Gå til innhold

Er han interessert i meg, eller bare pule? (Bildet av tekst meldinger) Er han verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chatter med en Dude og jeg vet ikke om jeg bør gi han en sjanse eller ikke/ møte opp med han, altså virker som at han ikke er helt ærlig i samtalen og sier kun ting jeg vil høre, og ikke sannheten, at han ignorerer redd flaggs, sier ting som jeg er verdt det å bruke tiden på når han ikke engang kjenner meg..tror lzm ikke han interessert i meg som person, kanskje bare møtes, hva tenker du? Her er meldingen, jeg er sommerfugl, han er blomst.

🌸: 👋

🌸: Add snap 🥰 ***** (sender snapbrukernavn)

🦋: Hvor høy r du?

🌸: Må du vite det før du adder haha, men jeg er 175 

🦋: oh, er du bad boy / toxic eller en Nice guy?

🌸: Jeg kan være blanding av nice og toxic

🌸:hvordan det

🦋: Hvordan toxic?

🌸: Er ikke veldig stor grad jeg er det, men jeg kan bli sur om en jente gjør noe jeg ikke liker typ. Kan kanskje blit litt kontrollerende,

Men ikke noe mer enn vanlig, Hva med deg + jeg blir veldig fort sjalu.

🦋: Damn du er ikke så ille i forhold til meg for å si det sånn, Jeg har bpd og sosial angst

🌸: Vet du hva, Jeg er veldig god på tomanns hånd, Jeg føler egt jeg kunne vært bra med deg.

🦋: Hva er tomanns bånd

🌸: Du vet liksom bare oss to, som sitter å snakker

🦋: åja leste feil, Men jeg føler at alle vil prøve å bli kjent med meg og tror de kan klare det til de begynner å bli lei av disse bpd symtommene mine lol

🌸: Jeg kjenner deg jo ikke enda, men jeg er villig til å prøve alt for å klare det💪🏼

🦋: Hvilken by r du fra

🌸: **** ( nevner by) hvor er du fra?

🦋: **** (never by, ca 2 timer unna hverandre)

🌸: Det er jo ikke så langt da, Litt men ikke drit langt

🦋: Jo dt r langt, men ikke langt hvis det er du som kommer

🌸: Jeg kan komme til deg, Alt for deg😊

🦋: pus😽

🌸: Får jeg snappen din?🥰

🦋: jaa, adder deg. Bruker den egt aldri but yeee, skal adde deg på backup
🌸: okei, add **** (snapnavn) da

(1 dag etter)

🌸: hva skjedde?

🦋: Er på iPaden mobilen min r nede ork å hente den nå, adder imorra

🌸: greit, Hvorfir skal du adde på backupen egt

🦋: Why not? 😭

🌸: Da kommer vi aldri snakke engang

🦋: Det er ikke sant

🌸: Vi får se

(Noen timer etter)

🌸: Tar det som at du ikke ville snakke? Siden du aldri adda

🦋: Er mange som spurte om det så ble latt men skal adde deg senere

🦋: Jeg vil snakke med degg👾👾👐

🌸: håper du mener det, Vil ikke vente altfor lenge på at du skal adde meg liksom

🦋: Damn r dt så viktig?

🌸: Synes du virker som en ordtlig person, Føler du er verdt å bruke tiden min på

🦋: Nei er ikke det

🌸: jeg tror det, uansett hva du sier

🦋: How so? Lzm de fleste sier jeg burde holde meg unna gutter fordi jeg er «toxic» men jeg er ikke det, kan virke sånn pga jg har bpd,
🌸: Mitt første inntrykk av deg er at du virker voksen, Bare måten du skriver på liksom, jeg er interessert.

🦋: Okeii skal adde deg imorra ork å gå ned nå fr, bruke ipaden

🦋: hvordan går det?

🌸: Ja jeg stoler på deg❤️

🦋: okeii bra, hva gjør du?

(Neste dag)

🌸: Er på jobb, hva gjør du?

🦋: Ooo hva jobber du som, Jeg skal på skolen snart

🌸: Elektriker, Er bare utplassert nå, men begynner etter sommeren

Anonymkode: 812e6...b0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akk og ve!

Tror ikke det er blomstens intensjoner du trenger å bekymre deg for.

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: e38bd...074

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette ser ut som meldingene min 11 åring sender med vennene sine. 

Anonymkode: 0f840...02b

Det sier du om alle

Anonymkode: 812e6...b0d

Skrevet

Du burde virkelig slutte å fokusere så voldsomt mye på gutter, og heller fokusere på din mentale helse. Jeg blir sliten av alle de 300 trådene dine om gutter her på kg. Før du er på et godt sted mentalt så kommer du aldri til å klare å ha en bra relasjon. 

Anonymkode: 20c29...e37

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Synes virkelig synd på alle som roter seg bort i personer med bpd, men siden du er så ærlig om det så er han nok bare ute etter en ting. For det er du som er det 🚩 her. 
Selv om jeg ser du ikke kan være gamle jenta, som nevnt over: fokuser på terapi og din psykiske helse. Det er ikke «kult», det er ikke en lable man vil ha/skryter av.

Dersom jeg hadde diagnosen og oppriktig ville datet, hadde jeg ventet med å fortelle dette. 

Anonymkode: ec85a...36f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Tenker du må bli litt tørrere bak ørene før du begir deg ut på datingsmarkedet. 

Anonymkode: 8dc9f...f26

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Enda en sånn tråd?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det jeg leser mellom linjene her er at han først og fremst vil dyppe laksen i deg ts. 

Anonymkode: ad337...fad

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Den lille samtalen der gir meg ingen mulighet til å svare på spørsmålet ditt TS. 

Anonymkode: 9026f...a70

Gjest takinova
Skrevet

Jesus for en utveksling. Dype samtaler. Ordkunst.

Skrevet

Hvor gammel er du? Ser han synes du virker voksen, og da tenker jeg du ikke kan være gamle jenta.. Må innrømme at dette var vond lesing, og bare fra denne lille konteksten virker du ikke å være moden nok for et forhold. 
At han sier han kan være kontrollerende er et rødt flagg, men etter hva jeg leser her ville jeg holdt meg unna deg hvis jeg var han. 

Anonymkode: 8f003...f53

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva han mener kan ingen tyde utifra dette, men dere virker barnslige begge to, ekstremt umodne. 

Anonymkode: 018d6...1c0

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammel er du? Ser han synes du virker voksen, og da tenker jeg du ikke kan være gamle jenta.. Må innrømme at dette var vond lesing, og bare fra denne lille konteksten virker du ikke å være moden nok for et forhold. 
At han sier han kan være kontrollerende er et rødt flagg, men etter hva jeg leser her ville jeg holdt meg unna deg hvis jeg var han. 

Anonymkode: 8f003...f53

Ja, er ts i tenårene, siden vedkommende skriver noe sånt?

Anonymkode: e64e8...d26

Gjest theTitanic
Skrevet

... her er det mye å ta tak i. 

1) hvorfor nedsnakker du deg selv hele tiden? Du prøver jo å overbevise fyren om at du er helt håpløs. Det kommer til å bli en overføring. Hvis du vil ha skylden for alle dumme ting som kan skje videre og hvis du ikke vil bli respektert så kan du fortsette med dette. 

2) han kjenner deg ikke. Hvorfor skal han egentlig gidde å bli kjent med deg når du lister opp rad på rad med røde flagg? At han vil allikevel gjør han neppe til en helt men til en som tenker at jenter med lav selvtillit er enkle å få til sengs og enkle å dumpe etterpå. 

3) ikke nevn bpd. Det er din private sak. Om dere tilbringer tid sammen så vil han se personligheten din og enten like den eller ikke. Hører du noengang menn si at de har en diagnose som gjør at de er vanskelige å leve med?-nei. Menn dropper diagnoseleting og alle deres feil og mangler er bare den de er. Noe andre godtar. Sånn er de. Det kan være slitsomt og vanskelig, men likevel godtatt fordi det er den de er. Du derimot sykeliggjør personligheten din og presenterer at du er helt håpløs, at alt er din feil, at du ikke er verd noe og ikke fortjener respekt. Er det sånn du ønsker å bli behandlet? 

Sosial angst omformulerer du til å ikke like masse folk. Sier menn at de har sosial angst?- nei. De sier de liker seg for seg selv / liker best få personer rundt seg / liker best å være to/ at det er masete med masse folk. Eller enkelt og greit ; de har ikke lyst til å dra i selskap/fest. Så enkelt. 

Presenter deg selv med alder, status, ambisjoner og hobbyer. Vis at du har noen krav og ikke bare godtar hvemsomhelst som gidder å dukke opp. Vis interesse for noe å gjøre sammen. Ikke sex. Sex trengs ikke før etter et par dates. Møt ham på et  sentralt sted, ikke hjemme. 

Skrevet

Er dere 12 år? 😅

Anonymkode: f92a1...385

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
takinova skrev (14 minutter siden):

Jesus for en utveksling. Dype samtaler. Ordkunst.

..blir nok ingen nominasjon til Nobelprisen i litteratur...🙄😂

• Liker 4
Skrevet

Han sier han er delvis toxic, litt kontrollerende og blir sur når du ikke gjør som han vil. 

Og dette mente du var lurt å ta videre? 

Og måten du nedsnakker deg selv på får meg bare til å rive meg i håret. Finner det nærmest like rart at han gidder å gå videre med deg også da, men han ser vel på deg som et enkelt ligg? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette har likehetstrekk med typiske tilfeller jeg har sett der et barn blir groomet.

Anonymkode: d7c17...a80

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...