Gå til innhold

Ville der gått videre med en som potensielt er ''utro''?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Møtte en person når jeg var på fest, og personligheten våres matches en god del og virket som vi fikk relativt god kjemi. Generelt virker vi relativt like på flere punkter, og ente med at personen ga meg kontaktinformasjonen deres og i dette tilfelle var det først snap, siden personen satt på snap og deretter spurte meg om informasjonen min. Går litt tid, men plutselig nevner person at kjæresten bor i utlandet, da hen studerer.  ''Okei, tenkte jeg'' og backet litt ut av den "bli bedre kjent idéen" og heller behandlet samtalene videre som venner. Da hen hadde gitt en sterk indikasjon på at hen var interessert i det tidligere (å bli kjent på et bedre grunnlag). Da jeg ikke vil ødelegge noe forhold eller lignende - I ettertid har personen sendt litt snaps her og der, underholder det ikke, men svarer på en høflig / vennlig måte bare. 

Potensielt, om de en gang i fremtiden skal bestemme seg om at langdistanse ikke virker, er dette noe å satse på? Tenker da i forhold til at hen har en partner og at hen ga ganske sterke signaler om at hen hadde lyst til å bli bedre kjent og kun ga informasjon sin til meg av alle som var i rommet og vi var en del, til og med noen som var mer attraktive enn meg. - Hva jeg tenker er om det skjer med nåværende partner, har det høy sannsynlig for å eventuelt skje med meg også i fremtiden. Tanker? - Er i starten av 20-årene til midten av 20-årene. 
- Nå skal jo det sies at jeg vet jo aldri om det hadde blitt noe action om jeg underholdt det videre, men det var godt sikte for det. Samt syns det var litt rødt flagg å dra det så langt.

Anonymkode: d45e1...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan gå videre med han, men om dere da blir sammen, så aksepterer du også at han går videre med noen andre.

Hvis du innleder forhold med noen som er i forhold, så kan du på ingen måte klage om personen er utro mot deg også. 
Så lenge du mener det er helt ok være "den andre", så mister du også all rett til å reagere/klage på utroskap den gjør mot deg igjen. Du har jo selv sagt og bevist at du synes utroskap er helt greit. 

Gjør mot andre slik du vil dem skal gjøre mot deg. 

Anonymkode: 3e400...3ab

Skrevet

Han vil jo ha det enkelt, og tilgjengelig sex med deg. Ingenting å ha noe med å gjøre.

Anonymkode: 80beb...9de

Skrevet

Høres litt ut som han hedger. Selv har jeg aldri gjort det. Clean break først, så se etter ny....  
Kan være flere grunner til at han gjør som han gjør. Tilogmed noen gode.

Her er noen gode:

• Han falt pladask for deg og klarte ikke la være.
  • Han vil egentlig ut av forholdet eller er på vei ut av forholdet allerede.

Her er noen dårlige: 

• Han er en player
  • Han vil ha deg på si
  • Han hedger (dvs sikrer at han alltid har en på reservebenken så han aldri risikerer å være singel et eneste minutt)
  • Han har lært på kurs å gjøre seg kostbar

Once again - ingen her kan gi deg noe fastsvar. Bruk huet og magefølelsen.  Og det ligger noe i det kinesiske ordtaket "Once a cheater, always a cheater" 

Anonymkode: 7e673...3e4

Skrevet

Nei aldri. Da har han jo en innstilling om at det dama ikke vet har hun ikke vondt av så når du er hjemme på juleferie og han er kåt på fest kan du banne på han er utro mot deg også

Anonymkode: 1fc2a...5b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...