Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellom Easygrow Nature og Voksi City, hvilken anbefales? 😊 kun de to som er aktuell.

Anonymkode: 03971...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er omtrent helt like, det går stort sett på utseende. Jeg har hatt Nature og var fornøyd, kunne godt kjøpt City i stedet om fargen var finere. 

Dog har jeg Nord nå og er mer fornøyd, men det var ikke et av alternativene dine... 😉

Anonymkode: d6557...82e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De er omtrent helt like, det går stort sett på utseende. Jeg har hatt Nature og var fornøyd, kunne godt kjøpt City i stedet om fargen var finere. 

Dog har jeg Nord nå og er mer fornøyd, men det var ikke et av alternativene dine... 😉

Anonymkode: d6557...82e

Takk for svar😊 Har en tilgodelapp så jeg tenkte å bruke på vognpose, og butikken her har per nå kun de to som er aktuelle for meg😀

Skrevet

Har begge.  De er nokså like, men jeg foretrekker easygrow. 

Anonymkode: 264b2...103

• Liker 1
Skrevet

Har også begge, og synes Voksi sin er veldig mye bedre, særlig etter at vi gikk over til sittedel og seler. Noe som viste seg å være ganske viktig, fordi barnehagen vil oppbevare posene innendørs og legge dem ut i vogna når det er sovetid. Det hadde blitt mer styr for dem med Easygrow sin, så Voksi ligger i barnehagen og Easygrow er hjemme. Voksi holder seg også bedre på plass i vår vogn (Bugaboo). Easygrow sklir mer ned. Synes også den fake-pelsen er utrolig stygg og harry, men den kan man heldigvis ta av. 😝 Voksi-posen har også større klaff over glidelåsen, som kan festes på siden av posen, og det gjør at det føles mye lunere å pakke babyen inn i den når det er ordentlig kaldt. 

Anonymkode: bffd5...194

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har også begge, og synes Voksi sin er veldig mye bedre, særlig etter at vi gikk over til sittedel og seler. Noe som viste seg å være ganske viktig, fordi barnehagen vil oppbevare posene innendørs og legge dem ut i vogna når det er sovetid. Det hadde blitt mer styr for dem med Easygrow sin, så Voksi ligger i barnehagen og Easygrow er hjemme. Voksi holder seg også bedre på plass i vår vogn (Bugaboo). Easygrow sklir mer ned. Synes også den fake-pelsen er utrolig stygg og harry, men den kan man heldigvis ta av. 😝 Voksi-posen har også større klaff over glidelåsen, som kan festes på siden av posen, og det gjør at det føles mye lunere å pakke babyen inn i den når det er ordentlig kaldt. 

Anonymkode: bffd5...194

Takk for svar! Vi har Emmaljunga og Bugaboo, så mtp det du skrev så heller jeg mot Voksi City😊

Skrevet

De er ganske like, vi har begge. Synes kanskje easygrow sin kjennes bedre ut i kvaliteten på stoffet. Helt tilfeldig at voksi sin har blitt mest brukt, er glad for det nå som nestemann er motsatt kjønn og heller kan arve den lite brukte easygrowen som har nøytral farge.

Anonymkode: 4b138...b6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er ganske like, vi har begge. Synes kanskje easygrow sin kjennes bedre ut i kvaliteten på stoffet. Helt tilfeldig at voksi sin har blitt mest brukt, er glad for det nå som nestemann er motsatt kjønn og heller kan arve den lite brukte easygrowen som har nøytral farge.

Anonymkode: 4b138...b6d

Er det like lett å bruke posen i vogn med 5 punktsseler?

Skrevet

Har easygrow nature og er veldig fornøyd. Den nye modellen har borrelås bak istedenfor enkle hull til selene. Syns det er mye enklere😊

Anonymkode: 3913f...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...