AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg er bare 25 år, men soverynkene under øynene har begynt å sette seg Altså hvis man har poser under øynene, så er det en rynke som går nederst der hvor det ville vært poser om det gir mening? Og nå går den ikke vekk i løpet av dagen.. Klarer ikke sove på ryggen, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Noen som har noen tips? Vil helst ikke begynne med botox Hadde det bare vært smilerynker hadde jeg ikke brydd meg, men den er der konstant og jeg skjemmer meg pga det.. går utover selvfølelsen Anonymkode: 61e61...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. februar 2023 #2 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er bare 25 år, men soverynkene under øynene har begynt å sette seg Altså hvis man har poser under øynene, så er det en rynke som går nederst der hvor det ville vært poser om det gir mening? Og nå går den ikke vekk i løpet av dagen.. Klarer ikke sove på ryggen, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Noen som har noen tips? Vil helst ikke begynne med botox Hadde det bare vært smilerynker hadde jeg ikke brydd meg, men den er der konstant og jeg skjemmer meg pga det.. går utover selvfølelsen Anonymkode: 61e61...f0d Jehar samme som deg. Jeg bruker en slik sten rulle og øyekrem og bio oil. Dette har redusert disse linjene så de er nedten borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. februar 2023 #3 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er bare 25 år, men soverynkene under øynene har begynt å sette seg Altså hvis man har poser under øynene, så er det en rynke som går nederst der hvor det ville vært poser om det gir mening? Og nå går den ikke vekk i løpet av dagen.. Klarer ikke sove på ryggen, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Noen som har noen tips? Vil helst ikke begynne med botox Hadde det bare vært smilerynker hadde jeg ikke brydd meg, men den er der konstant og jeg skjemmer meg pga det.. går utover selvfølelsen Anonymkode: 61e61...f0d Ettersom du er såpass ung, tenker jeg at det du beskriver som at rynkene "setter" seg, skyldes dehydrering eller at huden er fukt- og/eller fettfattig. Drikker du nok vann i løpet av dagen? Du kan selv enkelt sjekke om du er dehydrert ved å knipe i huden på håndbaken - dersom du får merker i huden, er du dehydrert. Om huden oppleves elastisk og "spretter" tilbake, er du ikke dehydrert. Huden din kan imidlertid fortsatt mangle fukt, så dersom du ikke bruker et fuktighetsgivende produkt rundt øynene, kan du forsøke det. Gjerne både fuktighetskrem og olje, slik @flusa foreslår 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Del Skrevet 17. februar 2023 Sjekk ut: - The Ordinary Argireline Solution 10% - The Ordinary caffeine solution 5% + EGCG - Purito Deep Sea Pure Water Cream Anonymkode: b5a8c...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Del Skrevet 17. februar 2023 flusa skrev (21 minutter siden): Jehar samme som deg. Jeg bruker en slik sten rulle og øyekrem og bio oil. Dette har redusert disse linjene så de er nedten borte. Har du link til det du har brukt? 🥰 Anonymkode: 61e61...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Del Skrevet 17. februar 2023 Roci skrev (13 minutter siden): Ettersom du er såpass ung, tenker jeg at det du beskriver som at rynkene "setter" seg, skyldes dehydrering eller at huden er fukt- og/eller fettfattig. Drikker du nok vann i løpet av dagen? Du kan selv enkelt sjekke om du er dehydrert ved å knipe i huden på håndbaken - dersom du får merker i huden, er du dehydrert. Om huden oppleves elastisk og "spretter" tilbake, er du ikke dehydrert. Huden din kan imidlertid fortsatt mangle fukt, så dersom du ikke bruker et fuktighetsgivende produkt rundt øynene, kan du forsøke det. Gjerne både fuktighetskrem og olje, slik @flusa foreslår Hm ja, har brukt øyekrem i ett år uten effekt.. prøvd litt forskjellige, men mulig jeg har hatt uflaks med produktene jeg har kjøpt. Drikker nok vann, ja Anonymkode: 61e61...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #7 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sjekk ut: - The Ordinary Argireline Solution 10% - The Ordinary caffeine solution 5% + EGCG - Purito Deep Sea Pure Water Cream Anonymkode: b5a8c...518 Tusen takk, skal sjekke ut Anonymkode: 61e61...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. februar 2023 #8 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hm ja, har brukt øyekrem i ett år uten effekt.. prøvd litt forskjellige, men mulig jeg har hatt uflaks med produktene jeg har kjøpt. Drikker nok vann, ja Anonymkode: 61e61...f0d Igjen, ettersom du er såpass ung, tenker jeg at det viktigste er at øyekremen du bruker, tilfører nok fukt De serumene AB over her foreslår, men vær obs på at koffeinserumet fra TO ikke er fuktighetsgivende. Det er effektivt mot hovenhet under øyenene, men jeg opplevde det som veldig uttørkende. Serum er forøvrig ofte ikke nok alene, og bør kombineres med en krem med fuktighetsgivende (glyserin, aloe vera, hyaluronsyre, panthenol, kollagen, aloe vera) og fuktighetsbevarende (sheasmør, avokadoolje og andre oljer, fettalkoholer) ingredienser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå