AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Hva er dine erfaringer med det med tanke på inntekt og hvor mye tid du må bruke på det? Si man ønsker seg en ekstra inntekt på mellom 10-15 000 i måneden. Er det verdt den tiden man må legge i det og ca hvor mye tid per uke bruker du på det? Noen som vet? Anonymkode: 4b44e...b1c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Kjenner en del som har jobbet med lignende. Noen svært få som selger Herbalife klarer tjene såpass. Men det tok dem 3-4 år å jobbe seg opp til så høy inntekt på det. Vet ikke hvor mye tid pr uke de brukte i starten, men fikk inntrykk av at det var en god del timer. Anonymkode: 5a773...c41
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Det er ikke ekstra inntekt, men stort sett ekstra utgift. hvor stort nettverk har du, hvis du tenker og selge så mye produkter til nettverket ditt? Eller har du trengt til og verve masse nye medlemmer? Er det ingen i nettverket ditt som allerede driver med mlm? Den som vil verve deg har kanskje felles bekjente med deg? Nesten alle mlm system er « oppbrukt», og mange er allerede passive medlem. Jeg meldte meg inn i nuskin fordi jeg ikke orket mer mas , og hvis noen i min vennekrets ønsker og kjøpe produkter tar jeg selvsagt ikke fortjeneste ved og bestille for dem. Tror veldig mange kjenner noen som har blitt medlem en gang om de ikke er medlem selv, så skjønner ikke at det er noe marked igjen. Anonymkode: 330c6...702 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Bli heller ringevikar i helsevesenet. Jeg tjener glatt 10000 -15000 i mnd på en del kvelder og helger der uten noen utgifter. Alt av mlm innebærer stort sett mer utgifter enn inntekter for de aller fleste. Anonymkode: 318dd...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Er det sånn som med Herbalife og liknende, der det er stort press på å selge til venner og familie? Jeg har ikke er erfaring med å være selger selv altså, men vil bare oppfordre alle som vurderer det å tenke nøye igjennom hvordan man skal jobbe i praksis og hvordan det kan påvirke relasjonene en har. Jeg har rett og slett kuttet ut et par venner etter at jeg tydeligvis ble degradert fra venn til «potensiell kunde». Jeg ønsker ikke å bli forsøkt produktpushet eller vervet i tide og utide - og nei, det hjelper ikke at det er jobben din (som noen argumenterte med når jeg sa fra). Hvis ikke forretningsmodellen fungerer uten at vennene dine må betale lønna di, så er det ikke bærekraftig. Husk også at fordi vi er mange som har nettopp den erfaringen med mlm, så ser man kanskje litt ned på folk som begynner med det. Det er sikkert stygt og urettferdig, men jeg tror det er tilfelle. Anonymkode: da983...095 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Skrevet 18. februar 2023 Jeg var det en liten stund. Det var mer jibb enn inntekt, for å si det sånn! Måtte hele tiden følge opp på sosiale medier, lese meg opp på produkter, hjelpe andre i Nuskin med å løfte deres innlegg, lage collager, teste produkter og lage små videoer. I tillegg var det å legge ut innlegg hver uke, skrive opptog gjennomføre bestillinger. For meg ble det bare stress (men jeg elsker mange av produktene! ❤️) Anonymkode: 19ea6...51d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 spør fordi jeg har vært i kontakt med flere som selger produkter og vil ha meg som forhandler, men er litt skeptisk altså. Orker ikke om det er mye styr med å salg og sånt... Anonymkode: 4b44e...b1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå