Bingo Bongo Skrevet 2. april 2023 #21 Skrevet 2. april 2023 Denne har ungdommene her i huset brukt. Men det har vært tørr hodebunn i tillegg til kløe da.
lin Skrevet 2. april 2023 Forfatter #22 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du noen formening om hvorfor du klør da? Seboreisk eksem? Allergi? Jeg trodde jeg var allergisk, og prøvde uttallige sjampoer. Klødde meg til blods likevel. Fant til slutt ut at jeg hadde seboreisk eksem, og startet behandling for det. Bruker fungoral av og til, og holder det i sjakk. Så, legg et forsøk i å finne ut hvorfor du klør. Anonymkode: 38f79...33d Tror det er tørr hodebunn. har hatt et par tilfeller med eksem/psoriasis, men det begynner å blu noen år siden sist. Da brukte jeg fungural. Det er ikke eksem nå.
Ænema Skrevet 2. april 2023 #23 Skrevet 2. april 2023 har slitt med tørr hodebunn i hundre år. har prøvd mange forskjellige. hos meg virker ingenting. jeg bruker olje før jeg vasker. bruker aloe vera spray og gel i hodebunnen etter vask. bruker shampoo uten parfyme og sls. tar balsam i hodebunnen under vask. har brukt den virker men håret ser ikke nyvasket ut etterpå. bruker den før jeg legger meg. denne virker også:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå