Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde vært romfarer,og det hadde vært mulig å reise så langt at du kunne lande på en planet hvor det var liv og vesener som ikke var like utviklet som mennesker, tror du de hadde tenkt at du var så smart at de ville ha spist hjernen din?

Anonymkode: 7fad5...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hjernen min ville helt klart vært en delikatesse for mindre utviklede sivilisasjoner der ute!

Anonymkode: 1d5ee...fc1

Skrevet

Ja, og tenk så skuffet de hadde blitt når hjernen til utviklede mennesker ikke smake smart i det hele tatt. Best og holde seg på jorda. 

Anonymkode: f12b3...32c

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Nei det tror jeg ikke. De hadde nok vært nysgjerrig på den, men ikke spist den. Er ikke så smart heller. Var dårlig på skolen. Kun enkelte ting jeg er smart i. 
Jeg hadde nok blitt venner med romvesnene jeg.

Endret av Warrior
Skrevet

Sannsynligheten for at livsformer utviklet på en annen planet i et annet solsystem skulle ha nok biokjemisk til felles med oss til at noen deler av våre kropper skulle ha noen som helst næringsverdi for dem synes liten. 

Skrevet

Jeg tror den allerede er delvis konsumert. 

Anonymkode: a1c10...900

• Liker 1
Skrevet

Velbekomme, da hadde de blitt høye på antidepressiva.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 12.53):

Hvis du hadde vært romfarer,og det hadde vært mulig å reise så langt at du kunne lande på en planet hvor det var liv og vesener som ikke var like utviklet som mennesker, tror du de hadde tenkt at du var så smart at de ville ha spist hjernen din?

Anonymkode: 7fad5...8a3

Nei, det hadde nok isåfall vært pga næringsinnholdet i den, og ikke pga min intelligens. 

Hvis jeg dør her på jorden, og dyr får tak i kroppen min, så er hjernen min en delikatesse, og vil bli forsøkt spist. Det første som vil bli fjernet er øyeeplene, også vil de forsøke å grave ut hjernen min derfra. 

Anonymkode: 877cd...69a

Skrevet

Absolutt! Grillet og stekt.

Anonymkode: dca6f...87b

Skrevet

To romvesener:

- Vil du ha litt hjernemasse?

- Ja! Gjerne! Masse!

Anonymkode: c5b65...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...