Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i en liten by, matchet med en fyr på Tinder, han vil møtes. 
Han sier at han ble singel rett før jul, har barn osv. 

jeg vet hvem eksen er, og på hennes Facebook så står det fortsatt at de er i et forhold?

Anonymkode: 9385a...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen kan jo bare være treig med å oppdatere facebook.  Det kan jo ha vært et litt ulykkelig brudd hvor hun ikke helt har forsonet seg med det.  

Hvis de har barn så har de vel vært lenge sammen? Hvis det ble brudd rett før jul så er han tidlig på'n ? 

Om det er "Rødt flagg"... Synes alle på dette forumet kaller alt for "Rødt flagg"..  Hva er historien? Hva er omstendighetene? Hvordan er fyren?  Det er stor mulighet for at dette blir en rebound for ham siden det er så tidlig...  Etter at jeg ble frivillig singel etter et langt forhold hadde jeg en kort periode hvor jeg var på søk etter en ny relasjon, men det ga seg fort og nå vil jeg helst sitte rolig en stund og re-etablere "meg" før jeg går videre med noen andre.  

m

Anonymkode: 10ac6...dbc

• Nyttig 2
Skrevet

Hvis du er usikker kan du jo foreslå å møtes hos han? Ikke at det gir noen helt konkret svar men om det er vanskelig å gjøre så er det vel en sjans for at ting iallefall ikke er helt avsluttet praktisk sett.. 

Hvis det er en liten by burde det gå greit å finn eut via noen kjente kanskje?

Anonymkode: 6d16a...589

Skrevet

Spør om ha er sammen med noen nå?

Skrevet

Ser ett rødt flagg her, og det er at du muligens brukes som rebound. 

Skrevet
Bombasi skrev (34 minutter siden):

Ser ett rødt flagg her, og det er at du muligens brukes som rebound. 

Det er nå en ting :) Jeg syns det er verre hvis han er utro eller lignende, men litt rart å ha tinderprofil i en liten by hvis man ikke er singel også :) 

Skrevet

Da lyver han. Send hun en melding å spør "Hei du kjenner ikke meg og jeg håper ikke jeg støter deg. Men jeg matchet med Håkon Jensen på Tinder og han vil møtes. Etter litt research ser jeg at han står som i forhold med deg. Han sier det ble slutt i fjor. Vet at utro menn lyver så derfor vil jeg høre med deg direkte for jeg vil ikke blande meg inn i noe som vil såre andre og bidra til utroskap. Vennlig hilsen Kari"

Anonymkode: ec8ae...9b1

Skrevet

Sjekk om de bor på samme adresse.

Anonymkode: 10c58...65a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da lyver han. Send hun en melding å spør "Hei du kjenner ikke meg og jeg håper ikke jeg støter deg. Men jeg matchet med Håkon Jensen på Tinder og han vil møtes. Etter litt research ser jeg at han står som i forhold med deg. Han sier det ble slutt i fjor. Vet at utro menn lyver så derfor vil jeg høre med deg direkte for jeg vil ikke blande meg inn i noe som vil såre andre og bidra til utroskap. Vennlig hilsen Kari"

Tror ikke jeg skal gjøre det 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du helt sjuk? Man kan ikke gjøre det med mennesker man ikke kjenner!! Du vet ingenting om hva hun tramper inn i dersom hun gjør det. Det kan være en utrolig vanskelig situasjon med personer i dype personlige kriser, og så anbefaler du å valse inn konfrontere dama med en situasjon du såvidt har kunnskap om??   

TS: For Guds skyld, vær mer voksen enn å høre på denne type ungdomsskole-dritt!  Er du usikker så la ting være. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du helt sjuk? Man kan ikke gjøre det med mennesker man ikke kjenner!! Du vet ingenting om hva hun tramper inn i dersom hun gjør det. Det kan være en utrolig vanskelig situasjon med personer i dype personlige kriser, og så anbefaler du å valse inn konfrontere dama med en situasjon du såvidt har kunnskap om??   

TS: For Guds skyld, vær mer voksen enn å høre på denne type ungdomsskole-dritt!  Er du usikker så la ting være. 

Kunne aldri falt meg inn 😅 Jeg er altfor konfliktsky! 

Skrevet
svartkatt skrev (4 minutter siden):

Hadde spurt han.

Tenker å gjøre det selv, men vil ikke si at jeg har stalket frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...