Gå til innhold

Hvorfor tror menn det er lett å pule damer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hvor de får denne tankegangen fra, hver dag eneste gang jeg bruker tid på eller snakker med menn så tror de at de kan pule meg, og når de får vite at det ikke kommer til å skje blir det overrasket. De kan be meg ut og i min hodet så møter jeg opp fordi de har ikke nevnt noe om sex så jeg tror bare vi skal henge sammen, men så blir de overrasket over at jeg ikke vil gjøre noe sexuelt med dem, og jeg tror de tenker at jeg må gi de sex fordi de brukte tid på meg eller noe idk. Men de må jo ha denne tankegangen fordi det har vært enkelt for dem å få andre damer til å ha sex med dem lett? Lar jenter gutter virkelig ligge med dem så lett?

Anonymkode: 7f0fd...e4b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvor de får denne tankegangen fra, hver dag eneste gang jeg bruker tid på eller snakker med menn så tror de at de kan pule meg, og når de får vite at det ikke kommer til å skje blir det overrasket. De kan be meg ut og i min hodet så møter jeg opp fordi de har ikke nevnt noe om sex så jeg tror bare vi skal henge sammen, men så blir de overrasket over at jeg ikke vil gjøre noe sexuelt med dem, og jeg tror de tenker at jeg må gi de sex fordi de brukte tid på meg eller noe idk. Men de må jo ha denne tankegangen fordi det har vært enkelt for dem å få andre damer til å ha sex med dem lett? Lar jenter gutter virkelig ligge med dem så lett?

Du spør og svarer på spørsmålet selv. Det kan  jo hende du gir tvetydig signal? Da sier man bare tydelig i fra : NEI, eller driter i å gå ut, treffe eller snakke, tekste med de. Det er ikke verre  enn det.

Endret av Rødstrupa
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (Akkurat nå):

Du spør og svarer på spørsmålet selv. Det kan  jo hende du gir tvetydig signal? Da sier man bare tydelig i fra eller driter i å gå ut med de. Det er ikke være enn det.

Hva slags signaler er det du snakker om? Jeg har ikke gitt noen signaler i det hele tatt, annet enn att jeg gidder å skrive tilbake til dem.

• Liker 1
Skrevet

Det er mye simple damer der ute. 

Anonymkode: b4f73...a45

• Liker 1
Skrevet

Alle veit jo hva det vil si å "se på film hos deg/meg".

Anonymkode: f8384...9c4

• Liker 4
Skrevet

Du har jo et helt fucka syn på sex.

Sex er noe man har når man har lyst, det er ikke noe man holder igjen på for å spille spill og bare for å unngå å få stempel som "lett". Det er kvinneundertrykking å bruke sånne begreper og kun kvinneundertrykkende menn (og kvinner) ser på sex på den måten.

Med kvinners frigjøring kommer også seksuell frihet. Jeg har sex når jeg vil det enten det er på første date eller femtiende date! Når jeg var 17 var jeg opptatt av å ikke få rykte på meg for å være "lett" men det var toxic oppførsel å være luremus for menn og i tillegg så ødela det mange gode relasjoner fordi jeg ikke tok det til neste steg selvom jeg egentlig ville det og likte han. Å spille på den måten gjorde at jeg gikk glipp av mye bra sex og ble toxic i forhold fordi jeg skjøv guttene vekk fra meg selvom jeg hadde følelser for de.

Når jeg ble eldre og lærte mer om hvordan jenter og kvinner undertrykkes i samfunnet så skjønte jeg at jeg hadde vært en del av det selv. Og nå som eldre så dropper jeg menn som snakker om body count eller "billige" damer for da ser de jo på damer som en vare og på sex som noe som bare er noe for menn, altså kvinneundertrykkere. Sex er like mye for damer og damers nytelse og kvinner er ingen vare så har du lyst på sex så ha det! Er få gutter i dag som dømmer noen for å ha sex så her er det mest du som dømmer og har kvinneundertrykkende syn selv

Anonymkode: 2d6b8...23e

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er nok som du sier

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle veit jo hva det vil si å "se på film hos deg/meg".

Det er derfor man sier nei , når en mann prøver å be seg selv hjem til deg for å"se film".

Anonymkode: 3b838...40a

Skrevet

Mange dumme og naive damer som omgir seg/oppsøker/er i følge med feil menn for å si det slik. Dersom man opplever misforståelser av denne arten er det vel klok å gå litt i seg selv. Det teiteste er at når man prøver å gi velmenende godt råd så får man :

hæ hva mener du?

seriøst?

osv

osv.

Skaff dere nye hobbyer enn å legge det ut her. Dramaqueener🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er derfor man sier nei , når en mann prøver å be seg selv hjem til deg for å"se film".

Eller ja om det er det man vil. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan fremstår du, snakker du, går du kledd, som en lettkledd partyjente som teaser menn med latter, bar hud, vrikkende rompe og flørtende blikk eller som en tilknappet gravalvorlig nonne som foreleser om dødelige virus. Hvis det er et gjentagende mønster så har det kanskje noe med deg å gjøre? eller hvis du møter de via tinder så ser dessverre noen på dette som en "puleapp" og tror de bare kan bestille som om de bestiller pizza.

Anonymkode: 65165...eb7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller ja om det er det man vil. 

Det er ingen garanti for at ei dame vil date,ha sex eller tenker på et eventuelt forhold bare fordi hun sier ja til å møte en mann. Ts skriver jo ikke det heller. Av og til er man ute etter et vennskap.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

mange damer som gir bort sex lett dessverre

Anonymkode: 1836d...66f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan fremstår du, snakker du, går du kledd, som en lettkledd partyjente som teaser menn med latter, bar hud, vrikkende rompe og flørtende blikk eller som en tilknappet gravalvorlig nonne som foreleser om dødelige virus. Hvis det er et gjentagende mønster så har det kanskje noe med deg å gjøre? eller hvis du møter de via tinder så ser dessverre noen på dette som en "puleapp" og tror de bare kan bestille som om de bestiller pizza.

Anonymkode: 65165...eb7

Om kvinne så går naken på date er det en ingen grunn til å behandle henne som en hore. De kvinnene som kler seg mest utfordrende er veldig ofte mer usikker en kvinner som ikke gidder gjøre seg til for menn. 

Anonymkode: 64698...017

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo det?

Anonymkode: 8b5ba...d1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

mange damer som gir bort sex lett dessverre

Anonymkode: 1836d...66f

Lette damer og lette menn, hva er problemet? Er det en synd å nyte sex nå, eller er gleden kun forbeholdt menn?

• Liker 3
Skrevet

Fordi for noen er det lett og noen er mer lettpulte enn andre. 

Anonymkode: 9b6f2...519

Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags menn omgås du? Det finnes gutter og menn fra kulturer der man «passer på» kvinnene sine som ser på vestlige, likestilte kvinner som billige eller gratis horer, disse kan av og til oppføre seg som om de tror norske kvinner ligger med alle og enhver og bli overrasket om de møter motstand eller manglende interesse.

Blant vestlige menn er denne holdningen meg bekjent heller uvanlig, om en vestlig mann forventer sex er det i tilfelle gjerne at man har fått veldig klare signaler om at hun også ønsker dette. Og vi er selvsagt alle enige om at nei betyr nei uansett hva du har av forventninger.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror vi menn det er lett å få pult damer? At kvinner er så snille og gir oss sex?

Min erfaring er at det er mange horny damer der ute som har lyst til å pule. Som ikke tenker de skal gjøre menn en slags tjeneste. De er som oss, også sprengkåte, og lengter etter kuk i hverdagen. 

Anonymkode: d773f...155

• Nyttig 1
Skrevet

Erfaringsmessig så er det jo ikke så vanskelig syns jeg. Vurderer faktisk om jeg skal ta ei ny i kveld, hvis jeg gidder. Blir bare sex da, ikke ute etter noe mer 🤗🤗

Anonymkode: bfb4b...c12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...