GÃ¥ til innhold

Skriver og skriver, men svarer ikke😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva han vil?? Han tar kontakt med meg og ser på min story, og sender meg hver eneste morgen en sånn bitmoji som dette nedenfor:

så spør jeg: hatt en fin dag, han svarer: ja den har vært fin. Og der dør samtalen ut, han gidder ikke å skrive noe mere. Igjen neste morgen samme bitmoji sender. Får aldri hatt en vanlig samtale med han. Har møttes 2 ganger. Jeg begynner å tro fyren har autisme eller problemer med sosiale antenner. Hvorfor gidde i det hele  tatt å sende en sånn bitmoji hver morgen. Han er i 30-årene

87726B0A-3199-4C62-A98F-0080EC23A054.jpeg

Anonymkode: 54ce2...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å skrive til ham?

Anonymkode: 659a8...3d1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor fortsetter du å skrive til ham?

Anonymkode: 659a8...3d1

Har sluttet med det. Bare totalt 2 ganger og nå åpner  jeg bare meldingene hans.  Ingenting mere. Så får han skrive litt mere utdypende om han skulle så være interessert. Hilsen TS

Anonymkode: 54ce2...3cd

Skrevet

Dette er sånne menn og gutter som er emosjonelt utilgjengelige, ikke klar for noe følelser eller kjæreste men de fisker oppmerksomhet fra hele snap listen sin og når de får en respons får de egoboost om at de er ønsket og likt. De legger ikke noe i det så ikke legg noe i det du heller. Før så pleide jeg å konfrontere de å skrive noe som "hvorfor gidder du å skrive når du aldri følger opp noe samtale?" men jeg innså det gjorde meg mer needy for da var det plutselig jeg som trengte oppmerksomhet. Nå bare sletter jeg de når det ikke går noe vei uansett

Anonymkode: 06c4f...840

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg selv i gjen i det du sier TS, jeg har ingen selvrespekt og veldig dårlig impulskontroll 🤣 

Sier til meg selv: Slutt!! Ha litt selv respekt! Men så må jeg skrive likevel, fordi jeg er som et destroyed barn som ikke kan få leken sin. 🤣 

Anonymkode: 19af5...f56

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

et destroyed barn

Hvabehager?

Anonymkode: 71a38...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...