AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #81 Skrevet 19. februar 2023 Jeg kommer hjem fra arbeid kl 21 i ukedagene, kl 22 om onsdagen og jeg er fint lite interessert i å bare henge jakken fra meg, pusse tennene og gå å legge meg så jeg legger meg allt i fra et sted mellom 00-02, står opp kl 09-10. Deilig å sove litt lenge men jeg er et B menneske. Samboeren er et C menneske som også jobber mye kveld så vi får tid sammen men jeg tenker at din samboer sine søvnvansker ikke skal gå ut over deg, både du og han får legge dere når det passer for dere men en må også være raus med den andre og gi tid og rom til at den andre også skal få lov til å legge seg når den andre ønsker. Jeg er selv glad jeg har det i vårt forhold, der vi ikke tvinger den andre ril å være våken verken på kvelden eller om morningen. Anonymkode: 2e79d...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2023 #82 Skrevet 19. februar 2023 Jeg er b- menneske. Var samboer med et a-menneske. Ingen problemer her selv om han ristet på hode om jeg ville støvsuge kl 9 på kvelden. Han sovnet i løpet av 5 minutter og var våken og kvikk når vekkerklokka ringte. Jeg bruker tid på å sovne samt at jeg overhode ikke er våken når jeg står opp. Er også introvert så en time eller to alene på kvelden var gull verdt for meg. Akkurat på dette området hadde vi respekt for hverandres ulikheter. Anonymkode: 2f7bf...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå