Gjest Paramount Skrevet 17. februar 2023 #1 Del Skrevet 17. februar 2023 Måtte bare dele noe jeg nettopp med glede har erfart. Kanskje til inspirasjon for andre menn, som også trener regelmessig, og kanskje gjør det litt for egen partners skyld.. Styrketrening er tungt, og et seigt løp. Det hender at framgang uteblir, som de fleste nok erfarer, gjerne med litt frustrasjon. Derfor vil jeg tipse om et enkelt knep som langt overgår alt som finnes av vitaminer og kosttilskudd; ei kåt kjerring. Det er hun du må henvende deg til dersom treningen stopper opp, og du ønsker bedre effekt. Jeg har selv vært i en litt ekstraordinær situasjon, over en periode på 4 uker, med ekstra sterk seksuell påvirkning i hverdagen. Noe som har medført at jeg har hatt ereksjon mellom 3-5 ganger oftere enn normalt, daglig. Med det resultat at et program som ikke ga noen som helst framgang over 8 måneder, plutselig ga en uttelling på nesten 10% økning i styrke, på 4 uker. Det skal nesten ikke være fysisk mulig. Det er heller ikke første gangen jeg har opplevd noe lignende. Nå føler jeg at det er virkelig bekreftet. Så, etter trening, og gjerne flere ganger utenom: Be dama pent om å stikke hånda ned, akkurat der nede der det gjør ekstra godt. Be henne gjøre noe hun vet du liker, bare noen få minutter. Dersom du er svett og ikke like attraktiv for henne, kan du jo bruke engangshansker. Ikke spesielt erotisk, men må du så må du . Prøv det, og takk meg etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Del Skrevet 17. februar 2023 Spørs om andre er like heldige som deg med ei så villig frue da Anonymkode: ff0d0...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #3 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 16.40): Spørs om andre er like heldige som deg med ei så villig frue da Anonymkode: ff0d0...f23 Hehe, tror det finnes flere av de. Jeg hadde lett gjort det. Flere ganger om dagen. k23. Anonymkode: c3e27...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. februar 2023 #4 Del Skrevet 19. februar 2023 Det er usikkert om kosttilskudd hjelper noe som helst dersom du spiser nok riktig sammnesatt mat av riktig kvalitet. Dersom kvinnehjelpen du fikk var det som ga effekt så tror jeg at hun kan ha fått deg til å øke testosteronproduksjonen, og at dette har fått fart på muskelutviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Del Skrevet 20. februar 2023 Kroppen må kanskje ha en grunn til å øke testosteronproduksjonen? Hvis den ikke blir seksuelt stimulert og utfordra, er det jo lite poeng i å produsere kjønnshormoner? Anonymkode: 8d368...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Tidenes! Denne skal jeg prøve 🙂 Tviler på det funker, men hvem vet? Nå er ikke fruen så kåt av seg i utgangspunktet, men det hjelper at jeg tar vare på meg selv og holder meg fit. Blir du ellers kåtere av å trene? Hva med dere kvinner - kjenner dere på økt lyst når dere er fit? Anonymkode: 74a6b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå