Gå til innhold

nettflørt

Gjest pusa

Anbefalte innlegg

Er det mulig å fake at man er i midten av 20 årene på nettchatting? Jeg mener, om man egentlig er tenåring, og later som man er i midten av 20 årene, og dermed også oppfører seg deretter, virker reflektert, moden osv slik en voksen ville vært?

Eller er det mulig for en tenåring å utvise en slik innsikt over nett?

Har møtt en jeg liker veldig godt, og vi har fått et nært vennskap. Det er teite små ting som får meg til å lure på om han egentlig er yngre. Som ungdommelig stemme i tlf, jobber på skole og dermed fri på samme tid som de, tar det ille opp når jeg spør om han er yngre enn han sier og blir defansiv, og virker unvikende til å møtes i virkeligheten.

Men er ikke redd for å dele personlig informasjon, mth adresse, navn, tlfnr osv.

Han oppfører seg, og virker ikke som en tenåring utifra hvor reflektert og moden han virker, og med tanke på meninger og planer for livet. Men kan dette være tilgjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan han utgi seg for å være hvem som helst på nettet.

Men om du har fått navn, adr og telefonnr hans (og stoler på at det stemmer) så er det jo bare å sjekke han på skattelistene - der får du jo opp fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan han utgi seg for å være hvem som helst på nettet.

Men om du har fått navn, adr og telefonnr hans (og stoler på at det stemmer) så er det jo bare å sjekke han på skattelistene - der får du jo opp fødselsår.

Har skjekket..og fant det. Men , det kan jo være en eldre bror..eller noe? :forvirret:

Må også si at jeg har kjent fyren i 5 mnd, og snakket med han daglig. Det er ingenting mellom oss pr i dag, men liker han godt, og kunne tenkt meg å møtes og se hvordan det kunne blitt. Altså om han er like gammel som han sier han er :forvirret:

Takker dypt for svar fra alle her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skattelistene stengte 28. oktober.

Men han kan jo være midt i tjueårene og samtidig være båden reflektert og umoden på forskjellige områder.

Du finner vel ut av det og vil han aldri møte deg, så går du kanskje lei av kun å nettflørte og da er jo problemet løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden han ikke vil møte deg er det mest sannsynlig at han har dame...

Det er normalt å være skeptisk til folk man møter på nett, så jeg tror ikke du er den første som sitter med slike tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...