg som går med ullsokker i pumpsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. januar 2006 #22 Del Skrevet 5. januar 2006 Barn som er oppkalt etter såpestjerner, har dårligere tannhelse enn andre barn. De har helt sikkert alle sammen alenemødre som heter Mete-Gro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt24 Skrevet 6. januar 2006 #23 Del Skrevet 6. januar 2006 De andre får jeg ikke noen sånne assosiasjoner til, men akkurat Linda og Monika har jeg selv tenkt er de mest typiske navnene for harry berteblondiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 6. januar 2006 #24 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har hørt at det er Yvonne og Laila, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #25 Del Skrevet 6. januar 2006 Jo, men Laila og Yvonn er også harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. januar 2006 #26 Del Skrevet 6. januar 2006 Av samme grunn som at alle som heter Tommy, Remy, Kenneth, Tony, Roger, Roy osv havner i fengsel.. ← Du glemte jo Ronny jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. januar 2006 #27 Del Skrevet 6. januar 2006 Du glemte jo Ronny jo ← Og ikke minst Harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 6. januar 2006 #28 Del Skrevet 6. januar 2006 Og ikke minst Harry. ← som er et motenavn England.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. januar 2006 #29 Del Skrevet 6. januar 2006 De jeg kjenner som heter Mette, Linda og Berit er langt fra Harry. De har gode jobber, er morsomme og trivelige jenter. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #30 Del Skrevet 7. januar 2006 Det går altså fint an å være båpde trivelig og harry på en gang. Trivelighet ingen hindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå