Blåttvann Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 https://www.dagbladet.no/nyheter/barn-dode-etter-pakjorsel-i-garasjeanlegg/78519384 "- Det er et barn som er påkjørt, og det er dessverre dødt. Barnet er under to år, og de involverte i hendelsen er, såvidt vi vet per nå, i en familiær relasjon, sier Barstad til Dagbladet." Stakkars stakkars mennesker! Både den lille 2åringen, de etterlatte og den som kjørte bilen som tydeligvis er i familie og dermed også etterlatt. Tenk så hinsides grusomt det er å gjøre en så stor feil. Politiet sier det ikke er mistanke om en villet handling og den følelsen personen som kjørte bilen sitter igjen med må være så lammende forferdelig. 😭 Hvil i fred lille! 1 9
Ymreymre Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Dette er mitt totale, ultimate materitt. Kanskje bare en liten glipp, slapp hånda i 2 sekunder mens man skulle plukke opp noe som falt i bakken eller lignende, og du lever i et helvete for resten av livet. 5
Honey Dew Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Forferdelig trist. Stakkars, stakkars de pårørende og spesielt bilføreren. En vet aldri hvor en har slike små barn. Du ser en annen vei og pifft, så har de løpt uti veien. Hos oss brukte vi gåsele til barna og det er jeg glad for i dag. 3
Ymreymre Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Ymreymre skrev (1 minutt siden): Dette er mitt totale, ultimate materitt. Kanskje bare en liten glipp, slapp hånda i 2 sekunder mens man skulle plukke opp noe som falt i bakken eller lignende, og du lever i et helvete for resten av livet. Du elsker kanskje den som kjørte bilen, men du klarer kanskje aldri å tilgi... Stakkars mennesker 😭❤️
Blåttvann Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2023 Ymreymre skrev (7 timer siden): Du elsker kanskje den som kjørte bilen, men du klarer kanskje aldri å tilgi... Stakkars mennesker 😭❤️ Bare tragisk tragisk tragisk. Hvordan komme seg videre fra noe sånt. 💔 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå