AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg bruker sjelden sånne ting, og det jeg har er fra veldig lite fancy merker som Soap & Glory og BodyShop. Rydder i forbindelse med flytting nå, og ser at jeg har veldig mye hudkremer som er åpna og har mye igjen. De er sikkert 15++ år gamle. Noe sikkert 20+ også. Lever sånt evig eller bør jeg kaste det? Det står jo ikke akkurat utløpsdato på ting, så har alltid tenkt at det ikke er noen heller, men det stemmer kanskje ikke? Anonymkode: b6451...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Del Skrevet 17. februar 2023 Kommer an på ingrediensene. Et år etter åpning har jeg lest på de fleste kremene jeg har. Kremer som er 15 pluss år ville jeg kastet. Anonymkode: 80cd8...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Del Skrevet 17. februar 2023 Du ser eller lukter veldig godt når de må kastes. Anonymkode: d52ae...ceb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 17. februar 2023 #4 Del Skrevet 17. februar 2023 Stort sett 6-12 mnd etter åpning/bruk. Jeg ville ha kasta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Del Skrevet 17. februar 2023 hoi, såpass ja! Jeg har levd etter "det er mer igjen, så funker sikkert", men har blant annet en sånn "split ends fix"-krem (til håret, da, ikke huden som posten min handler om), den tror jeg at jeg kjøpte da jeg var 23. Nå er jeg 42. Takk, folkens! Mindre å dra med på flyttelasset! Anonymkode: b6451...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 17. februar 2023 #6 Del Skrevet 17. februar 2023 Det varierer. Det er mange ganger et best innen symbol som ser ut som en krukke med med tall inni.. 6 eller 12 som regel, dette er fra åpningsdag. Men du må lukte og se.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Del Skrevet 17. februar 2023 svartkatt skrev (2 timer siden): Det varierer. Det er mange ganger et best innen symbol som ser ut som en krukke med med tall inni.. 6 eller 12 som regel, dette er fra åpningsdag. Men du må lukte og se.. Wow! Det ante jeg faktisk ikke! Det gjorde jo dette til en lett prosess! Takk!🥰 Anonymkode: b6451...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17. februar 2023 #8 Del Skrevet 17. februar 2023 Rundt 1 år holdbarbarhet er vanleg. Nokon produkter 1,5 år eller 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. februar 2023 #9 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker sjelden sånne ting, og det jeg har er fra veldig lite fancy merker som Soap & Glory og BodyShop. Rydder i forbindelse med flytting nå, og ser at jeg har veldig mye hudkremer som er åpna og har mye igjen. De er sikkert 15++ år gamle. Noe sikkert 20+ også. Lever sånt evig eller bør jeg kaste det? Det står jo ikke akkurat utløpsdato på ting, så har alltid tenkt at det ikke er noen heller, men det stemmer kanskje ikke? Anonymkode: b6451...f86 pleier å stå på boksen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #10 Del Skrevet 17. februar 2023 Pleier å stå på pakningen, alt mellom 3 mnd og 3 år. Anonymkode: f5c0d...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #11 Del Skrevet 17. februar 2023 Det står som oftest et lite symobl på boksen hvor lenge det holder etter åpning. Ikke dermed sagt at det er helt ubrukelig etter, men det er nå i all fall "best før"-datoen. 15 år gammelt tror jeg det bare er å pælme da 😅 Det skiller seg jo ofte, klumper seg, noe har fordampet eller råtnet eller smuldret. Jeg er ikke så godt på å følge med på tingn selv, men når jeg klemmer på en tube med foundation og det bare kommer olje ut som har skilt seg så skjønner man jo at det ikke vil ha helt ideell funksjon på ansiktet. Anonymkode: 81deb...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå