Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #1 Skrevet 23. desember 2005 hei alle sammen! jeg lurer på en ting:dere som har kjæreste,hva var grunnen til at det ble slutt mellom ham og den forrige eksen hans?(hvis dere vet det da)
Gjest 2324 Skrevet 23. desember 2005 #2 Skrevet 23. desember 2005 Det aner jeg virkelig ikke, er ikke noe jeg har spurt om. Men jeg vet at det var hun som gjorde det slutt..
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #3 Skrevet 23. desember 2005 Han har ikke hatt kjærester før meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #4 Skrevet 23. desember 2005 Han dumpet henne fordi hun var for selvstendig...hun valgte studier og jobb foran ham og derfor dumpet han henne fordi han så hvilken vei forholdet gikk. I tillegg var de svært ulike..han er konfliktsky og tåler ikke diskusjoner om forholdet mens hun likte å snakke mye om forholdet og hvor de ville som par. Tror han er mye mer fornøyd med meg Jeg er søt, snill og enig i "alt" han sier og gjør og vi krangler aldri.
Gjest baby-E Skrevet 23. desember 2005 #5 Skrevet 23. desember 2005 Tror han er mye mer fornøyd med meg Jeg er søt, snill og enig i "alt" han sier og gjør og vi krangler aldri. ← ja det høres jo sundt ut... Min kjæreste dumpet eksen fordi han møtte meg..
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #6 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er singel, men eksen ble kastet ut av dama før meg. Dette visste jeg ikke i begynnelsen, og det var ikke bare hennes feil. Det er en lang historie og hadde jeg visst dette, ville jeg vært mer skeptisk til å innlede et forhold til han...
Gjest gjest1 Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Exen hans var utro med en venn av ham.
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Han fersket henne i å være utro, så gjorde hun det slutt.
Shanka Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Kjæresten min slo opp med meg, for ei anna jente, men han fant fort ut at det var meg han ville ha alikevel.. SÅ feil går det ann å ta
Gjest enda en gjest Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 Han slo opp med henne. Hennes søster døde i en bilulykke, hvor han kjørte og eksen var og med. Det var dog ikke hans feil (fyllekjører som kjørte inn i bilen). Hun bebreidet han for å være i live istedenfor søsteren, og det orket han ikke mer av til slutt.
Gjest Jalileh Skrevet 23. desember 2005 #11 Skrevet 23. desember 2005 Hans versjon: Det ble for tett. Ting ble så fort seriøst. Han gjorde det slutt (yeah right).
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #12 Skrevet 23. desember 2005 Hans versjon: Det ble for tett. Ting ble så fort seriøst. Han gjorde det slutt (yeah right). ← Da var du tydeligvis ikke den rette. Når en mann er sammen med den rette dama er han klar for alt.
Shagya Skrevet 24. desember 2005 #13 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Det er det ingen av oss som egentlig vet, for det gav hun aldri noe konkret svar på. Vi har vel synset litt om hva som kan ha vært årsaken, men vi vet ikke sikkert så da sier jeg ikke høyt hva vi tror. En dag flyttet hun, og de traff hverandre sporadisk og uforpliktende i noen måneder...Men så traff han plutselig meg. Da var det kroken på døra. I ettertid viste hun tendenser til å ombestemme seg og prøvde seg på han - men jeg var den gang i veien for henne og fortsatt står jeg dessverre for henne i veien, og har gjort det i flere år nå. Endret 24. desember 2005 av Shagya
Gjest Gitte Skrevet 24. desember 2005 #15 Skrevet 24. desember 2005 Han slo opp med hu. Han sa at hu var uutholdelig å være sammen med, og ei skikkelig kjerring. dette var noe han sa til meg før vi begynte å flørte, så jeg tror han.. hehe
Gjest Jalileh Skrevet 24. desember 2005 #16 Skrevet 24. desember 2005 (endret) Da var du tydeligvis ikke den rette. Når en mann er sammen med den rette dama er han klar for alt. ← Mulig mulig, men nå er det ikke meg selv jeg snakket om heller. Ser jo at trådstarter spør de som har kjærester, men jeg snakket om min eks. Endret 24. desember 2005 av Seniorita_
Tusseline Skrevet 24. desember 2005 #17 Skrevet 24. desember 2005 Det vet jeg ikke, og har ikke interesse av å vite det heller.
Gjest Hilde Skrevet 24. desember 2005 #18 Skrevet 24. desember 2005 Mannen min sier at han ikke hadde vært forelsket før han traff meg - og da var han 27. Før meg hadde han bare masse korte forhold - ofte bare ONS.
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2005 #19 Skrevet 25. desember 2005 Mulig mulig, men nå er det ikke meg selv jeg snakket om heller. Ser jo at trådstarter spør de som har kjærester, men jeg snakket om min eks. ← Haha Gjest slår på stortromma med en ny fornærmelse, men oppdater han/hun har dummet seg ut igjen :D
Gjest Mito24 Skrevet 25. desember 2005 #20 Skrevet 25. desember 2005 Det ryktes om at han hadde for liten penis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå