AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Og etter hvor lang tid? Får man varsel på Helse-Norge eller må man bare følge med på pasientjournal selv ? Hvor lang tid tok det før du fikk svar. Noen som ble ring opp med dårlig nytt? Hvor lang tid tok det? Anonymkode: d4962...f7a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 Jeg fikk brev inne i pasientjournalen 1 uke etter jeg hadde vært på Haukeland. Fikk ikke varsel, så måtte inn å sjekke selv (var inne daglig). Dette var forrige uke. Fikk brevet i postkassen for 2 dager siden😊 Jordmor sa til meg at de hadde hatt en del problemer med maskinen som analyserer prøvene (eller noe sånt), så det var mange som hadde blitt oppringt i det siste med beskjed om at de måtte ta ny prøve. Vi slapp heldigvis det, men det betyr jo at det nødvendigvis ikke er dårlige nyheter om de ringer 😊 Anonymkode: 451f0...242 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk brev inne i pasientjournalen 1 uke etter jeg hadde vært på Haukeland. Fikk ikke varsel, så måtte inn å sjekke selv (var inne daglig). Dette var forrige uke. Fikk brevet i postkassen for 2 dager siden😊 Jordmor sa til meg at de hadde hatt en del problemer med maskinen som analyserer prøvene (eller noe sånt), så det var mange som hadde blitt oppringt i det siste med beskjed om at de måtte ta ny prøve. Vi slapp heldigvis det, men det betyr jo at det nødvendigvis ikke er dårlige nyheter om de ringer 😊 Anonymkode: 451f0...242 Aha, skjønner. Det var utrolig greit å vite om. takk for svar ♥️ Anonymkode: d4962...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå