AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #1 Skrevet 17. februar 2023 Skjønner ikke hva han vil?? Han tar kontakt med meg og ser på min story, og sender meg hver eneste morgen en sånn bitmoji som dette nedenfor: så spør jeg: hatt en fin dag, han svarer: ja den har vært fin. Og der dør samtalen ut, han gidder ikke å skrive noe mere. Igjen neste morgen samme bitmoji sender. Får aldri hatt en vanlig samtale med han. Har møttes 2 ganger. Jeg begynner å tro fyren har autisme eller problemer med sosiale antenner. Hvorfor gidde i det hele  tatt å sende en sånn bitmoji hver morgen. Han er i 30-årene Anonymkode: 54ce2...3cd
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #2 Skrevet 17. februar 2023 Hvorfor fortsetter du å skrive til ham? Anonymkode: 659a8...3d1 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #3 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor fortsetter du å skrive til ham? Anonymkode: 659a8...3d1 Har sluttet med det. Bare totalt 2 ganger og nå åpner  jeg bare meldingene hans.  Ingenting mere. Så får han skrive litt mere utdypende om han skulle så være interessert. Hilsen TS Anonymkode: 54ce2...3cd
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #4 Skrevet 17. februar 2023 Dette er sånne menn og gutter som er emosjonelt utilgjengelige, ikke klar for noe følelser eller kjæreste men de fisker oppmerksomhet fra hele snap listen sin og når de får en respons får de egoboost om at de er ønsket og likt. De legger ikke noe i det så ikke legg noe i det du heller. Før så pleide jeg å konfrontere de å skrive noe som "hvorfor gidder du å skrive når du aldri følger opp noe samtale?" men jeg innså det gjorde meg mer needy for da var det plutselig jeg som trengte oppmerksomhet. Nå bare sletter jeg de når det ikke går noe vei uansett Anonymkode: 06c4f...840 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #5 Skrevet 17. februar 2023 Kjenner meg selv i gjen i det du sier TS, jeg har ingen selvrespekt og veldig dårlig impulskontroll 🤣 Sier til meg selv: Slutt!! Ha litt selv respekt! Men så må jeg skrive likevel, fordi jeg er som et destroyed barn som ikke kan få leken sin. 🤣 Anonymkode: 19af5...f56
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #6 Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): et destroyed barn Hvabehager? Anonymkode: 71a38...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå